طراحی بنر ثابت

طراحی بنر ثابت استاتیک

طراحی بنر ثابت نیز مانند بنر گیف متحرک طرفداران زیادی در بین مدیران تبلیغات دارند. برای سفارش طراحی بنر ثابت با بنرساز همراه باشید!

طراحی بنر ثابت ( Static Banner ) نیز مانند انواع بنر گیف متحرک طرفداران زیادی در بین وب‌مستران و مدیران تبلیغات دارند. فرمت بنرهای ثابت استاتیک JPG می‌باشد ولی در فرمت های PNG و GIF به صورت ثابت نیز قابل ارائه می‌باشد. برای بیشتر دیده شدن بنر تبلیغاتی، باید طراحی آن کاملا اصولی و جذاب باشد تا بتواند نرخ کلیک و بازدید بیشتری نسبت به خود جذب کند.

نمونه بنر ثابت استاتیک آریا پی
نمونه بنر ثابت استاتیک آریا پی
بنر ثابت ایران اسپید
بنر ثابت ایران اسپید

مزایای بنر ثابت

بنرهای ثابت و استاتیک مزایای زیادی نسبت به بنرهای تبلیغاتی متحرک دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

۱-حجم پایین بنر ثابت

در طراحی بنرهای استاتیک فقط از ۱ فریم استفاده می‌شود و به دلیل نداشتن موشن و افکت های متحرک حجم بسیار پایینی دارند. حداکثر حجم بنرهای استاتیک طراحی شده توسط بنرساز ۵۰KB می‌باشد. لازم به ذکر است که حجم پایین بنر باعث زودتر لود شدن آن و در نهایت سریع تر به دید مخاطب آمدن آن می‌شود.

حجم پایین بنر ثابت

۲-عدم ایجاد مزاحمت برای مخاطب

بنرهای ثابت و بدون حرکت، حس بهتری به مخاطب القا می‌کند و مخصوصا مانند بنرهای چشمک زن، چشم مخاطب را اذیت نمی‌کند. برای مثال بنر ثابت زیر کلیه پیام خود را در ۱ اسلاید به مخاطب به صورت ثابت ارائه می‌کند.

۳-نمایش در همه پلتفرم‌ها

بنرهای ثابت به دلیل داشتن فرمت JPG در همه پلتفرم‌ها، سایت ها و… به راحتی قابل نمایش می‌باشد. فرمت JPG پرطرفدارترین فرمت تصویر در جهان است به همین دلیل در همه شبکه های اجتماعی، در همه مرورگر ها و… بدون نیاز به نصب هیچ برنامه و پلاگینی قابل نمایش می‌باشد.

سفارش طراحی بنر ثابت

برای سفارش انواع بنر ثابت استاتیک برای تبلیغات در همه ابعاد مانند تبلیغات همسان کلیکی، تبلیغات در فضای مجازی و… می‌توانید با مشاوران ما با شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ در ارتباط باشید، همچنین از بخش سفارش آنلاین نیز می‌توانید فرم سفارش را تکمیل کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. برای اطلاع از تعرفه‌های طراحی نیز می‌توانید از بخش تعرفه‌ها استفاده کنید.

طراحان خوش ذوق و حرفه‌ای ما آماده ارائه خدمات طراحی برای هرچه بهتر و زیباتر دیده شدن تبلیغات شما هستند.

همچنین اگر به طرایح بنر علاقه مند هستید، پیشنهاد میکنیم مقاله “طراحی بنر با فیگما” را نیز از بخش مقالات سایت مطالعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: