طراحی اختصاصی کاتالوگ دوربین مداربسته

طراحی اختصاصی کاتالوگ دوربین مداربسته

طراحی اختصاصی کاتالوگ دوربین مداربسته

برای سفارش ” طراحی کاتالوگ ” کلیک کنید!

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی اختصاصی کاتالوگ دوربین مداربسته

یکی از راهکارهای تبلیغاتی شرکت ها به ویژه شرکت های تولید کننده برای جذب بیشتر مشتری و در نهایت فروش بیشتر محصولات خود، طراحی کاتالوگ است.

طراحی کاتالوگ ممکن است در ابتدا یک کار ساده به نظر برسد اما در واقع یک امر تخصصی است و طراحان باید دقت کنند که تمامی استانداردها، نکات و جزییات لازم را به هنگام طراحی رعایت کنند.

طراحی اختصاصی کاتالوگ دوربین مداربسته

شاید هدف واحد اکثر کاتالوگ ها جذب مشتری، معرفی و فروش محصول باشد اما همه ی آن ها شبیه به هم نیستند و با نیاز های متفاوت طراحی می شوند.

اگر شما یک گرافیست هستید و قصد انجام یک سفارش کاتالوگ دارید، خوب به خواسته های مشتری دقت کنید و نیاز اصلی مشتری از سفارش کاتالوگ را در نظر بگیرید. از مشتری توضیحات کامل بخواهید و از او طلب کنید هدف و خواسته ی خود از داشتن یک کاتالوگ اختصاصی را برای شما بازگو کند. در ادامه همه ی این توضیحات را در نظر بگیرید و متناسب با نیاز مشتری طراحی را شروع کنید. همواره به یاد داشته باشید یکی از دلایل نا کارآمد واقع شدن یک کاتالوگ عدم تناسب بین نیاز مشتریان و طرح کاتالوگ می باشد.

طراحی اختصاصی کاتالوگ دوربین مداربسته

ممکن است شما نیز همانند خیلی از گرافیست ها برای شروع طراحی یک کاتالوگ و یا هر کار گرافیکی دیگر مستقیما وارد نرم افزارهای گرافیک شوید. اما صبر کنید. ابتدا ایده ای که در ذهن دارید را به وسیله قلم روی کاغذ نقاشی کنید. می دانیم که شما گرافیست هستید نه نقاش! به همین دلیل انتظار نمیرود طرح دقیق و جذابی را روی کاغذ بکشید اما یک نقاشی ساده از طرحی که در نظر دارید و حتی نمایش آن به مشتری قبل از اجرای طرح با نرم افزار می تواند در موفقیت نهایی کار گرافیکی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

متاسفانه برخی از طراحان کم تجربه با اطلاعات کم در این زمینه دست به طراحی فایل های گرافیکی می زنند و هنگام چاپ تازه متوجه می شوند که طرح آنها دارای استانداردهای لازم برای چاپ نیست. در چنین مواقعی کسانی که در امور چاپ فعالیت می کنند، ناگزیرند فایل طراحی شده را تغییر سایز دهند و یا کمی از آن را برش دهند. در این حالت نیز یا کیفیت و وضوح تصویر افت پیدا می کند و یا قسمتی از تصویر چاپ نمی شود که این مسائل منجر به نارضایتی مشتریان می‌ شود.

 

در جدول بالا مقادیر استاندارد برای طراحی کاتالوگ را مشاهده می کنید.

 

طراحی اختصاصی کاتالوگ دوربین مداربسته

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: