اهمیت لندینگ پیج در تبلیغات کلیکی!

اهمیت لندینگ پیج در تبلیغات کلیکی چیست؟ یک لندینگ پیج حرفه ای ویژه تبلیغات کلیکی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
در این مقاله می‌خوانید:

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟ (Landing Page) به یک صفحه مخصوص در وب سایت شما گفته می شود که برای یک هدف تبلیغاتی یا فروش خاصی طراحی شده است.

امروز در این مقاله می خواهیم اهمیت لندینگ پیج در تبلیغات کلیکی را با هم بیشتر بررسی کنیم، پس تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید!

Landing Page در تبلیغات کلیکی

اگر شما قصد ایجاد یک کمپین تبلیغات کلیکی با بنر گیف دارید، حتما قبل از آن باید لندینگ پیج خود را نسبت به کمپین تبلیغاتی خود آماده کنید.

یک لندینگ پیج حرفه ای و اصولی تا 75% می تواند فروش و بازدهی تبلیغات کلیکی شما را بالاتر ببرد.

تبلیغات کلیکی یکی از بهینه ترین و هوشمندانه ترین روش های تبلیغاتی می باشد اما موفقیت در تبلیغات فقط گرفتن کلیک و جذب مخاطب نیست، شما باید هنر این را داشته باشید تا از ورودی ها و کلیک هایی که بابت آن هزینه پرداخت کرده اید، بیشتری بازدهی را داشته باشید.

ویژگی‌های یک صفحه فرود موثر

یک لندنیگ پیج تبلیغاتی، ویژه تبلیغات کلیکی برای تبدیل مخاطب ورودی به سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد، در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

  • ارتباط مستقیم با بنر تبلیغاتی
  • داشتن فرم مشاوره
  • طراحی ساده بدون حواس پرتی
  • سرعت بارگزاری بالا
  • استفاده از عناصر اعتماد سازی

ویژگی‌های یک صفحه فرود موثر

در ادامه به معرفی هر کدام از این ویژگی ها به صورت مختصر خواهیم پرداخت.

1- ارتباط مستقیم با بنر تبلیغاتی

حتما باید سبک طراحی و محتوای متنی بنر تبلیغاتی گیف شما مطابق با صفحه لندینگ شما باشد! یعنی کاربر روی یک بنر قرمز رنگ کلیک کرده و وارد یک لندینگ آبی رنگ نشود!

بهترین راه این است که طراحی بنر گیف و طراحی صفحه لندینگ توسط یک شرکت طراخی انجام شود. ما در تیم طراحی بنرساز به صورت تخصصی هر 2 خدمات طراحی را برای مشتریان خود با بهترین کیفیت انجا م می دهیم.

2- داشتن فرم مشاوره

یک فرم مشاوره که کاربر پس از ورود به سایت بتواند آن را تکمیل کند می تواند نرخ فروش شما را چندین برابر افزایش دهد.

حتما حتما در ابتدای لندینگ پیج خود یک فرم مشاوره ساده بگذارید چون مخاطب ایرانی خجالتی است و نمی تواند با راه های ارتباطی که شما در سایت درج کرده اید، راحت ارتباط بگیرد.

بهترین روش این است که اطلاعات کافی را در قالب یک فرم از مشتری بگیرید و سپس توسط یک فروشنده تلفنی حرفه ای با آن در ارتباط باشید.

3- طراحی ساده بدون حواس پرتی

طراحی ساده لندینگ پیج در تبلیغات کلیکی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

در طراحی لندینگ سعی کنید زیاد به جزئیات نپردازید و مخاطب را در سریع ترین زمان ممکن به مطلب اصلی یا مفهوم ویژه لندینگ برسانید.

سعی کنید یک طراحی خلوت و ساده داشته باشید تا کاربر پس از ورود به لندینگ احساس راحتی داشته باشد.

4- سرعت بارگزاری بالا

همانطور که می دانید سرعت بارگزاری بالا یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که در طراحی لندینگ پیج در تبلیغات کلیکی باید آن را رعایت کنید.

سعی کنید از تصاویر و المان های با حجم بالا استفاده نکنید تا لندینگ پیج شما خیلی سریع برای مخاطب بارگزاری شود، چرا که اگر صفحه شما سنگین باشد مخاطب صفحه را بسته و سایت شما را ترک خواهد کرد.

5- استفاده از عناصر اعتماد سازی

آخرین و یکی دیگر از مهم ترین نکات، استفاده از عناصر اعتماد سازی در لندینگ پیج می باشد. سعی کنید از آدرس و شماره تماس، همچنین تصویر یک شخص در ابتدای صفحه استفاده کنید.

یک اشتباه رایج که اکثر سایت ها انجام می دهند این است که راه های ارتباطی و تماس حتی ای نماد را در فوتر و قسمت انتهایی لندینگ قرار می دهند!

در صورتی که کلا فلسفه لندینگ پیج در تبلیغات کلیکی کلا با صفحات و برگه های معمولی سایت باید مجزا باشد!

صفحات فرود نقش بسیار مهمی در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان در کمپین‌های تبلیغات کلیکی دارند. طراحی دقیق و هدفمند این صفحات می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد کمپین‌ها بگذارد. با تمرکز بر تجربه کاربری، بهینه‌سازی محتوا و عناصر بصری، و بهره‌گیری از تست‌های مختلف، می‌توان نرخ تبدیل را بهبود داد و از تبلیغات کلیکی بهترین نتیجه را گرفت.

 

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *