بنر تبلیغاتی اینستاگرام

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای اینستاگرام، می‌تواند بازدهی و نرخ فروش را در تبلیغات شما چندین برابر کند! قبل از ثبت سفارش نمونه کارهای ما را مشاهده کنید!

ما در کنار شما هستیم تا با طراحی بنرهای تبلیغاتی حرفه‌ای اینستاگرام، شما را در امر تبلیغات با طرح های خلاقانه خود همراهی کنیم.

اگر برای تبلیغات اینستاگرام یا محتواسازی پیج خود نیاز به بنر تبلیغاتی دارید، ما می توانیم در این مسیر، شما را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن یاری کنیم.

اگر هنوز برای مجموعه خود گرافیست یا طراح استخدام نکرده اید، بنر ساز می‌تواند .کلیه خدمات محتواسازی را به صورت حرفه‌ای به کسب و کار شما ارائه دهد

طراحی بنر اینستاگرام، با بالاترین سطح طراحی یکی از اصلی ترین خدمات مجموعه بنرساز می باشد.

بنر اینستاگرام

در بخش بالا، برخی از نمونه کار‌های طراحی شده برای محتواسازی پیج اینستاگرام را مشاهده کردید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ تماس حاصل فرمائید.

برای فعالیت و تبلیغات به صورت حرفه ای، همه کسب و کار ها نیاز به طراحی بنر اینستاگرام حرفه ای دارند! شاید برای شما جالب باشد که بدانید فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی در خاورمیانه است، هر روز در اینستاگرام تبلیغ می کند!

شاید تعجب آور باشد و بگویید شرکتی به بزرگی دیجی کالا چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کند؟ اصلا چه نیازی دارد؟

ولی اشتباه نکنید! شرکت های بزرگ از فرصت های کوچک هم برای موفقیت چشم پوشی نمی کنند. شرکت های بزرگی مثل سامسونگ، ال جی، بنز و… بسیاری از شرکت‌های میلیون دلاری در دنیا در بحث تبلیغات، علاوه بر تبلیغات محیطی بیلبوردها، تلویزیونی و… از تبلیغات اینستاگرام نیز غافل نمی شوند.

حالا تصور کنید که شما نیز صاحب یک کسب و کار موفق هستید، آیا می توانید از مزیت‌های فعالیت در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام چشم پوشی کنید؟ خیر

به این موضوع هم توجه داشته باشید که فعالیت در اینستاگرام، نیازمند یک استراتژی و تقویم محتوایی مناسب همراه با طراحی بنرهای حرفه‌ای می باشد که تیم طراحی بنرساز در این زمینه آماده همکاری با کسب و کارهای مختلف به صورت تخصصی می‌باشد.

ساخت بنر اینستاگرام در بنرساز

ساخت بنر اینستاگرام، یکی از کارهایی است که شما می‌بایست برای تبلیغات یا فعالیت مستمر مجموعه خود در اینستاگرام، به صورت حرفه ای انجام دهید.

بنر اینستاگرام، هم به صورت پست و هم به صورت استوری، باید دارای گرافیک بالا و رابط کاربری عالی باشد تا محصولات و خدمات شما را به بهترین شکل به دنبال کننده‌های شما معرفی کند.

ساخت و طراحی بنر، یکی از دغدغه های اکثر صاحبین کسب و کار است که برای آن یا باید یک طراح گرافیست حرفه‌ای در مجموعه خود استخدام کنند، یا باید کلیه کارهای گرافیکی خود را به یک شرکت طراحی حرفه ای بسپارند.

طراحی بنر اینستاگرام یکی از خدمات اصلی تیم طراحی بنرساز می‌باشد. شما می توانید کلیه کارهای گرافیکی مجموعه خود را به ما بسپارید تا آن را به بهترین شکل ممکن و به صورت حرفه‌ای طراحی کنیم.

نحوه سفارش بنر اینستاگرام

برای سفارش انواع بنر برای اینستاگرام، از صفحه سفارش آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما به شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ تماس بگیرید و راحت‌ترین و سریع‌ترین روش، ارتباط از طریق تلگرام می‌باشد

اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت سفارش طراحی:

  • نوع و سایز بنر ( پست – استوری )
  • لوگو ( به صورت فایل )
  • رنگبندی سازمانی
  • محتوای متنی
  • راه‌های ارتباطی

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده توسط شما و پرداخت هزینه طراحی، سفارش شما کمتر از ۲۴ ساعت طراحی و نسخه اولیه برای شما ارسال خواهد شد.

امکان ویرایش بنر طراحی شده وجود دارد؟

ویرایش بنرهای طراحی شده تا ۳ بار به صورت رایگان توسط تیم ما انجام می‌شود. در صورت نیاز به ویرایش‌های بیشتر %۵۰ مبلغ سفارش می‌بایست از طرف مشتری پرداخت شود.

البته لازم به ذکر است که بیش از ۹۵% از سفارشات طراحی شده توسط ما، بدون نیاز به ویرایش مورد تایید مشتریان قرار گرفته‌اند.

گارانتی بازگشت وجه

بنرساز، اولین شرکت طراحی در ایران می باشد که گارانتی تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی از طرح را به مشتریان خود ارائه می دهد. ما با استفاده از بهترین طراحان کشور، این اطمینان را به خود داریم که بنر سفارش داده شده را به نحوی طراحی کنیم تا مورد رضایت مشتری واقع شود.

با این حال، اگر مشتری از طرح ناراضی باشد، می تواند مبلغ واریزی خود را به صورت کامل دریافت کند.

مدت زمان تحویل سفارش

۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، سفارش شما آماده تحویل می باشد. اتود اولیه خدما شما ارسال خواهد شد و در صورت تایید فایل نهایی ارسال می شود.

سفارش های تعداد بالا نیز پس از تایید طرح اولیه، نهایتا تا ۴۸ ساعت آماده تحویل می باشند.

طراحی بنر استوری اینستاگرام

ساخت بنر تبلیغاتی استوری اینستاگرام، یکی از نکاتی است که همه ادمین ها باید آن را جدی بگیرند. برای اینکه یک پیج اینستاگرام پر‌بازده داشته باشیم باید هر نوع محتوایی طی ۲۴ ساعت آپلود کنیم.

اگر می‌خواهید برای استوری‌های روزمره خود بک‌گراند‌های جذاب داشته باشید، حتما از بخش ” بک گراند استوری ” ما دیدن فرمائید.

منظور ما از هر محتوایی یعنی اینکه نباید برای مثال اگر روزانه ۵ استوری منتشر می کنیم، همه آن ها بنرهای طراحی شده باشند. یا نباید همه آن ها استوری روزمره از محیط کار باشند.

برای محتواسازی حرفه ای یک پیج اینستاگرام، شما باید تقویم محتوایی داشته باشید و در برنامه روزانه خود، هم از بنرهای طراحی شده تبلیغاتی استفاده کنید و هم از استوری های روز مره بدون ادیت.

این کار باعث می شود مخاطب شما همیشه حس تازگی در مورد خدمات شما داشته باشید.

تیم طراحی بنرساز می تواند در زمینه روزانه و مستمر طراحی بنر اینستاگرام برای پیج های اینستاگرام می تواند همراه شما باشد.

سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام

اگر شما هم یک تبلیغات اینستاگرامی رزرو کرده اید، پس حتما نیاز به یک بنر حرفه ای برای تبلیغ دارید!

حتما توجه داشته باشید که طراحی بنر اینستاگرام باید کاملا حرفه‌ای و اصولی باشد تا نتیجه کامل و دلخواه را از تبلیغ بگیرید!

تیم طراحی بنرساز، با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه طراحی بنر‌های تبلیغاتی این آسودگی خاطر را به شما می دهد بهترین و با کیفیت‌ترین بنر تبلیغاتی را برای بالاترین جذب و بازدهی داشته باشید.

متن بنر تبلیغاتی اینستاگرام

متن بنر تبلیغاتی شما باید کاملا استاندارد باشد! حالا شاید برای شما سوال پیش بیاید که متن استاندارد چیست؟ متن استاندارد تبلیغی یعنی اینکه نه آنقدر زیاد متن استفاده کنید که بنر تبلیغاتی شما با روزنامه اشتباه گرفته شود، نه آنقدر محتوای شما کم باشد که مفهوم تبلیغاتی را به مخاطب نرساند!

بهترین محتوا به شکل زیر است:

  1. لوگو شما کاملا مشخص باشد.
    اطلاعات تماس شما مانند آی دی پیج، شماره تماس و آدرس سایت در پایین بنر درج شود.
  2. یک متن بولد بزرگ داشته باشید. ( ترجیحا هیجانی و ترغیب کننده! )
  3. چند جمله کوتاه هم در مورد جمله بولد خود توضیح بدهید.
  4. در نهایت حتما کاربر را ترغیب کنید که در پیج شما مطالب بیشتر و اطلاعات تکمیلی وجود دارد.

اگر شما به این شکل بنر تبلیغاتی خود را آماده کنید، مطمئن باشید بدون شک بهترین نتیجه را از تبلیغات خواهید گرفت.

برنامه ساخت بنر اینستاگرام

برای ساخت  بنر تبلیغاتی اینستاگرام، حتما باید از برنامه فتوشاپ استفاده کنید! حتما

اگر به فکر این هستید که با نرم افزار هایی همانند Inshot , Pixeles و … بنر طراحی کنید سخت در اشتباه هستید!

اگر می خواهید همچین کاری با کسب و کار خود بکنید، پیشنهاد ما این است از بنرهای رایگان بنرساز سفارش دهید.

شما در برنامه فتوشاپ بهترین ابزار ها را در اختیار دارید و می توانید بهترین بنرها را طراحی کنید.

لازم به ذکر است برای مشتریانی که می‌خواهند بنر خود را با اینشات طراحی کنند، توصیه می‌کنیم حتما مقاله ساخت بنر اینستاگرام با اینشات را مطالعه کنید.

بنر اینستاگرام چیست؟

اصلا بنر اینستاگرام چیست؟! چرا باید برای صفحه اینستاگرام بنر طراحی کنیم!؟
حتما این مورد را می دانید که امروزه اولین و بهترین راه ارتباطی با مشتریان، سوشیال مدیا و در راس آن اینستاگرام هست. شما برای موفقیت در امر محتواسازی اینستاگرام باید هر روز فعالیت کنید.هر روز حداقل باید ۳ استوری روزانه و ۱ پست هفتگی در پیج خود منتشر کنید!
حالا به نظر شما اگر این استوری و پست‌هایی که منتشر می کنید اگر طراحی منظم و حرفه‌ای و رعایت ترکیب رنگ نداشته باشد ممکن است مخاطب شما انگیزه ای برای دنبال کردن شما نداشته باشد!

قیمت بنر اینستاگرام

ما در مجموعه بنرساز، بالاترین خدمات طراحی بنر اینستاگرام را برای شما با به صرفه ترین هزینه انجام می دهیم.

طراحی بنر استوری۳۰۰ هزار تومان
طراحی بنر پست۳۰۰ هزار تومان
طراحی پست به صورت گالری ( ۵ الی ۱۰ صفحه )۵۰۰ هزار تومان

 

همچنین شما می توانیم با مراجعه به صفحه تعرفه ها ، هزینه های کلیه خدمات ما را مشاهده کنید!

ما در تیم بنرساز، خدمات ساخت بنر اینستاگرام و تلگرام را به صورت روزانه، ماهانه، هفتگی و سالیانه برای شما انجام می دهیم. به این صورت که ما روزانه به صورت مستمر پست ها و استوری‌های پیج شما را محتواسازی و طراحی می کنیم و به صورت مستم آپلود می‌کنیم.

بنرساز ( Bannersaaz )، با خدمات طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ، طراحی وب سایت، محتواسازی اینستاگرام، طراحی بنر اینستاگرام و… یکی از مجموعه های قدیمی در ایران می باشد که با طراحان مطرح و خلاق، آماده ارائه خدمات و همکاری با کسب و کارهای موفق یا جدید می باشد.

چرا باید در اینستاگرام محتوا بنری منتشر کنیم؟

اگر شما بخواهید به صورت مستمر در صفحه اینستاگرام شخصی یا کسب و کار خود فعالیت کنید، باید فضایی را ایجاد کنید تا کاربر حس خستگی و تکراری بودن را تجربه نکند!

برای این کار بهتر است که علاوه بر استوری های بلاگری و ولاگری، حتما از محتوای بنری جذاب هم استفاده کنید.

برای مثال اطلاعات آماری که کاربران بسیار دوست دارند اطلاعات آماری ببینند را به صورت یک بنر حرفه ای برای نمایش بگذارید.

مثال: اگر شما پیج فروش گوشی دارید، بهتر است هر روز حداقل یک استوری در مورد تعداد فروش آیفون در کشور ها، قیمت روز گوشی ها و… را به صورت بنر منتشر کنید!

محتوا بنری خوب است یا بلاگری؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که واقعا نمی‌توان بین این ۲ گزینه که محتوای بنری خوب است یا محتوای بلاگری، یکی را انتخاب کنیم!

هر دوی آن ها مکمل یکدیگر هستند، یعنی شما برای فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام باید هم فعالیت بلاگری داشته باشید و هم محتوای بنری منتشر کنید!

محتوای بنری می توانند در برندسازی و تاثیرگذاری رنگ سازمانی شما، تاثیر بی نظیری داشته باشد.

رعایت رنگ سازمانی در طراحی بنر

برای برندسازی و تبلیغات حتما باید در همه محتوا های بنری که در پیج اینستاگرام کسب و کار خود منتشر می کنید، رنگ سازمانی در آن ها رعایت شده باشد! این کار الزامی است و هر کسب و کار موفقی باید آن را رعایت کند.

این طرز فکر اشتباه که ممکن است بنرهایم تکراری شود، یا جذابیت اولیه را نداشته باشد اشتباه محض است!!

حتما حتما در تولید محتوا و طراحی بنرهای پیج اینستاگرام از یک اصول و رنگ سازمانی پی روی کنید و نهایت در بنرها سعی کنید المان ها، تصاویر، وکتور ها را تغییر دهید!

مثال: برای مثال تصور کنید ایرانسل چندین سال است روی رنگ زرد برندسازی خود را انجام داده است، آیا دیوانگی نیست اگر محتوایی در رنگ آبی منتشر کند؟

آیا باید فونت سازمانی هم داشته باشیم؟

بله، حتما برای کسب و کار خود یک فونت مشخص داشته باشید و در همه طراح های صفحات مجازی، بیلبوردها، کارهای چاپی و… از آن استفاده کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت ” فونت ایران ” اقدام به تهیه و خرید قانونی یک فونت برای برند خود کنید.

در صورت آپدیت طرح ها، ریدیزاین لوگو و… می توانید برای مثال هر چند سال یک بار فونت خود را هم نیز آپدیت کنید ولی اینکه هر بنر و هر محتوا با یک فونت متفاوت باشد یک کار بسیار غیر حرفه ای است.

تاثیرات طراحی در فروش

وقتی وارد اکسپلور یا یوتیوب می‌شوید، مطمئنا اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند آن بنری است که می‌بینید! حالا اگر دیزاین و طراحی بنر فوق‌العاده جذاب باشه، محصول بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

اگر شما تا به حال با یک طراح گرافیک حرفه ای همکاری کرده باشید و اصول تبلیغات را نیز بلد باشید، فروش فوق العاده در کمپین تبلیغاتی را تجربه کرده اید.

تاثیر طراحی در فروش را هرگز نمی توان نادیده گرفت، به همین دلیل است طرح های دیجی کالایی اینقدر معروف و محبوب هستند. بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران ( دی جی کالا )، از بهترین و خلاقانه ترین بنرها برای معرفی حتی ارزان قیمت‌ترین محصول خود استفاده می کند.

وقتی شما محصولاتتون رو در قالب یک طراحی حرفه ای ارائه دهید، نشان دهنده اینه که برای کارتون ارزش گذاری کرده‌اید و این موضوع باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطب خواهد شد.

معرفی انواع فرمت تصاویر

آشنایی با فرمت های تصاویر

jpeg / jpg : پر استفاده ترین و مشهورترین فرمت عکس ها که اکثرا در شبکه های استفاده از آن استفاده می شود.

پشتیبانی همه نرم افزار ها از این فرمت
حجم فایل بسیار پایین
قابلیت فشرده سازی با اندکی افت کیفیت

PNG : این فرمت از ۱۶ میلیون رنگ ۲۴ بیتی برخوردار است و به فرمت بدون پشت زمینه معروف است.

  1. استفاده از لوگو بدون پشت زمینه
  2. استفاده برای واتر مارک
  3. قابلیت پس زمینه شفاف

Tiff : این فرمت محبوب طراحان گرافیک است، زیرا شبیه فایل فتوشاپ ( PSD ) می باشد و قابلیت نمایش در ویندوز بدون فتوشاپ را هم دارد.

  • مناسب برای چاپ و پرینت

Gif : این فرمت محبوب وب مستران می باشد. بنرهای متحرک تبلیغاتی با این فرمت می باشند که قابلیت متحرک بودن با حجم بسیار پایین را دارد.

  1. استفاده برای بنرهای متحرک تبلیغاتی
  2. حجم بسیار پایین و انعطاف پذیر

تاثیر بنر تبلیغاتی حرفه ای در برندسازی

بدون شک طراحی بنر تبلیغاتی در هر کدام از پلتفرم های مجازی مانند وب سایت و مخصوصا اینستاگرام، می تواند هویت و شخصیت برند شما را بسازد!

همیشه سعی کنید از یک سبک طراحی با یک فونت و رنگ سازمانی در طراحی های خود استفاده کنید.

اولین تصویری که مخاطب از برند شما خواهد دید، بنرهای تبلیغاتی شماست!

پس با این نتیجه شما باید از جذاب ترین و به روزترین بنر ها برای کسب و کار خود استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 45 میانگین: 4.4]