مزایای استفاده از بنرهای تبلیغاتی متحرک

مزایای استفاده از بنرهای تبلیغاتی متحرک

مزایای استفاده از بنرهای تبلیغاتی متحرک چیست؟ در این مقاله تخصصی در سایت بنرساز به بررسی ویژگی ها و مزایای بنر گیف خواهیم پرداخت.
در این مقاله می‌خوانید:

در دنیای پیچیده تبلیغات در فضای اینترنت، جلب توجه مخاطب هدف در کمترین زمان یکی از مهم ترین چالش ها می باشد. بنرهای متحرک تبلیغاتی Gif به دلیل داشتن انیمیشن ها و جلوه های بصری متحرک این چالش را برطرف می کنند.

در ادامه این مقاله تخصصی از سایت بنرساز، مزایای استفاده از بنرهای تبلیغاتی گیف را بررسی خواهیم کرد.

مزایای بنرهای تبلیغاتی متحرک Gif

بنرهای متحرک تبلیغاتی یکی از محبوب ترین نوع محتوا برای تبلیغاتی کلیکی می باشند، مزایای این نوع محتوای بنری عبارت اند از:

  • جلب توجه بیشتر مخاطب
  • سادگی فرمت و سازگاری با مرورگرها
  • حجم بسیار پایین
  • انتقال پیام قوی
  • افزایش نرخ کلیک

در ادامه به بررسی هر 5 مورد خواهیم پرداخت.

1- جلب توجه بیشتر مخاطب

یکی از قدرتمندترین مزایای بنرهای تبلیغاتی گیف، جلب توجه بیشتر مخاطب می باشد. در طراحی بنر گیف به دلیل استفاده از موشن و افکت های حرکتی جذاب، نگاه مخاطب سریع تر به بنر تبلیغاتی جذب می شود.

این نوع بنر تبلیغاتی در قیاس با بنرهای تبلیغاتی ثابت، جلب توجه زیادی را از مخاطب میگیرند و این یک مزیت بسیار بالا می باشد.

2- سادگی فرمت و سازگاری با مرورگرها

فرمت بنرهای متحرک تبلیغاتی Gif می باشد. این فرمت برای تولید و انتشار انیمیشن های کوتاه ساخته شده است و برای همه مرورگر ها و دستگاه ها قابل اجرا می باشد.

برخی فرمت ها مانند بنرهای فلش برای اجرا در مرورگر های نیاز به نصب برنامه فلش پلیر دارند، اما بنرهای متحرک با فرمت گیف به صورت پیشفرض روی همه دستگاه ها و مرورگرها قابل اجرا می باشند.

3- حجم بسیار پایین

یکی دیگر از مزایای استفاده از بنرهای تبلیغاتی متحرک حجم بسیار پایین آن ها می باشد. حجم استاندارد بنرهای تبلیغاتی گیف 100 الی 150 کیلوبایت باید باشد. البته طراحی آن باید توسط شخص متخصص انجام شود وگرنه پایین آوردن حجم بنر گیف طراحی شده کار هر کسی نیست!

برای آموزش کم کردن حجم بنر گیف ، حتما کلیک کنید و مقاله مربوطه را در سایت ما مطالعه کنید.

4- انتقال پیام قوی

بنرهای گیف انتقال پیام را به صورت چندگانه و قوی انتقال می دهند. یک بنر گیف چندین بار به صورت محدود قابل پخش می باشد و به صورت Loop تکرار می شود. همین کار باعث می شود تا پیام شما به صورت کامل و قوی به مخاطب هدف انتقال پیدا کند.

5- افزایش نرخ کلیک

بالا بودن نرخ کلیک و CTR در بنرهای تبلیغاتی متحرک چندین برابر نرخ کلیک بنرهای تبلیغاتی استاتیک می باشد. البته لازم به ذکر است که طراحی بنر گیف همانطور که در بالا اشاره کردیم، می بایست توسط متخصص آن طراحی شود.

برای بالابردن نرخ کلیک در بنر گیف باید یک کال تو اکشن حرفه ای داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر در نمورد کال تو اکشن و آموزش نوشتن CTA حرفه ای در بنر تبلیغاتی کلیک کنید و مقاله مربوطه را نیز مطالعه کنید.

ما در تیم طراحی بنرساز به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی گیف فعالیت می کنیم و از همه تکنیک های فروش، بازاریابی و… در طراحی و اجرای بنرهای متحرک گیف تبلیغاتی بهره می بریم. برای سفارش یک بنر گیف حرفه ای با ما در تماس باشید.

 

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *