آموزش استفاده از تردز (Threads) اینستاگرام

در این مقاله می‌خوانید:

آموزش استفاده از تردز اینستاگرام چیست؟ اپلیکیشن تردز به تازگی توسط کمپانی متا برای گوشی های اندروید، آیفون و کاربران وب منتشر شده است. این شبکه اجتماعی رقیب توئیتر بوده و در حوزه تولید محتوای متنی، فعالیت خواهد کرد. در این مقاله از سایت “بنر ساز” قصد داریم، آموزش استفاده از تردز اینستاگرام و نحوه عضویت در آن را شرح دهیم. پس تا انتهای مطالب با ما همراه باشید:

آموزش استفاده از تردز اینستاگرام

پیام رسان اجتماعی تردز شباهت زیادی با توئیتر داشته و با استفاده از آن می توانید متن، عکس و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید. کاربران در تردز پست های یکدیگر را لایک کرده و می توانند آن را در بخش استوری یا پست اینستاگرام خود منتشر کنند.

همانطور که می دانید توئیتر محدودیت های زیادی در مورد انتشار پیام داشته که مورد انتقاد بسیاری از افراد بوده است. به همین دلیل کمپانی متا با ساخت این اپلیکیشن قصد دارد با استفاده از یک برنامه مستقل، قابلیت ایجاد نظرات و موضوعات مختلف برای کاربران فراهم کند. در این برنامه می توانید حساب کاربری خود را وارد اپلیکیشن تردز کرده و با اشتراک لینک خود بین کاربران اینستاگرام، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

آموزش استفاده از تردز اینستاگرام

مقاله مرتبط: برای کسب بیشتر در مورد بیزینس اکانت اینستاگرام، می‌توانید مقاله ” بیزینس اکانت اینستاگرام ” ما را مطالعه کنید.

نحوه استفاده از تردز اینستاگرام

برای عضویت در برنامه تردز ابتدا آن را از پلی استور برای اندروید و یا اپ استور برای آیفون دانلود کنید. در مرحله بعدی  حساب اینستاگرام شما به صورت خودکار در قسمت پایین صفحه نمایش داده می شود. برای تغییر اکانت خود می توانید از گذینه Switch Accounts استفاده کنید. اکانت شما می تواند به دو صورت عمومی و شخصی باشد. در اکانت Private صفحه  شما فقط به کسانی نمایش داده  می شود که جز فالوور شما شوند.

در مرحله بعدی می توانید نام حساب و بیوگرافی خود را تغییر داده و تصویر پروفایل خود را عوض کنید. در صفحه بعد لیست فالویینگ های اینستاگرام به شما نمایش داده می شود. در نتیجه می توانید کاربران خود را دنبال کنید.

برای نوشتن تردز و محتوای متنی، با استفاده از دکمه وسط در نوار ابزار تردز می توانید متن دلخواه خود را به همراه تصاویر و ویدیو های مورد نظر منتشر کنید. به یاد داشته باشید که امکان ادیت، ویرایش محتوا و هشتگ گزاری در این برنامه فعلا وجود ندارد.

تفاوت تردز و توئیتر چیست؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم، برای تولید محتوای متنی و گفت و گو بین کاربران اجتماعی می توان از تردز اینستاگرام استفاده کنید. از این لحاظ اپلیکیشن تردز شباهت زیادی با توئیتر دارد. اما تفاوتی که بین این دو اپلیکیشن وجود دارد، می توان به محدودیت کاراکتر در توئیتر اشاره کرد. در حالیکه در تردز این محدودیت وجود ندارد.تعداد کاراکترهای مجاز در این برنامه 500 کاراکتر بوده که تقریبا دو برابر از حد مجاز توئیتر بیشتر است.  همچنین با استفاده از تردز می توانید پست های دلخواه را لایک کنید و نظرات خود را نسبت به پیام های ارسال شده، با کاربران خود به اشتراک بگذارید.

در آخر

در این مطلب از سایت بنر ساز در مورد اپلیکیشن جدید کمپانی متا به نام Instagram Threads با شما صحبت کردیم. این برنامه یک شبکه اجتماعی جدید است که در مدت زمان کمی توانسته است افراد زیادی را به خود جلب کند. با این حال باید منتظر ویژگی های جدید این اپلیکیشن جذاب باشیم. تردز اینستاگرام را می توان به عنوان یک رقیب جدی با توئیتر دانست که با توجه به تعداد کاربران ایسنتاگرام در مدت زمان معین می تواند جایگزین آن شود.

بیشتر بدانیم: “نقش بنر اینستاگرام در جذب فالوور” را در این قسمت مطالعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *