کاربرد های تلگرام برای یک کسب و کار

کاربرد های تلگرام برای یک کسب و کار بسیار زیاد مباشد و به همین دلیل جز محبوب ترین برنامه های گوشی می باشد. بیایید باهم مزیت های تلگرام  را برای یک کسب و کار باهم بررسی کنیم.

چگونه از طریق تلگرام میتوانیم کسب درآمد کنیم

همانطور که تا اینجا متوجه شدید کسب درآمد از تلگرام در موضوعات مختلف با توجه به تخصص و علاقه شما امکان پذیر است. اما خیلی از دوستان سخت ترین روش را برای کسب درآمد از  تلگرام انتخاب می کنند. آن هم ایجاد کانالی به امید اینکه روزی برسد اعضای کانالشان زیاد شود و از طریق پذیرش تبلیغات کسب درآمد داشته باشند.

البته شاید این روش زمان بر باشد و جدا از این مورد خیلی هم هزینه بر باشد. به خاطر اینکه کانال هایی که با این هدف ایجاد می شوند مسلما نیاز به اعضای زیادی نیز دارند. دقیقا مانند سایت هایی که تنها سرمایه شان همان بازدیدکنندگانی است که در روز به سایت آن ها سر می زنند!

یکی از مهم‌ترین دغدغه های کانال های تلگرامی، هک شدن آن می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد حتما مقاله ” آیا هک تلگرام امکان پذیر است؟ ” ما را در بخش آموزشی بنرساز نیز مطالعه کنید.

چگونه از مناسب بودن ایده خود مطمئن شویم؟

یکی از راه هایی که مطمئن شوید ایده ای که قصد عملی کردن آن را دارید مناسب است یا خیر این است که از خود مردم بپرسید. برای این کار بهتر است از یک نظر سنجی استفاده کنید. به راحتی توسط ربات Vote می توانید نظر سنجی مورد نظر خود را ایجاد کنید. بعد از اینکه نظر سنجی خود را ایجاد کردید باید آن را به اطرافیانتان بدهید. ابتدا از گروه های تلگرامی خانوادگی تان شروع کنید. با فوروارد کردن نظر سنجی خود از دوستان و فامیلتان بخواهید نظرشان را درباره ایده شما بدهند.

البته این را هم بگویم حتما نیاز نیست در نظر سنجی ایده اصلی خود را مطرح کنید! به خاطر اینکه ممکن است ایده شما لو برود. کافی است به صورت غیر مستقیم این کار را انجام دهید. مثلا شما قصد راه اندازی کانالی را دارید که خلاصه کتاب ها، به صورت صوتی در آن وجود دارد. کافی است در نظر سنجی خود بگویید آیا دوست دارید خلاصه کتاب های صوتی را در تلگرام بشنوید؟ آری یا خیر؟

به همین سادگی می توانید ایده خود را محک بزنید. البته خیلی بهتر است برای اینکه افراد بیشتری در نظر سنجی شما شرکت کنند آن را به گروه های دیگر هم فوروارد کنید. فکر می کنم اکثر مدیر گروه ها مشکلی با این قضیه نداشته باشند. چون به هیچ وجه نظر سنجی شما تبلیغاتی نیست.

رزومه سازی برای متخصصین درست کنید

در این ایده کانال شما باید مکانی برای متخصصین باشد. هر شخصی که در هر زمینه ای تخصص دارد باید رزومه خود را در کانال شما ثبت کند. از مشخصات فردی گرفته تا تخصص ها و نمونه کارهایی که تا الان انجام داده است. با این کار هر کسی که به متخصصی نیاز دارد می تواند از طریق کانال شما آن را پیدا کند.

نکته مهم این است که رزومه هر متخصصی را باید با هشتگ مربوط به آن قرار دهید. مثلا هشتگ #طراح_سایت برای افرادی است که طراحی سایت انجام می دهند. هر شخصی با جست و جوی این هشتگ می تواند طراحان سایتی که در کانال شما هستند را پیدا کند.

مدل درآمد زایی از این ایده هم به این صورت است که هم می توانید برای درج هر رزومه از متخصصین هزینه دریافت کنید یا اینکه همه رزومه ها را به صورت رایگان ولی نه به صورت کامل در کانال خود قرار دهید. و برای درج اطلاعات تماس یا نمونه پروژه های انجام شده توسط هر متخصص هزینه ای را از آن ها دریافت کنید.

اهمیت تلگرام برای کسب و کارها

در حال حاضر تلگرام به یکی از محبوب ترین پیام رسان های دنیا تبدیل شده است علت این امر هم این است که تلگرام راه بسیار امنی را برای مشترکین و کاربران عضو خود فراهم کرده تا از طریق آن بتوانند بدون هیچ نگرانی از خطرات امنیتی نظیر هک شدن توسط سازمان‌های امنیتی و هکرها، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به مرور زمان اهمیت این پیام رسان برای کسب کار ها بیشتر شد . علت ان هم پیشرفت این برنامه بوده است به عنوان مثال کانال های تلگرامی بهترین راه بودند برای تبلیغ کسب و کار و علاوه بر کانال ها یکی دیگر از قابلیت های جالب تلگرام، ربات‌ها هستند. ربات‌ها حساب‌های تلگرامی هستند که با نرم افزار و هوش مصنوعی (نه افراد) کار می‌کنند و می‌توان از آن‌ها به عنوان ابزاری برای آموزش، بازی، جستجو، یادآوری، ارتباط و یا سایر خدمات، استفاده کرد.

چرا تلگرام را باید انتخاب کنیم؟

دلایل  بسیار مهمی وجود دارد که شما  را به استفاده از تلگرام برای تبلیغ کسب و کار خود ترغیب می کند!!

  • اپدیت های مداوم
  • امکانات گسترده
  • تنوع ابزار ها
  • امنیت بالا
  • اقتصادی و کم هزینه
  • محیط کاربری دوستانه و بی دردسر
  • بدون مرز و محدودیت
  • همیشه پرمخاطب و محبوب
  • رایگان بودن
  • پشتیبانی آسان و ۲۴ ساعته
  • حضور تعداد بالای کاربران ایرانی

کاربردهای تلگرام

 مهم ترین روش تبلیغ در تلگرام

کاربرد های تلگرام برای یک کسب و کار:

برای تبلیغ در تلگرام روش های زیادی وجود دارد که ما میخواهیم بهترین روش را به شما معرفی کنیم . این روش طراحی بنرتلگرام می باشد . بنر هم گویا و قدرت انتقال سریع پپیام به مخاطب را دارد. شما با یک بنر تبلیغاتی میتوانید بسیاری از کاربران و مخاطب های هدف خود را جذب کنید. در این مقاله سعی کردیم کاربردهای  تلگرام راه به شما بگوییم . برای مشاهده نمونه بنر های تلگرام حرفه ای به سایت بنرساز مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: