تفاوت بنر گیف و بنر ثابت

تفاوت بنر گیف و بنر ثابت، کدام بهتر است؟

تفاوت بنر گیف و بنر ثابت چیست؟ در چه نوع تبلیغاتی باید از بنر گیف و در چه نوع تبلیغاتی باید از بنر ثابت استفاده کنیم؟
در این مقاله می‌خوانید:

تبلیغات با استفاده از بنرهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ می باشد. همچنین انتخاب نوع تبلیغات و بنر ها می تواند در تاثیر و بازدهی تبلیغات نیز تاثیر زیادی داشته باشد! در این مقاله به بررسی و تفاوت بنر گیف و بنر استاتیک ( ثابت ) می پردازیم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید و حتما در انتها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تفاوت بنر گیف و بنر ثابت

اگر به دنبال جلب توجه بیشتر، انتقال پیام‌های متنوع و افزایش CTR هستید، بنر گیف انتخاب مناسبی خواهد بود. اما اگر کمپین شما نیاز به سرعت بارگذاری بالا و پیام‌ رسانی مستقیم دارد، بنر ثابت می‌تواند گزینه بهتری باشد.

ویژگی‌ها بنر ثابت بنر گیف
جذب توجه کاربر کم زیاد
حجم کم بیشتر
مناسب برای موبایل بله در صورت بهینه‌سازی
امکان نمایش چند پیام خیر بله
زمان و هزینه طراحی کمتر بیشتر

بنر گیف چیست؟

بنر متحرک گیف ( Animated GIF Banner ) نوعی بنر تبلیغاتی است که با فرمت Gif خروجی گرفته می شود و قابلیت حرکت و موشن بین فریم ها را دارد!

این نوع بنر ها به دلیل قابلیت حرکتی و جلوه های بصری متحرک، قابلیت جذب بیشتری دارند و اغلب در تبلیغات کلیکی مورد استفاده قرار می گیرند!

مزایای بنر گیف

در ادامه به بررسی چند مزیت بنر گیف نسبت به بنر ثابت می پردازیم:

  • افزایش جلب توجه
  • امکان نمایش چندین پیام
  • جذابیت بصری بالا
  • کمک به برندینگ

معایب بنر گیف

همچنین بنرههای گیف معایبی نیز دارند که عبارت اند از:

  • حجم بالاتر
  • نیاز به تخصص در طراحی
  • خطر بیش از حد شلوغی

معایب و مزایای بنر گیف

بنر ثابت چیست؟

بنر ثابت ( Static Banner ) یک تصویر ثابت بدون حرکت است که شامل متن، تصاویر و المان های گرافیکی می باشد.

بنرهای تبلیغاتی استاتیک به طور گسترده در تبلیغات فضای مجازی و اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع بنرهای تبلیغاتی با توجه به حجم بسیار پایین سرعت بارگزاری بالاتری دارند.

مزایای بنر ثابت

مزایای بنر های تبلیغاتی ثابت به شرح زیر می باشند:

  • حجم پایین و بارگزاری سریع
  • انتقال پیام صریح و دقیق

معایب بنر ثابت

همچنین بنرهای ثابت شامل معایب زیر نیز هستند:

  • جلب توجه پایین
  • محدودیت در انتقال پیام

معایب و مزایای بنر ثابت

در نهایت با توجه به نیاز و نوع تبلیغات شما، باید یکی از 2 نوع بنر تبلیغاتی را انتخاب کنید. ما در تیم طراحی بنرساز به صورت تخصصی طراحی هر 2 نوع بنر تبلیغاتی را به صورت تخصصی انجام می دهیم.

می توانید از بخش خدمات، نمونه کارهای ما را مشاهده و برای ثبت سفارش و مشاوره از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *