قیمت بنر گیف

قیمت بنر گیف ( Gif ) متحرک تک سایز و پکیج های چندتایی متفاوت است. امروز قصد داریم در این مقاله از سایت “بنرساز” به نحوه قیمت گذاری انواع تعرفه بنر متحرک در سایت بنرساز بپردازیم! در دنیای دیجیتال امروزی که رقابت در صنعت تبلیغات به طرز بی‌سابقه‌ای شدت یافته است، نیاز به رویکردهای نوآورانه و جذاب در تبلیغات بسیار اهمیت دارد. یکی از روش‌هایی که به سرعت توانسته است توجه مخاطبان را به خود جلب کند، استفاده از بنرهای گیف (GIF Banner) است. 

ما در این مسیر به شما کمک خواهیم کرد تا با ارائه تبلیغات موثر توسط بنر گیف منحصر به فرد، در سایت های پر بازدید، فروش خود را افزایش دهید.

قیمت بنر گیف متحرک

هزینه طراحی بنر متحرک در یک سایز مشخص در وب سایت بنرساز، ۳۵۰ هزار تومان می باشد. ولی شمایی که برای کمپین تبلیغاتی خود نیاز به ۱۰ سایز بنر دارید، قرار نیست ۲ میلیون تومان هزینه بنر تبلیغاتی بپردازید!

تعرفه های طراحی Resize نصف قیمت طراحی می باشد. یعنی به این صورت که هزینه طراحی اولیه ۳۵۰ هزار تومان، و هر تغییر سایز، ۱۷۵ هزار تومان محاسبه می شود.

همچنین شما می توانید از پکیج های طراحی بنر گیف بنرساز هم استفاده کنید که برای وب مستران عزیز اقتصادی تر می باشد.

شما می توانید تا سه بار از ویرایش رایگان بهره مند شوید.

پکیج تبلیغات بنری یکتانت شامل ۶ سایز بوده و قیمت تمام شده برای آن ۱٫۲۲۵٫۰۰۰ هزار میباشد. پکیج تبلیغاتی مدیا اد نیز با ۱۴ سایز ۲٫۶۲۵٫۰۰۰ تومان می باشد.

برای مشاهده نمونه ” طراحی بنر گیف ” بر روی لینک کلیک کنید!

قیمت طراحی بنر گیف متحرک | بنرساز

سایزهای استاندارد بنر گیف

یکی از نکات مهم در طراحی گیف و بنر های تبلیغاتی، سایز بنر های متحرک است که با توجه به استفاده شما تعیین می شود. مثلا سایز بنر گیف سایت با بنر گیف تلگرام  متفاوت می باشد که در هر صورت متخصصین رایان طرح با بهترین کیفیت، هر نوع بنر تبلیغاتی که شما بخواهید را طراحی می کنند. بد نیست بدانید که معمولا گیف های طراحی شده در سایت و شبکه های اجتماعی مختلف با اندازه های ۲۰ * ۷۲۸، ۲۵۰ * ۳۰۰ و ۲۴۰ * ۱۲۰ ساخته می شود.

برای سفارش بنر تبلیغاتی متحرک شما می بایست سایزهای استاندارد تبلیغات یکتانت و گوگل را بدانید:

سایز یکتانت

  • ۴۶۸×۶۰
  • ۹۷۰×۲۵۰
  • ۳۰۰×۲۵۰
  • ۳۰۰×۱۰۰
  • ۱۲۰×۶۰۰
  • ۷۲۸×۹۰

سایز مدیا اد

  • ۷۲۸ × ۹۰
  • ۳۲۵ × ۱۶۰
  • ۱۳۰ × ۴۰۰
  • ۳۰۰ × ۲۵۰
  • ۷۲۸ × ۹۰
  • ۶۰۰ × ۱۰۰
  • ۴۶۸ × ۶۰
  • ۹۷۰ × ۲۵۰
  • ۱۲۰ × ۶۰۰
  • ۳۲۰ × ۱۰۰
  • ۳۲۰ × ۵۰
  • ۳۰۰ × ۱۰۰
  • ۱۲۰ × ۲۴۰
  • ۳۰۰ × ۳۰۰

در قسمت بالا، به برخی سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی گیف اشاره کردیم.

قیمت بنر گیف

قیمت بنر گیف به صورت تکی و پک یکتا نت و صبا ویژین باهم متفاوت می باشد . هزینه طراحی بنر گیف به صورت تکی ۳۵۰ هزارتومان ، پک صبا ویژن ۱,۴۷۵ هزار تومان و پک یکتا نت ۱,۲۲۵ هزار تومان می باشد. جهت ثبت سفارش طراحی بنر گیف کلیک کنید.

مهم ترین ویژگی های بنر گیف بنر ساز

بنرهای گیف در واقع همان موشن های بی صدا هستند که در ابعاد و سایزهای مختلفی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، در صفحات وب بارگزاری می شوند. در این بنرها با استفاده از تصاویر متحرک و جذاب، پیام های تبلیغاتی به مخاطبان ارائه می شوند. این تصاویر متحرک نه تنها محتوا را تازه و جذاب می‌کنند بلکه به مخاطبان اجازه می‌دهند تا با زمینه تبلیغ و برند تعامل بیشتری برقرار کنند. در این قسمت به برخی از مهم ترین ویژگی های طراحی بنر گیف با تیم بنرساز اشاره خواهیم کرد:

  • بنر گیف کم حجم
  • استفاده از سبک های فلت و متریال
  • طراحی گیف ارزان قیمت
  • ضمانت کیفیت بالای خدمات

اهداف طراحی بنر گیف تبلیغاتی

طراحی بنر گیف gif به شیوه‌ای انجام می‌شود تا ظرف چند ثانیه مقصود تبلیغ‌کننده را به مخاطبان القا کند. بنابراین ساخت بنر gif آنلاین می‌تواند کسب و کار شما رو برجسته‌تر از قبل به مخاطبان جلوه دهد. از مهم ترین اهداف بنر گیف تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعتبار بخشیدن به برند
  • افزایش بازدید سایت
  • جلب مخاطب
  • اطلاع رسانی
  • افزایش نرخ تبدیل مشتری
  • افزایش نرخ کلیک طراحی می‌شوند.

قیمت بنر تبلیغاتی متحرک

شما برای تبلیغات خود می توانید هم از بنر ثابت استفاده کنید هم از بنر موشن . پیشنهاد ما به شما این است که حتما از بنر موشن استفاده کنید.شما ميتوانيد انواع نمونه بنرهاي گيف در اندازه هاي مختلف متناسب با سایتی که برای قرار دادن تبلیغات خود برگزیده اید سفارش دهید هم یه صورت تکی هم به صورت پک.سرعت رساندن پيام در بنر گيف يکي از مهم ترين قسمت هاي طراحي مي باشد کاربر بايد در کمترين زمان ممکن که بنر را مشاهده ميکند پیام اصلی را دریافت کند،که تیم ما  علاوه بر طراحی خاص و جذاب برای کسب و کار شما در انتخاب بهترین متن و محتوا برای بنر گیف شما را راهنمایی می کند .

سفارش طراحی بنر گیف 

برای سفارش طراحی بنر گیف آنلاین در بنر ساز کافی که فرم مربوط به سفارش بنر گیف را بعد از انتخاب پکیج طراحی بنر گیف مدنظر خود، پر کنید و منتظر تماس متخصصین ما بمانید. با توجه به این که سفارش طراحی بنر های گیف در بنرساز به صورت آنلاین می باشد، نیاز به اقدام حضوری برای سفارش ساخت گیف تبلیغاتی از سمت شما نمی باشد؛ ولی در صورت نیاز، می توانید از خدمات ویژه و مشاوره رایگان ما برای طراحی گیف حرفه ای هم استفاده کنید.  

برای سفارش بنر گیف متحرک تبلیغاتی، حتما باید توجه داشته باشید که این کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید که به صورت تخصصی روی طراحی بنرهای تبلیغاتی متحرک کار می کنند.

شاید اکثر طراح های گرافیک این کار را بتوانند به عهده بگیرند، ولی هیچ سررشته ای از نکات و تریک های حرفه ای این نوع بنرها، چه در نوع افکت های متحرک سازی و چه در سایز و اندازه و کادر بندی ندارند.

تیم طراحی بنرساز از سال ۱۳۹۰ به صورت تخصصی روی طراحی بنرهای Gif کار کرده و آماده ارائه خدمات طراحی به مشتریان عزیز می باشد.

کاربرد های اصلی بنر گیف

مهم ترین هدف استفاده از بنر های گیف، تبلیغات متفاوت و متحرک است. با استفاده از گیف، شما یک انیمیشن کوتاه و بدون صدا را به مشتری نشان می دهید که نسبت به عکس های بی روح و خالی بسیار موثر تر بوده و باعث جذب مشتری می شود. با توجه به این که هدف اصلی بنر های Gif، تبلیغات پویا و زنده است، می توان نتیجه گرفت که در تمام سایت ها، شبکه های اجتماعی و بلاگ ها، می توان از این تصاویر متحرک برای تبلیغات حرفه‌ای استفاده نمود.

تاثیر ساخت و طراحی بنر گیف در تبلیغات

طراحی گیف هایی هدفمند به عنوان بنر تبلیغاتی، یکی از روش های اصولی برای تبلیغات حرفه‌ای و کم هزینه‌ست. بسیاری از شرکت‌های تجاری با استفاده از نوع تبلیغات، مخاطبان خود را جذب می‌کنند. حتی کسب و کارهای کوچک نیز برای برندسازی از بنر گیف استفاده می‌کنند. استفاده از محتوای موشن و جذاب می تواند تاثیر زیادی در جذب مشتریان داشته باشد.

در طراحی بنر گیف به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکات طلایی که در طراحی بنر گیف باید به آن دقت کنید را به ترتیب اولویت در قسمت پایین ذکر می کنیم:

  1. سایز بندی دقیق
  2. حجم استاندارد
  3. استفاده از فریم جا کننده
  4. رعایت رنگبندی مناسب
  5. استفاده از فونت های خوانا
  6. استفاده از دکمه های کال تو اکشن
  7. افکت های ساده و جذاب

طبیعتا قیمت بنر گیف به نکات زیادی وابسته است، با مطالعه این مقاله متوجه شده اید که طراحی بنر گیف ۴۰ هزار تومانی چه تفاوت هایی با یک بنر حرفه ای خواهد داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: