ابعاد و سایز ریلز اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

سایز ریلز اینستاگرام چند است ؟ اصلا ریلز اینستاگرامی چه فایده ای دارد ؟ با هم در این مقاله این موضوع را بررسی میکنیم.

 

ریلز چیست و چرا در اینستاگرام محبوب است؟

اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ یک امکانات جدید به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و آن ریلز است . ریلز اینستاگرام به ویدیوهای کوتاه،‌ عمودی و تمام صفحه‌ای گفته می‌شود که حداکثر می‌توانند ۹۰ ثانیه باشند.در واقع ریلز اینستاگرام امکان ضبط ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای تا ۱ دقیقه ای است که شما می‌توانید به آن‌ها صدا، جلوه‌های تصویری و موسیقی اضافه کنید.کاربر  این امکان را دارد که به ریلزهای اینستاگرام خود، استیکر اضافه کند یا قابلیت‌هایی را به یک ریلز بیافزاید که امکان تعامل دیگر کاربران با آن نیز فراهم شود.فرق ریلز و استوری در مدت زمان انتشار ان است استوری بعد از ۲۴ ساعت منقضی می شود ولی ریلز اینگونه است . تا ابد در اشتراک شما باقی می‌ماند، مگر اینکه خودتان روزی تصمیم بگیرید آن را حذف کنید.

 

سایز دقیق ریلز اینستاگرام چند است؟

به طور کلی سایز reels اینستاگرام ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل است. یعنی ویدیوی شما باید ۱۰۸۰ پیکسل عرض و ۱۹۲۰ پیکسل ارتفاع داشته باشد. نسبت تصویر نیز به صورت ۹:۱۶ می‌باشد. این ابعاد برای اکثر گوشی‌ها ایده‌آل هستند و ویدیوی شما در گوشی‌های مختلف با صفحه نمایش متفاوت به درستی نشان داده خواهند شد. اندازه‌ی کاور ریلزها نیز همان ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل هستند. به یاد داشته باشید که کاور ریلز می‌تواند بر روی تعامل کاربران با ویدیو تاثیرگذار باشد. شما برای اینکه بتوانید توجه کاربران را به خود جلب نمایید، باید از کاوری باکیفیت و جذاب کمک بگیرید.

مدت زمان ریلز چقدر است؟

مدت زمان ویدیوهای ریلز اینستاگرام حداکثر ۶۰ ثانیه است و شما می‌توانید ترکیبی از کلیپ‌ها یا تصاویر را به شکل ویدیو منتشر کنید. ریلزها بیشتر برای سرگرمی و خلاقیت طراحی شده‌اند و هدف اصلی آن‌ها سرگرم کردن کاربران است. شما می‌توانید از طریق ریلز داستان برند خود را خلاقانه تعریف کنید، به مخاطبان خود آموزش دهید و فالوورهای جدید جذب کنید.امیدواریم در این مقاله به کاربرد و سایز ریلز اینستاگرام کاملا واقف شده باشید.

 

مطالعه بیشتر : بنر گیف ، سریع ترین راه تبلیغات کسب و کار ها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: