طراحی بنر برای سایت چیست؟

طراحی بنر برای سایت چه ویژگی هایی دارد؟ طراحی بنر سایت به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که طی آن یک بنر خاص با محتوای مرتبط تدوین شده و در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد. این بنر باید به شکلی طراحی شود که مشتریان را به سوی خدمات و محصولات برند مربوطه ترغیب کند. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم با مفهوم طراحی بنر برای سایت بیشتر آشنا شویم:

طراحی بنر برای سایت

طراحی بنر سایت از پرکاربرد ترین سبک های بازاریابی است که در فضای وب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع مختلفی طراحی می‌شود. این بنر در صفحات وب سایت قرار میگیرد و زمان ورود کاربران به وب سایت شما می‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. اگر شما داری فروشگاه آنلاین یا وب سایت شرکتی هستید سفارش بنر سایت می‌تواند جذابیت بسیار زیادی در سایت شما ایجاد کند.

در این بنر ها از متن و عکس ها استفاده می شود. لازم به ذکر است که برای بازدهی بیشتر و کسب رضایت شما از عکس ها و متن های مرتبط با موضوع کسب و کار استفاده می شود. کیفیت تصاویر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می بایست به این نکته ی بسیار مهم توجه داشت.

مشاهده نمونه کار طراحی بنر سایت: طراحی بنر سایت عسلو

طراحی بنر برای سایت چیست؟

بنر سایت اختصاصی

طراحی بنر برای سایت اختصاصی با توجه به محتوا وب سایت شما طراحی می‌شود. با تم سایت شما کاملا هارمونی دارد و از لحاظ بصری بسیار جذاب تر است. این بنر پیام شما را به صورت تضمینی به مخاطب انتقال می دهد.

بنر سایت تایپوگرافی

در طراحی بنر برای سایت در این روش از تایپوگرافی اختصاصی برای مناسبت ها و رویداد های خاص استفاده می شود. در سایت های سازمانی و مذهبی بسیار طرفدار دارد. در بالای سایت برای اعلام تاریخ و جلب توجه کاربرانی که وارد سایت می‌شود بسیار استفاده دارد.

بیشتر بدانید: سفارش طراحی بنر سایت توسط تیم بنرساز

مزایای طراحی بنر سایت چیست؟

  • با طراحی بنر برای سایت علاوه بر این آگاهی مشتریان از یک برند افزایش پیدا می‌کند و به اصطلاح برندینگ صورت گیرد و ویژگی‌های این برند برای تمامی افراد شفاف سازی می‌شود.
  • با طراحی بنر برای سایت هزینه‌های تبلیغات هم کاهش پیدا می‌کنند و در مقابل، بازدهی تبلیغات بالا می‌رود.
  • تبلیغات بنری یک شیوه‌ی نوین از تبلیغات است که می‌تواند برای مشتری و برای مؤسسات تولیدی و فروشگاهی سودآور باشد.

برای بررسی یکی از نمونه کارهای بنر سایت طراحی شده توسط تیم بنرساز، پیشنهاد میکنیم مقاله ” بنر سایت نت افزار ” را نیز مطالعه کنید.

سفارش طراحی بنر برای سایت با بهترین کیفیت

تیم بنر ساز یکی از بهترین طراحان بنر سایت است، که با استفاده از خلاقیت و به کمک عکس‌ها و متون جذاب این امکان را برایتان فراهم می‌کند، تا بتوانید به راحتی کاربران هدف را به سوی وب سایت خود سوق دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: