طراحی لوگو آتلیه عالیجناب

طراحی لوگو آتلیه عالیجناب

طراحی لوگو آتلیه عالیجناب یکی از نمونه کارهای خاص و جذاب تیم بنر ساز می باشد که در این مقاله این لوگو و نحوه ی طراحی آن را بررسی می کنیم ، تا آخر مقاله همراه ما باشید.

نکات مهم در طراحی لوگو

در طراحی لوگو آتلیه عالیجناب به نکات بسیار مهمی توجه کرده ایم که در این مقاله به طور کلی برای شما تیتر وار آورده ایم . این نکات را می توانید در طراحی بسیار از لوگو ها رعایت کنید تا نتیجه کار جذاب و عالی شود. یک لوگو، به خصوص لوگوهای تجاری در تمام قسمت های شرکت حضوردارد. در تمام سربرگ ها و ضمایم ارتباطی و فروشی ظاهر می شود. در بیشتر مواقع خواننده ی نامه اداری، قبل از هرچیزی لوگوی آن را میبیند. لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کمک به ساختار و استحکام هویت شرکت می کند. به عنوان یک قانون ، لوگو باید همیشگی و جذاب،جالب و مناسب باشد.

۱٫ لوگو را ساده طراحی کنید
لوگویی که دارای جزییات زیاد و پیچیده است نه تنها به سختی طراحی می شود بلکه به سختی هم به خاطر سپرده شده به یاد آورده می شود. چرا وقت خود را با طراحی یک لوگوی پیچیده و پر از جزییات تلف کنیم در حالی که همه ما می دانیم که یک لوگوی ساده جذابیت ویژه ای دارد؟ وقتی سعی می کنید یک طراحی کاملا ساده انجام دهید، متوجه می شوید که این کار به مراتب سخت تر است. طرح های ساده از نشانه های یک طراح خوب هستند و این حقیقت را نشان می دهند که ذهن طراح بر اساس ایده های موجود در مورد یک شغل و یا کار تجاری، قادر به ساده سازی ایده های پیچیده است.

۲٫ سایز، یکی از عناصر مهم
به یاد داشته باشید که یک لوگو باید در سازهای مختلف تولید شود- برای سربرگ کمپانی، مخصوص وب سایت و مناسب برای آگهی های تبلیغاتی. اگر طرح لوگو خیلی پیچیده باشد درک و تشخیص آن در سایزهای کوچک بسیار سخت خواهد بود. پس سعی کنید لوگو را در اندازه های مختلف ارائه کنید، چون این مسئله برای یک مشتری با تجربه اهمیت زیادی دارد.

طراحی لوگو آتلیه عالیجناب

۳٫ نسبت طول و عرض
لوگوهایی که کوتاه و پهن هستند و یا باریک و بلند، از نظر بصری گیج کننده اند و تعادل بین نسبت طول و عرض در آن ها رعایت نشده است. لازم نیست همیشه در طراحی قرینه سازی دقیقی در طرح ایجاد شود اما وجود یک تعادل نسبتا مناسب و خوب بین طول و عرض آن برای داشتن یک لوگوی مطلوب و دلپسند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهتر است کار را با یک شکل هندسی ساده آغاز کنید. لوگوهای مربع شکل به اندازه لوگوهای دایره ای تاثیر گذار و زیبا هستند.

۴٫ خصوصیات مجزا
اگر مشتری از شما خواست که در طراحی لوگو از اشکال گرافیکی و متن به یک میزان استفاده کنید، توصیه می کنیم روی همه اجزا به طور جداگانه کار کنید، مگر این که بتوانید از پس همگی آنها در کنار هم برآیید. بهتر است روی هر یک از آیتم های متن و شکل به طور مستقل کار کنید. سپس در پایان همگی را در کنار هم قرار داده و طرح را کامل کنید. این یکی از مواردی است که ممکن است در زمینه طراحی لوگو به شما پیشنهاد شود.

۵٫ طرح باید ماندگار و بی‌زمان باشد

می‌خواهید هر سال یک لوگوی جدید طراحی کنید؟ این کار برای کسب و کارهای کوچک امکان پذیر نیست. از طرف دیگر، تغییرات دائمی در طرح اصلی لوگو به دلایل مختلفی توصیه نمی‌شود. اگر لوگوی خود را مکرراً طراحی کنید، مشتریان شما گیج و گم خواهند شد.

لوگو باید مدرن و امروزی باشد اما نباید چنان مد روز باشد که وقتی جریان مد رد شد، لوگوی شما قدیمی و از مد افتاده به نظر برسد. چون در این صورت شرکت شما به نظر مشتریان آینده قدیمی و از مد افتاده به نظر خواهد رسید. فقط کافی است دقت کنید رویکردی کلی مدرن باشد و عناصر خاصی مثل رنگ‌ها و رویه‌ها را در لوگو به کار ببرید.

شما می توانید طراحی لوگوی خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید. تیم ما علاوه بر مشاوره رایگان در این زمینه شما به رسیدن یک لوگوی جذاب به برند خود همراهی خواهند کرد. برای سفارش طراحی لوگو کلیک کنید.

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: