افزایش تعامل استوری اینستاگرام

افزایش تعامل استوری اینستاگرام

در این مقاله می‌خوانید:

افزایش تعامل استوری اینستاگرام یکی از اهدافی است که فروشگاه های اینترنتی و بلاگر ها برای بالا بردن فروش و محبوبیت خود از آن استفاده می کنند. تعامل استوری در اینستاگرام با افزایش ریپلای ها و ارتباط بیشتر با مخاطبان می تواند باعث رشد کسب و کارها و موفقیت بیشتر بیزنس ها شود. در این مقاله از سایت ” بنرساز” قصد داریم با راه ها و ترفند های کاربردی برای افزایش تعامل استوری اینستاگرام بیشتر آشنا شویم:

همچنین شما می توانید برای ثبت سفارش ” بنر اینستاگرام ” روی لینک کلیک کنید.

تعامل استوری اینستاگرام

همانطور که می دانید تعامل بیشتر برای اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چقدر نرخ تعامل شما با پیج های مرتبط و مخاطبان خود بیشتر شود، می تواند پیج شما را به افراد بیشتری پیشنهاد دهد. در نتیجه امکان حضور شما در اکسپلور افزایش می یابد.

امروزه در آپدیت های مختلف، امکانات و قابلیت های متنوعی مانند باکس نظر سنجی، تایمر شمارش معکوس، سوال های چهار گذینه ای و انواع گیف به استوری اینستاگرام افزوده شده که باعث جذابیت بالا و تعامل بیشتر مخاطبان می شود.

برای مشاهده آموزش‌های بیشتر اینستاگرامی، حتما مقاله ” آموزش استفاده از تردز (Threads) اینستاگرام ” را نیز مطالعه کنید!

از مهم ترین مزایای افزایش تعامل در استوری اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش فالوور ارگانیک
  • آمار بالای بازدید استوری
  • افزایش ریپلای پیج
  • افزایش نرخ اینگیجمنت (engagement)
  • افزایش درآمد
  • فروش بیشتر
  • افزایش بازدید از پیج

در ادامه به راهکارهای افزایش تعامل استوری اینستاگرام خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

افزایش تعامل استوری اینستاگرام

ترفند های کاربردی برای افزایش تعامل استوری

همانطور که می دانید استوری اینستاگرام یک ابزار مناسب برای معرفی خدمات، محصولات و به اشتراک گذاری مطالب در مورد کسب و کار و حوزه کاری شما همراه با عکس و ویدیو است. با استفاده از این ابزار شما می توانید به راحتی با کاربران خود ارتباط نزدیکی برقرار کنید. در نتیجه با افزایش بازدید صفحه ی خود، فروش و درآمد خود را بیشتر کنید. برای اینکار می توانید از تکنیک های مختلفی مانند جریان سازی، محتوای طنز و نظر سنجی استفاده کنید. در این قسمت به برخی از مهم ترین ترفند ها برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:

استفاده از قسمت نظر سنجی

شما می توانید با این گزینه در استوری از مخاطبان خود در مورد چند موضوع نظرسنجی کنید. با اینکار می توانید کسب و کار و پیج خود را جذاب تر کنید. نظر سنجی می تواند باعث اعتماد بیشتر کاربران و تولید محتوای جذاب برای استوری شما شود. برای اینکار از گزینه Poll استفاده کنید.

استفاده از هشتگ اصولی

اگر هشتگ های اصولی و مرتبط با حوزه کاری خودتان را فالو کنید و آن را در فضای استوری خود به کار ببرید می توانید جز استوری های فعال در آن هشتگ ها شناخته شده و افراد بیشتری را به صفحه خود جذب کنید.
شما می‌توانید برای این منظور و افزایش تعامل استوری اینستاگرام خود از هشتگ موقعیت مکانی، ترند های مرتبط با کسب و کار خود در استوری‌ ها، استفاده کنید و با استفاده از آنها به بالا بردن ویوی استوری خود کمک کنید.

ایجاد هایلایت های جذاب

اینستاگرام به شما امکان ذخیره کردن استوری‌ها را می‌دهد. بنابراین برای افزایش تعامل پیج خود می‌توانید آن ها را هایلایت کنید. این مزیت یکی از بزرگترین مزایای اینستاگرام برای برند شما خواهد بود. حتی شما می‌توانید به جای تبلیغ در قسمت بیوگرافی از هایلایت استوری برای معرفی خود و برندتان استفاده کنید.

امکان استفاده از استیکر، گیف، موسیقی

در قسمت استوری می توانید از استیکر و گیف های متحرک برای جذاب کردن محتوای خود استفاده کنید. این ابزار باعث افزایش ویو استوری نیز می شوند. اما توجه داشته باشید که استکیرها را مرتبط با موضوع استوری خود به کار ببرید. استفاده از موسیقی نیز از یکنواخت شدن استوری ها جلوگیری کرده و تاثیر زیادی در ریپلای کردن مخاطبان دارد.

استفاده از استوری های آموزشی

شما می توانید در رابطه با حوزه کاری خود موضوعات مختلفی را به مخاطبان آموزش دهید. اینکار باعث افزایش جذابیت و ویوی استوری شما می شود. علاوه بر این شما با این کار به عنوان یک متخصص در میان کاربران شناخته خواهید شد. می توانید برای اینکار از فیلم ها و تصاویر آموزشی استفاده کنید.

در آخر

در این مقاله به برخی از مهم ترین تکنیک ها برای افزایش تعامل استوری اینستاگرام اشاره کردیم. البته به غیر از این موارد، راهکارهای دیگری نیز برای بهبود نرخ تعامل وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *