بهترین تبلیغات برای لباس فروشی

بهترین تبلیغات برای لباس فروشی

بهترین تبلیغات برای لباس فروشی چیست؟ اگر شما هم بوتیک لباس فروشی دارید و نمی‌دانید بهترین روش تبلیغا چیست؟ با ما همراه باشید...

بهترین تبلیغات برای لباس فروشی چیست؟ اگر شما هم مغازه و بوتیک لباس فروشی دارید ولی نمی‌دانید بهترین روش تبلیغاتی برای صنف شما چیست؟ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. امروز قصد داریم ۳ روش تبلیغاتی عالی برای لباس فروشی را بررسی کنیم.

۳ روش تبلیغات برای لباس فروشی

همانطور که می‌دانید روش های بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد، اما اگر شما هم به دنبال بهترین آن ها هستید، ما سه روش زیر را به شما معرفی می‌کنیم:

  • تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
  • طراحی سایت و سئو محلی
  • کمپین تبلیغات محیطی

در ادامه به بررسی هر ۳ تبلیغ به صورت تخصصی و ویژه برای صنف لباس فروشی خواهیم پرداخت.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

همانطور که می‌دانید شبکه های اجتماعی عضو جدایی ناپذیر جامعه ما به خصوص در ایران می‌باشد. از دست دادن این بازار فعال کار بسیار اشتباهی است. بهترین و کم هزینه ترین روش تبلیغات برای لباس فروشی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌باشد. بدون شک شما با داشتن یک پیج اینستاگرام فعال و فالوور های هدف می‌توانید فروش محصول بی‌نظیری تجربه کنید. برای تولید محتوا به صورت تخصصی در اینستاگرام نیز می‌توانید از خدمات بنر تبلیغاتی اینستاگرام ما استفاده کنید.

روش های تبلیغات از طریق تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به شرح زیر است:

  • هر روز تولید محتوای استوری داشته باشید ( حداقل ۶ استوری در روز )
  • هر هفته حداقل ۲ ریلز یا پست در پیج بارگزاری کتید ( حد الامکان خودتان جلو دوربین باشید و در صورت عدم امکان حتما از مدل استفاده کنید )
  • هایلایت های منظم و دسته بندی شده بهینه داشته باشید ( پیراهن مردانه / شلوار مردانه / انواع کفش و… محصولات نا موجود را نیز از هایلایت ها حذف کنید )
  • راه های ارتباطی مانند آدرس، شماره تماس، وب سایت و… به راحتی در بیو پیج قابل دسترس باشد.
  • هر ماه به صورت منظم یک بودجه تبلیغاتی برای پیج در نظر داشته باشید.
  • پس از رسیدن به ۱۰ هزار مخاطب، حتما فروشگاهی اینترنتی با درگاه آنلاین راه‌اندازی کنید.

نمونه بیو برای پیج لباس فروشی

در قسمت پایین چند بیو و هایلایت لباس فروشی را برای مثال آورده ایم که می‌توانید از آن ها الگو برداری کنید:

بیو پیج برای لباس فروشی

در ادامه به دومین روش تبلیغات برای لباس فروشی یعنی طراحی سایت + سئو محلی خواهیم پرداخت.

طراحی سایت و سئو محلی

پس از فعالیت در شبکه های اجتماعی و رسیدن به اولین ۱۰ هزار نفر فالوور، حتما باید یک فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت آنلاین راه‌اندازی کنید. چون خرید از روی احساس انجام می‌شود، مشتری شما در لحظه تصمیم به خرید یک پیراهن یا شلوار از شما گرفته است. اگر شما وب سایت نداشته باشید که مشتری موجودی، عدم موجودی، رنگبندی و قیمت را مشاهده و خرید خود را انجام دهد. مطمئن باشید بیش از ۷۰% فروش های خود را از دست خواهید داد. چون پاسخدهی به دایرکت و جمله کلیشه ای ” اطلاع از قیمت دایرکت بدهید! ” از سمی ترین کارهای ممکن برای صنف لباس فروشی می‌باشد.

پس از طراحی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، حالا باید کاری کنید که این وب سایت برای شما مشتری نیز به همراه داشته باشد. یعنی مشتریانی را پیدا کنید که اصلا نام برند و فروشگاه شما را نشنیده باشند! چطور؟؟ نگران نباشید چون سئو SEO این کار را برای شما انجام می‌دهد.

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو روی کلمات کلیدی هدفمند و بفروش! ( خیلی خلاصه گفتیم نه؟ )

سئو سایت پوشاک

برای مثال اگر شما در تهران فعالیت می‌کنید. اگر وب سایت شما روی کلمه کلیدی ” خرید لباس تهران ” یا ” بهترین بوتیک زنانه تهران ” سئو و بهینه سازی شده باشد، روزانه مشتریان بسیار زیادی از طریق گوگل وارد فروشگاه اینترنتی شما خواهند شد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

قیمت سئو سایت لباس فروشی

تعرفه و هزینه سئو Seo وب سایت فروشگاهی لباس فروشی نسبت به کلمه کلیدی و وضعیت وب سایت کاملا متفاوت می‌باشد. به دلیل زمان بر بودن پروسه سئو ( حداقل ۶ الی ۹ ماه )، هزینه سئو نیز تقسیم بر تعداد ماه می‌شود و تقریبا به صورت اقساطی پرداخت می‌شود. از مزیت های بی نظیر سئو وب سایت این است که شما فقط ۱ بار هزینه برای ۱ کلمه کلیدی می کنید و مادام العمر وب سایت شما جزو نتایج برتر روی آن کلمه کلیدی خواهد ماند.

تا به اینجا ترکیب ۲ روش تبلیغاتی برای لباس فروشی یعنی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی + طراحی سایت و سئو محلی می‌تواند فروش فوق العاده و باورنکردنی را برای شما رقم بزند. در ادامه می‌خواهیم سومین روش یعنی تبلیغات محیطی را نیز به ۲ روش قبل اضافه کنیم تا برندینگ خود را نیز تقویت کنیم.

کمپین تبلیغات محیطی

همانطور که می دانید تبلیغات محیطی نسبت به همه تبلیغات ها شامل هزینه بیشتری می باشد و اکثر کسب و کارها نمی توانند بخاطر هزینه زیاد آن، به این بخش تبلیغات ورود کنند. اگر شما ۲ مرحله پیش را گذرانده باشید حالا به فروش و درآمد بالا رسیده اید اما هرگز نباید این درآمد را از کسب و کار خود خارج کنید.

برای گسترش کسب و کار و برندینگ خود، حتما باید از تبلیغات محیطی مانند بیلبورد ها و تابلوهای گردان داخل شهر به صورت کمپینی در بازه های زمانی مختلف و فشرده استفاده کنید.

بهترین زمان تبلیغات محیطی برای لباس فروشی در ۳ بازه زمانی شروع تابستان، ابتدای زمستان و نوروز می‌باشد. به جای اینکه به صورت مستمر هر ماه هزینه تبلیغات محیطی پرداخت کنید. در سال فقط ۳ ماه تبلیغ انجام دهید آن هم هدفمند و به صورت گسترده به تعداد زیاد.

در این صورت شما می‌توانید فروش را رقم های باورنکردنی را تجربه کرده و به فکر اضافه کردن شعبه های مختلف ابتدا در شهر، سپس در کشور باشید.

 روش های تبلیغات محیطی برای لباس فروشی

بیلبوردهای داخل شهری، بدنه وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها، سازه های چرخان داخل شهر و… را می‌توان از بهترین روش های تبلیغات محیطی برای صنف لباس فروشی نام برد.

همچنین انواع بروشور، تراکت، کاتالوگ و… نیز می‌تواند از راه های تبلیغاتی و برندینگ برای کسب و کار شما مفید باشد.می توانید از خدمات تیم طراحی بنرساز مانند طراحی بروشور، طراحی لوگو و… نیز استفاده کنید.

نتیجه گیری:

امروز در این مقاله از بخش بلاگ بنرساز بهترین تبلیغات برای لباس فروشی را به صورت کامل بررسی کردیم. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، طراحی سایت و سئو محلی و کمپین تبلیغات محیطی ۳ ترکیب بی نظیر و جذاب ویژه تبلیغات برای صنف لباس فروشی می‌باشد. در این مقاله به صورت قدم به قدم از اولین روش شروع کردیم و با بودجه ماهانه ۱۰ میلیون تومان تبلیغات در اینستاگرام، در نهایت رسیدیم به ماهانه ۱ میلیارد تبلیغات محیطی! اگر شما هم قصد دارید یک تبلیغات هوشمندانه و بهینه برای بوتیک و لباس فروشی خود داشته باشید، حتما پیشنهاد میکنیم این مقاله را یکبار دیگر مطالعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: