تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی بنری ، هوشمندترین روش تبلیغ !!

تبلیغات کلیکی بنری چیست ؟و در پیشرفت کسب‌وکار شما چه نقشی دارد؟ بیایید باهم هوشمندترین روش تبلیغات را بشناسیم !

 

تبلیغات کلیکی چیست ؟

نویت ترین روش برای تبلیغات کسب و کار شما تبلیغات کلیکی یا ppc می باشد . در این روش اتبلیغ‌دهندگان تنها به ازای کلیک انجام شده به روی تبلیغات خود در رسانه‌های ناشر، هزینه پرداخت می‌کنند. که انواع مختلفی برای این روش وجود دارد که زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • بنری یا Banner PPC Ads
  • درون برنامه ای یا In Application PPC Ads
  • درون موتور های جستجو یا SERP Ads
  • ویدیویی یا Video PPC Ads

تبلیغات کلیکی بنری

یکی از مقرون به صرفه ترین روش تبلیغ کلیکی ، تبلغات کلیکی بنری می باشد که شامل بنر گیف می باشد . در این روش، شرکت‌های تبلیغاتی بنر تبلیغاتی شما را در پربازیدترین سایت‌های داخلی نمایش می‌دهند و به ازای هر کلیک  مخاطبین بر روی بنر، از شما پول دریافت می‌کنند. این روش تبلیغاتی، بسیار موثر است، زیرا معمولا بنر تبلیغاتی در سایت‌های زیادی به نماش درمی‌آید و و هر کاربری که جذب تبلیغات شما شود، بر روی بنر کلیک می‌کند و در نهایت به وب‌سایت شما هدایت می‌شود.

اگر می خواهید با کمترین هزینه موثر ترین تبلیغات را برای کسب و کار خود انجام دهید سریعا بنر گیف خود را سفارش دهید! 

تبلیغات کلیکی

مزایای تبلیغات کلیکی

  • به صرفه بودن
  • قابل سنجش بودن
  • سریع بودن
  • هدفمند بودن

در این مقاله سعی کردیم یکی از روش های تبلیغات کلیکی را به شما معرفی کنیم . بنر گیف طرفدار بسیاری زیادی پیدا کرده و بهترین روش تبلیغ می باشد و اینکه شما بنر تبلیغات کلیکی خود را در چه سایتی نمایش دهید هم بسیار مهم است. پربازدید بودن سایت هایی که در آن ها تبلیغات کلیکی بنری خود را نمایش می دهید یکی از ملاک ها برای انتخاب سایت نمایش دهنده تبلیغ است.  پس سریع تر به تبلیغات برند خود بپردازید و با کمترین هزینه بهترین تبلیغ را انجام دهید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: