نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی کدام است؟ برای طراحی بنر از چه برنامه ای استفاده کنیم؟ همانطور که می‌دانید بنر تبلیغاتی برای معرفی محصولات در صفحات وب‌ سایت و یا برخی از اپلیکیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که جذابیت تصویر یکی از ارکان اصلی ساخت بنر برای جلب توجه مخاطب می‌باشد، در ساخت بنر بیش از هر چیزی، ظاهر آن مطرح است. مهم‌ترین مسأله برای انجام طراحی خوب، استفاده از یک برنامه مناسب است. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم با این نرم افزار ها بیشتر آشنا شویم:

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی

بهترین برنامه برای ساخت بنر تبلیغاتی فتوشاپ است که می‌توان به واسطه آن طراحی‌های بی‌نظیری را خلق کرد. البته طراحی با فتوشاپ به مهارت و تخصص نیاز داشته و زمان زیادی از شما خواهد گرفت. به همین دلیل ساخت بنرهای تبلیغاتی با نرم افزار های گوشی می تواند یکی از بهترین روش ها برای طراحی باشد. در ادامه مطلب به برخی از این نرم افزار ها اشاره خواهیم کرد:

برنامه‌های کاربردی برای ساخت بنر

از آنجایی که بنرها عمدتاً برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، شیوه‌ی طراحی آن‌ها در جذب مخاطب بسیار حائز اهمیت است. اگرچه فتوشاپ یکی از تخصصی‌ترین ابزارهای کاربردی در این زمینه است، اما خوشبختانه برنامه‌ های کاربردی دیگری نیز برای ساختن بنر وجود داشته که به دانش گرافیکی حرفه‌ای نیاز ندارند و پروسه طراحی را ساده‌تر کرده‌اند.

برنامه EASY BANNER CREATOR

این نرم افزار یکی از برنامه‌های کاربردی برای طراحی است که به دلیل سادگی و سهولت در استفاده به این نام شناخته می‌شود. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید بدون نیاز به هیچ دانشی، تنها با استفاده از ابزارهای موجود، اقدام به طراحی بنر گیف و غیر متحرک نمایید. مهم ترین ویژگی های این نرم افزار شامل موارد زیر است:

  • تنوع بالا در قالب‌ها و امکان شخصی‌سازی
  • فونت‌های متعدد
  • پالت و طیف رنگی وسیع
  • سرعت عمل بالا
  • افکت‌های متعدد تصویری و حرکتی

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی

برنامه کاربردی Canva

یک از بهترین برنامه‌های طراحی و ساخت بنر توسط گوشی نرم افزار کنوا است. می‌توانید از قالب‌های آماده این برنامه استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار به اضافه کردن و طراحی متون به تصاویر و ویرایش رنگ، کنتراست و روشنایی عکس می توان اشاره کرد. طراحی بنر تبلیغاتی با canva آسانتر از چیزی که به نظر می رسد خواهد بود. همچنین این برنامه قابلیت اشتراک گذاری طراحی های شما را نیز دارد؛ می توانید بنر تبلیغاتی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و نظر آن ها را به عنوان مخاطب جویا شود.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلیغات برای لباس فروشی

برنامه Poster Maker

در این برنامه میتوانید قالب های از پیش آماده را تغییر دهید(تصاویر پس زمینه ،فونت ها و… را ویرایش کنید) ؛همچنین قادرید خلاقیت خود را در طیف وسیعی از الگوهای ارائه شده توسط این برنامه نشان دهید. می توانید در هر زمینه مانند درست کردن بنر تبلیغاتی رستوران، ورزشی، شرکت ها و… از قالب های این برنامه کمک بگیرید.

برنامه اینشات

اینشات (InShot) یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدیو و عکس برای دستگاه‌های موبایل است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوها و عکس‌های خود را به راحتی ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند. InShot در دستگاه‌های iOS و Android قابل دسترسی است و به دلیل ویژگی‌ها و آسانی استفاده‌اش برای کاربران محبوبیت زیادی دارد.

برخی از ویژگی‌های اصلی برنامه InShot عبارتند از:

  • امکان برش، ادغام ویدیوها، افزودن موسیقی، افکت‌های صوتی، افزودن متن، فیلترها و انتقال‌های جذاب به ویدیوها.
  • مجموعه‌ای از فیلترها، افکت‌های صوتی و تصویری برای ایجاد جلوه‌های ویژه در ویدیوها و عکس‌ها.
  • امکان تنظیم نسبت‌های مختلف تصویر و ویدیو برای بهینه‌سازی برای پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف.
  • افزودن متن با فونت‌ها و رنگ‌های مختلف به تصاویر و ویدیوها.
  • امکان اضافه کردن موسیقی به ویدیوها با انتخاب از موسیقی‌های داخلی یا از موزیک‌های ذخیره شده در دستگاه شما.

کاربرد بنر های تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی، صفحات گرافیکی هستند که برای معرفی محصولات، اپلیکیشن‌ها و … در صفحات وب و یا اپلیکیشن‌ها قرار داده می‌شوند. البته استفاده از بنر می‌تواند کاربردهای شخصی و غیرتبلیغاتی نیز داشته باشد.در طراحی بنر بیشتر تصاویر و طراحی ظاهری آن مطرح است تا متنی که در آن نوشته می‌شود. زیرا اگر تصویر به اندازه کافی جذاب نباشد، توجه کاربر را جلب نخواهد کرد.

بیشتر بدانید: طراحی بنر اینستاگرام

چرا طراحی بنر تبلیغاتی مهم است؟

بنرهای تبلیغاتی معمولا در بالای صفحه وب سایت یا به صورت پست و استوری اینستاگرام در پیج کسب و کار شما نمایش داده می‌شوند. این بنرها، کاربران را تشویق می‌کنند تا با کلیک بر روی دکمه فراخوان برای اقدام، کاری را که به نفع برند شما است انجام دهند. به همین دلیل است که استفاده از یک برنامه ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای برای تبلیغ کسب و کارتان اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: