دلیل بازدهی بیشتر بنر گیف نسبت به بنر استاتیک

دلیل بازدهی بیشتر بنر گیف نسبت به بنر استاتیک

دلیل بازدهی بیشتر بنر گیف نسبت به بنر استاتیک چیست؟ چرا باید در تبلیغاتی کلیکی خود از بنرهای تبلیغاتی گیف استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید!
در این مقاله می‌خوانید:

چرا بنرهای تبلیغاتی متحرم گیف، در تبلیغات کلیکی بازدهی بیشتری نسبت به بنرهای تبلیغاتی ثابت ( ایستاتیک ) دارند؟

امروز در این مقاله از بنرساز قصد داریم تا دلیل تاثیر و بازدهی بیشتر بنرهای گیف را در تبلیغات باهم بررسی کنیم. همانطور که می دانید ما در بنرساز به صورت تخصصی هم در زمینه طراحی بنر گیف و هم در زمینه طراحی بنر استاتیک ثابت فعالیت می کنیم.

پس بهترین کسی هستیم که می توانیم تفاوت این 2 نوع بنر تبلیغاتی را بررسی کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تفاوت بنر گیف با بنر استاتیک

بنر تبلیغاتی گیف، به بنرهای متحرک و موشن دار گفته می شود که دارای اسلایدهای بیشتر، افکت های جذاب نیز هستند.

اما بنر استاتیک بنرهای ثابت با فرمت jpg هستند که به صورت ثابت هستند و هیچ حرکت یا موشنی ندارند.

تفاوت بنر گیف و استاتیک

چرا بنر گیف در تبلیغات بازدهی بیشتری دارد؟

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم، بنرهای تبلیغاتی گیف به دلیل اسلایدهای مختلف و حرکت دار بودن جلب توجه بیشتری نسبت به بنرهای ثابت دارند.

به همین دلیل مخاطب هدف احتمال اینکه بنر گیف را بیشتر ببیند و بخواهد روی آن کلیک کند بیشتر است.

در ادامه به توضیح کلی تر این 2 نوع بنر پرداخته ایم، با ما در بنرساز همراه باشید.

بنر گیف چیست؟

فرمت GIF برای اولین بار در سال 1987 توسط شرکت CompuServe معرفی شد. این فرمت به دلیل فشرده‌سازی خوب و قابلیت نمایش رنگ‌های متنوع، به سرعت محبوب شد. با گذشت زمان، استفاده از بنرهای گیف در تبلیغات آنلاین نیز رواج پیدا کرد و امروزه به یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.

یکی از معایب بنرهای گیف، حجم بالای فایل آن‌هاست. این موضوع می‌تواند باعث کاهش سرعت بارگذاری صفحات وب شود و تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد.

بنر استاتیک چیست؟

بنر استاتیک به نوعی از تبلیغات آنلاین اشاره دارد که معمولاً به صورت تصویری و بدون حرکت طراحی می‌شود. این بنرها معمولاً شامل یک تصویر، متن و در برخی موارد، لوگوی برند هستند. بنرهای استاتیک به دلیل سادگی و وضوح، به راحتی می‌توانند توجه مخاطبان را جلب کنند و پیام مورد نظر را به آن‌ها منتقل کنند.

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *