کیت های برترطراحی آرم و برند برای طراحان قسمت ۱

گاهی اوقات ، داشتن ابزار مناسب می تواند روند طراحی لوگو یا حتی یکبرند تجاری را بسیار ساده تر کند و با این لیست از بهترین کیت های طراحی آرم ها و برند تجاری برای طراحان ، می توانید ابزارهایی را که برای تولید کار با کیفیت بالا نیاز دارید ، در اختیار داشته باشید .

با وجود انتخاب های بسیار متنوع ، ما می خواهیم گزینه های مختلف را کاهش دهیم و برای کمک به شما برترین کیت ها رو در ادامه لیست کردیم. پس با ما در یکی دیگر از پست های بی نظیر بنر ساز همراه باشید.

Logo Creation Kit

بخشی از جذابیت Illustrator و Photoshop برای طراحان توانایی ایجاد آرم های خیره کننده ، زیبا و با کیفیت بالا است و با کیت Logo Creation که توسط Zeppelin Graphics ساخته شده می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. با عناصر و بافت هایی که به شما امکان می دهند آرم های استاندارد ایجاد کنید. این کیت فایلهای قابل ویرایش کامل را برای نرم افزار Illustrator و فتوشاپ در اختیارتان قرار می دهد.

این کیت شامل ۳۰۰ عنصر وکتور  است. همچنین ۳۰ آرم پیش ساخته  وجود دارد که دارای ۳۰ فونت هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. این کیت با به روزرسانی های جدید برای افزودن عناصر ، قاب ها و موارد جدید ، می تواند به شما در ایجاد آرم های باورنکردنی کمک کند.

 

 

 

Essential Branding & Identity Kit For Photoshop and Illustrator

اینکه از کجا شروع به طراحی یک آرم تجاری برای یک شرکت می کنید ، می تواند سخت ترین کار باشد. این روند می تواند مشکلات مختلفی از بحث با مشتری تا مسائل بودجه باشد. داشتن این کیت برای فتوشاپ و ایلوستریتور مانند داشتن یک کتاب راهنما است که به شما کمک می کند هر آنچه را که لازم میخواهید طراحی کنید.

این کیت برای فتوشاپ CS3 و Illustrator CS4 یا نسخه های جدیدتر ساخته شده است ، به روزرسانی های اخیر از جمله افزوده شدن تصاویر جدید این کیت را با قیمت پایینی که دارد به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

 

Mountain Outdoor Vintage Logo Kit

اگر تا به حال یک آرم برای فروشگاه تجهیزات اردو یا آرمی برای حیوانات جنگلی دیده اید ، می دانید که پیدا کردن عناصر مورد نیاز برای طراحی چنین آرم هایی می تواند چه مقدار سخت باشد. اما با کمک Mountain Outdoor Vintage Logo Kit که توسط Lovepower طراحی و تولید شده است ، میتوانید هزاران آرم مختلف برای هر کسب و کار مرتبط با کوهستان از جمله اردو ، عکاسی ، و شکار گاه ها درست کنید. امکانات این کیت بی پایان است.

 

این کیت با ۳۲۵ عنصر وکتور و ۲۱  آرم آماده برای استفاده ، هر آنچه را که برای طراحی نیاز دارید به شما می دهد. این کیت با Adobe CS4 یا نسخه های جدیدتر که با فرمت EPS ارائه می شوند سازگار است و روی برنامه های مختلفی از جمله Photoshop یا Illustrator ، Affinity ، Corel Draw و InkScape کار می کنند.

 

 

Tortoise and Deer Design Kit

در این مجموعه که توسط Emma Make ساخته شده است ، تصاویر ، آرم ها و فونت طراحی شده از نقوش سنتی جنگل ها تهیه شده . این مجموعه برای پروژه های تجاری ، طراحی عالی است. این یک طرح منحصر به فرد است که ظاهری معاصر و ساده گرایانه به این کیت ارائه می دهد.

۲۴  آرم از پیش ساخته شده در مجموعه وجود دارد ، یک فونت با دو وزن  ، ۴۵ نقش جنگلی و … که با  Adobe Photoshop و Illustrator CS6 و نسخه های جدید تر سازگار است ، ظاهر و طرح این کیت می تواند چیز های جدیدی به جعبه ابزار شما اضافه کند.

Vintage Logo Kit Pro

آیا می دانید جذابیت یک آرم در چیست؟ خطوط تمیز کمک می کنند تا در ذهن مشتری باقی بمانید. با Vintage Logo Kit Pro می توانید بدون هیچ معطلی آرم های کلاسیک برای مشتریان خود بسازید. این کیت شامل صدها عنصر وکتور است که می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده کنید.

این کیت همراه با عناصر وکتور ، فونت Anaheim Gothic و  ۴ قلمو فتوشاپ و یک فایل متنی است. یک فایل راهنمای PDF برای کمک بیشتر به شما در استفاده از کیت هم وجود دارد و با Illustrator و Photoshop سازگار بوده  و این موارد آن را به یک مجموعه عالی تبدیل میکند و حتما باید آن را داشته باشید.

Geometric Logo Creation Kit  Arabian Edition

با بیش از ۱۸۰ عنصر ، ۳۵ آرم از پیش ساخته شده ، و همچنین سبک ها و نمونه های مختلف و حتی بافت های طلایی.

نسخه عربی کیت توسط Zeppelin Graphics ، و با بهره گیری از هندسه عربستان طراحی شده.

در این مجموعه بیش از ۱۸۰ عنصر وکتور از پیش ساخته شده ، ۱۵ عدد آرم  ، ۵۰ بافت زرق و برقی و طلایی با وضوح بالا و آموزش های ویدئویی وجود دارد که به شما کمک می کند از این کیت بیشترین بهره را ببرید. و با فتوشاپ و ایلوستریتور سازگار است.

Logo Creation Kit Monogram Edition

کیت جالب دیگری که توسط Zeppelin Graphics طراحی شده شامل ۲۰ آرم از پیش ساخته شده و ۸۰ عنصر تزئینی است که را برای کمک به شما در ایجاد آرم یا هر چیز دیگری در کنار هم قرار گرفته اند.

عناصر و آرم های موجود در این کیت در سه وزن متفاوت طراحی شده اند تا گزینه های بیشتری برای انتخاب به شما ارائه دهند. فونت های رایگان موجود در کیت را می توانید در سایر پروژه های خود ، چه تجاری و چه شخصی استفاده کنید.

این کیت با  Photoshop و Illustrator CS1 و نسخه های جدیدتر هر دو برنامه سازگار است.

Vintage Logo Creator Kit

 

این کیت که توسط شرکت Nomad Visuals Co طراحی و تولید شده به شما کمک می کند تا برای هر مشتری که با آن کار می کنید برند تجاری منحصر به فرد و زیبایی ایجاد کنید. ترکیبی از الگوهای آرم ، تصاویر ، فونتها و حتی عناصر اضافی که از مجموعه کتابهای عتیقه و اختصاصی این شرکت الهام گرفته شده است. مجموعه Vintage Logo Creator ابزارهایی را برای ساخت آثار شگفت انگیز در اختیار شما قرار می دهد.

در این کیت ۲۰ قالب آرم تیره و ۲۰ روشن ، ۲۰ عنصر وکتور تزئینی ، به علاوه سه فونت اصلی – Alchemion ، Laurel و Moses Aged وجود دارد که می توانید از آنها در همه کارهای خود استفاده کنید.

کیت Vintage Logo Creator Kit با Photoshop CS6 و Illustrator CS6 و نسخه های جدیدتر سازگار است.

با استفاده از این کیت می توانید برای مشتریانی که به دنبال جاودانگی و طراحی کلاسیک هستند برند تجاری ایجاد کنید.

 

به پایان یکی دیگر از پست های وبلاگ بنر ساز رسیدیم و همونطور که میدونید بی صبرانه منتظر نظرات ، تجربیات و پیشنهادات شما زیر همین پست هستم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: