How-to-change-Instagram-to-business-account

روش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس رو تو این مقاله بهت یاد میدم. با این روش میتونی به امکانات و قابلیت های بیشتری دسترسی داشته باشی.

روش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس در چند دقیقه! تو این مقاله از بنرساز باهم اهمیت اکانت بیزینس رو بررسی میکنیم و بهت یاد میدم چطور بتونی حساب شخصیت رو بیزینس تبدیل کنی.

چگونه حساب اینستاگرام خود را به بیزینس اکانت تبدیل کنیم؟

تو اینستاگرام 3 نوع حساب کاربری داریم:

  1. Personal (حساب های شخصی)
  2. Business (حساب های تجاری)
  3. Creator (حساب های مخصوص اینفلوئنسرها، بلاگرها یا افراد مشهور)

تو این مقاله اکانت بیزینس رو باهم بررسی میکنیم. با تبدیل حساب شخصی به بیزینس، امکانات و قابلیت های بیشتری مثل امکان آنالیز کردن، دسترسی به آمار، مدیریت بهتر و … در اختیارت قرار میگیره که در ادامه بیشتر باهاشون آشنا میشیم. برای تبدیل اکانت شخصی به بیزینس کافیه این مراحل ساده رو طی کنی:

  1. وارد اکانت اینستاگرامت شو  از منوی سه خط گوشه بالای صفحه گزینه Settings and privacy رو انتخاب کن.
  2. تو منویی که باز میشه، روی گزینه Account type and tools کلیک کن. (تو بعضی از نسخه های اینستاگرام، این گزینه تو پایین قسمت منوی سه خط قرار داره.)
  3. گزینه Switch to professional account رو بزن.
  4. تو این مرحله، اینستاگرام توضیحاتی رو بهت در مورد بیزینس اکانت میده. دکمه Continue رو بزن.
  5. وارد بخشی میشی که باید دسته بندی کسب و کارت رو انتخاب کنی. بعد از انتخاب، Done رو بزن.
  6. نوع اکانت رو ازت سوال میکنه. گزینه Business رو انتخاب کن و Next رو بزن.
  7. در نهایت، ازت میخواد پیجت رو به اکانت فیسبوک متصل کنی. اگه نخواستی، گزینه Skip رو بزن.

به همین راحتی، تونستی اکانت شخصیت رو به بیزینس تبدیل کنی.

how-to-change-instagram-to-business-account

مزایای استفاده از بیزینس اکانت اینستاگرام

با بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام، امکانات بیشتری در اختیارت قرار میگیره که میتونی باهاشون پیج کاریت رو بهتر مدیریت کنی. اگه صاحب کسب و کار هستی، حتما اکانتت رو به بیزینس تغییر بده چون خیلی به کارت میاد! برخی از این امکانات و مزایا رو این پایین باهم بررسی میکنیم:

  1. تحلیل آمار پست‌ها، استوری‌ها و میزان تعامل با پیج (Insights)
  2. امکان افزودن آدرس و دکمه تماس
  3. فعال شدن گزینه تبلیغات
  4. پاسخ های آماده و ذخیره شده (saved replies)
  5. ویژگی‌های پیشرفته و مدیریت بهتر گفتگوها در بخش Direct
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: