طراحی لوگو صنایع چوبی آی وود

طراحی حرفه ای

راحی لوگو صنایع چوبی نماد گرافیکی کوچک یا طرح خاصی است که توسط شرکت ها استفاده می شود تا به راحتی و به سرعت تشخیص داده شوند.مهم نیست که چه نوع مشاغلی دارید ، داشتن آرم خوب یک ضرورت است. آرم شرکت شما نماینده شرکت شما است و باعث می شود که از بقیه متمایز شود ، بنابراین هیچ کس نمی تواند اهمیت آن را انکار کند.

طراحی لوگو به عنوان یکی از اجزای مهم بصری در طراحی برند می بایست بر مبنای اصول مشخصی صورت گیرد که در اینجا به برخی از این نکات اشاره میکنیم :

– هر چه ساده تر طراحی شود، قابل اطمینان و جذاب تر می باشد.

– باید منسجم و از چارچوب برخوردار باشد.

– رنگ بندی لوگو باید متناسب را کسب و کار باشد و حس آن کسب و کار را به مخاطب منتقل نماید.

– لوگو وظایفی بر دوش دارد. پس علاوه بر هنرمندانه بودن، باید خردمندانه نیز باشد.

– برای مخاطبان بازار هدف مقبول و قابل درک باشد.

– بهتر است که فرهنگ برخی کشورهای بازار هدف بالقوه در طراحی و رنگ بندی لوگو لحاظ شود.

– در طراحی لوگو نباید ترکیبی از لوگو شرکت های دیگر استفاده شود.

– قابلیت ثبت در داخل و خارج از کشور را داشته باشد.

– در صورت هر گونه حرکت در جهات مختلف بایستی لوگو قابلیت تشخیص برای مخاطب خود را حفظ نماید.

– باید عاری از احزاء اضافی باشد.

– نقش خطوط باید در طراحی لوگو مورد توجه قرار گیرد.

– پشت یا زمینه لوگو بسیار مهم و حیاتی است و توجه به آن ال.

و ……

که همه این عوامل تلاش برای بهتر شدن طراحی های شماست.

 

لوگوتایپ

همانطور که می دانید آنچه برند را در ابتدا معروف میکند و جایگاهی در ذهن مشتری به وجود می آورد ایجاد یک زمینه تازه و یک طبقه بندی جدید توسط نام تجاری است اما با گذشت زمان و ایجاد زمینه های تازه تر چیزی جز یک نام از برند باقی نمی ماند.

لوگو اسم فارسی، هرچقدر هم که زیبایی بصری و تکنیک های فنی در آن رعایت شده باشد در صورتی که قابلیت خواندن سریع را نداشته باشد هیچ جایگاهی در ذهن مخاطب ایجاد نمی کند.پس مهمترین موضوع در ساخت لوگو اسم فارسی، خوانایی آن نوشته است.

ذهن انسان، به گونه ای فطری از پیچیدگی و شلوغی فرار می کند و هر چقدر المان های بصری نزدیک به اشکال هندسی ساده همچون مستطیل، دایره و مثلث باشند جذابیت بصری آن ها از نگاه مخاطب افزایش می یابد. پس هرچه ساختار اجزای حروف نوشتاری، نزدیک به این اشکال باشد علاوه بر خوانایی بهتر، سریع تر در ذهن مخاطب ثبت می گردد.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات کافی کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: