طراحی بروشور، یکی از خدمات تخصصی ما می باشد. در این صفحه می توانید جدیدترین نمونه کارهای ما را در زمینه بروشور مشاهده کنید. همچنین برای مشاوره طراحی می توانید با شماره 09128938665 تماس حاصل فرمائید.
نمونه طراحی بروشور
در این قسمت انواع بروشور های طراحی شده را مشاهده می کنید
مراحل ثبت سفارش
برای ثبت سفارش و رسیدن به یک بروشور حرفه ای، فقط 3 قدم راه دارید…

مرحله اول
ارتباط با بخش کارشناسی و فروش سایت با شماره گیری 09128938665 و مشاوره در زمینه بروشور

مرحله دوم
ثبت سفارش و پرداخت هزینه برآورد شده طراحی و 2 روز کاری تا زمان تحویل اتود اولیه طرح بروشور

مرحله سوم
تحویل طرح به مشتری! در صورت نیاز به ویرایش و اصلاحیات به صورت رایگان انجام می شود!
بروشور چیست؟
بروشور یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی برای هر کسب و کاری می باشد. یکی از کاربرد های اساسی بروشور در زمان افتتاحیه، نمایشگاه ها و یا ارائه خدمات جدید می باشد.
شما می توانید با طراحی یک بروشور حرفه ای برای کسب و کار خود، محصول، خدمات، آموزش و… را به صورت کامل به مشتریان خود ارائه دهید. طراحی زیبا و منحصر بفرد بروشور می تواند حس خوبی به مشتری و مخاطب هدف شما القا کند.
قیمت طراحی بروشور
قیمت طراحی متانسب با سطح طراحی متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خدمات طراحی ما می توانید از صفحه تماس با ما، با مشاوران و متخصصین بنرساز در ارتباط باشید.
نرم افزار طراحی Borchure
در طراحی Brochure می توان از نرم افزارهای ایلاستریتور، فتوشاپ، کورل و… استفاده کرد. کلیه بروشور های طراحی شده توسط تیم طراحی بنرساز با فتوشاپ و ایلاستریتور می باشد.
سفارش طراحی بروشور
برای سفارش طراحی، می توانید از صفحه سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. ما در سایت بنرساز، با بهره گیری از بهترین و خلاق ترین طراح های گرافیک ایران آماده ارائه خدمات طراحی حرفه ای Brochure به مشتریان عزیز هستیم.
چرا باید بروشور داشته باشیم؟
طراحی و چاپ بروشور برای کسب و کارها معمولا برای 3 هدف اصلی آموزش، ارائه اطلاعات در مورد محصول یا خدمات و معرفی برند انجام می شود که در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم.
آموزش: همه ما محصول یا خدماتی داریم که مشتری برای استفاده از آن باید آموزش هایی را مطالعه کند یا شاید نیاز باشد که همیشه همراه خود آن را داشته باشد! یکی از بهترین راه های برای آموزش نحوه استفاده محصول یا خدمات فروخته شده استفاده از بروشور می باشد. شما می توانید با طراحی یک بروشور دو لت یا سه لت وابسته به نوع محتوای خود، یک تجربه استفاده بی نظیر برای مشتری خود رقم بزنید!
ارائه اطلاعات: ارائه اطلاعات برای محصول یا خدمات ارائه شده می بایست به صورت حرفه ای و منظم به دست مشتری برسد. در بروشور طراحی شده برای محصول خود می توانید علاوه بر آموزش استفاده، اطلاعات آن را نیز قید کنید.
معرفی برند: معرفی برند یکی از مهم ترین و اساسی ترین کار ها برای فروشندگان می باشد. همه ما می دانیم که برند، حرف اول را در فروش محصول یا خدمات می زند. پس هر کاری که مربوط به برندسازی است را باید به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام دهیم. با طراحی و چاپ یک بروشور حرفه ای و خلاقانه و ارائه آن در کنال محصول، می توانید روی برندسازی خود کار کنید.
مزایای چاپ بروشور برای کسب و کارها
چاپ بروشور مزایای متعددی دارا می باشد که به مهم ترین موارد آن اشاره می کنیم:
بروشور به عنوان یک ابزار برای بازار یابی تاثیر بیشتری روی مخاطب هدف شما می گذارد.
اگر این بروشور به صورت حرفه ای و جذاب طراحی شده باشد می تواند میزان ماندگاری برند و محصولات آن را در ذهن مخاطب بیشتر کند.
از نظر هزینه کردن برای تبلطغات برند چاپ بروشور مقرون به صرفه تر از سایر روش ها برای تبلیغات می باشد.
بروشور را هم میتوان چاپ کرد هم به آنلاین در فضاهای اجتماعی منتشر کرد تا بازار یابی و معرفی برند در چند بعد مختلف انجام گیرد و میزان فروش و ارائه خدمات افزایش یابد.
چه اطلاعاتی در بروشور درج می شود؟
- لوگوی برند
همان طور که می دانید لوگوی هر کسب و کاری مهم ترین عنصر در تبلیغات ان می باشد و معرف هر کسب و کاری می باشد و وجود ان در بروشور الزامی است.
- اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات
در بروشور خدمات یا محصولاتی که قرار است به مخاطب معرفی شود باید به طور کامل توضیح داده شود و نکات لازمی که باید مشتری بداند در بروشور درج شده باشد .
- استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب
اگر قرار است در بروشور عکس محصولات قرار گیرد باید این عکس بسیار با کیفیت و جذاب باشد تا مخاطب را جذب کند.
- شعار تبلیغاتی
هر کسب و کاری برای برند خود یک شعار خوب و کوتاه که در ذهن مخاطب باقی بماند داشته باشد.
- اطلاعات تماس و راه های ارتباطی
و در اخر راه های ارتباطی برای خرید یا استفاده از خدمات کسب و کار باید به طور کامل درج شود تا مخاطب به راحتی برای استفاده از محصولات و یا خدمات اقدام کند
پاسخ گو بودن بروشور به تمامی سوالاتی که ممکن است برای مخاطب پیش آید خیلی مهم است، زیرا سبب جلب اعتماد مخاطب خواهد شد.
سایز مناسب بروشور چقدر است؟
برای طراحی بروشور می توان از سایز های مختلف استفاده کرد ولی از محبوب ترین سایز های بروشور می توان DL، بروشورهای سایز A5، بروشورهای سایز A4 و همچنین بروشور Legal و بروشور A3 معرفی کرد.
تفاوت بروشور و کاتالوگ
شاید از نظر شما این دو مورد با هم برابر باشند ولی تفاوت هایی بین این دو وجود دارد. کاتالوگ بسیار پیچیده تر و دقیق تر از بروشور است. شما در طراحی کاتالوگ باید تمام محصولات خود را تمام ویژگی ها و توضیحات به طور کامل ذکر کنید در حالی که بروشور میتواند بسیار خلاصه تر باشد و فقط اطلاعات و یا تصاویر را به اشتراک بگذارد.
به طور کل می توانیم بگوییم کاتالوگ دقیق تر و و کامل تر از بروشور است و بروشور تنها کلیتی از خدمات شما را با افراد به اشتراک میگذارد.
تفاوت بروشور لتی و فرمی
فاوت عمده ی بروشورهای فرمی و بروشورهای لتی در این است که در بروشورهای فرمی دیدن تمام صفحات در کنار یکدیگر امکان پذیر نیست و صفحات در قسمت عطف به یکدیگر متصل اند. در حالی که در بروشورهای لتی شما امکان دیدن نیمی از صفحات بروشور را در یک دید خواهید داشت.
تفاوت دیگر این دو نوع بروشور این است که بروشورهای فرمی در بیشتر موارد ته دوخت می شوند. این دوخت میتواند با مفتول های فلزی/منگنه انجام می گیرد.
بروشور معمولا دارای جلد است. طراحی جلد مخصوصاً در بروشورهای لتی که باید جلد رو و جلد پشت جدای از نحوه تا خوردن،با ایجاد فضای لازم قابل تشخیص باشند، بسیار حائز اهمیت است.
نام موضوع، نشانه ی آن موضوع، تصویر یا تصاویر مرتبط که می توانند جنبهی مفهومی/ تزئینی داشته باشند و شعار تبلیغاتی مواردی هستند که معمولاً روی جلد قید می شوند. معمولاً نشانی در روی جلد بروشور قید نمی شود. توضیحات نوشتاری متن به هیچ عنوان نباید از روی جلد آغاز شود. نشانی و در بسیاری موارد تکرار عنوان موضوع و نشانه مواردی هستند که در پشت جلد نیز ذکر میشوند.