آموزش نوشتن CTA حرفه ای در بنر تبلیغاتی

آموزش نوشتن CTA حرفه ای در بنر تبلیغاتی

آموزش نوشتن CTA حرفه ای در بنر تبلیغاتی را در بنرساز به صورت تخصصی و کامل یاد بگیرید! این مقاله تخصصی نحوه نوشتن CTA در بنر تبلیغاتی می باشد.
در این مقاله می‌خوانید:

بنرهای تبلیغاتی واقعا یکی از بهترین و موثرترین ابزارهای تبلیغاتی در دنیای دیجیتال و اینترنت هستند. هر چقدر بنر تبلیغاتی شما جذاب و حرفه ای و با رعایت تکنیک های فروش و بازاریابی طراحی شده باشد، بدون شک جذب بالاتری خواهد داشت.

هر بنر تبلیغاتی شامل چندین بخش می شود که یکی از اصلی ترین بخش ها CTA یا همان کال تو اکشن می باشد. با داشتن یک کال تو اکشن جذاب در بنر تبلیغاتی خود می توانید نرخ کلیک و جذب بنر خود را چندین برابر افزایش دهید.

در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در طراحی بنر تبلیغاتی از کال تو اکشن های جذاب استفاده کنید.

ویژگی های کال تو اکشن جذاب

یک کال تو اکشن حرفه ای باید جذب بنر تبلیغاتی شما را زیاد کند، حالا واقعا CTA باید چگونه باشد و چه ویژگی هایی داشته باشد:

  • استفاده از زبان ساده و مستقیم
  • ایجاد حس فوریت و محدودیت
  • استفاده از فعل های قوی
  • تناسب لحن با برند
  • موقعیت CTA در بنر
  • استفاده از رنگبندی متمایز
آموزش نوشتن CTA حرفه ای در بنر تبلیغاتی
آموزش نوشتن CTA حرفه ای در بنر تبلیغاتی

با ما همراه باشید تا هر کدام از ویژگی ها را که یک کال تو اکشن جذاب باید داشته باشد را بررسی کنیم. استفاده کال تو اکشن جذاب در بنر های تبلیغاتی و به خصوص بنر گیف بسیار پر اهمیت می باشد.

استفاده از زبان ساده و مستقیم

در کال تو اکشن از زبان ساده و مستقیم استفاده کنید. در دنیای تبلیغات هرچقدر شفاف تر و واضح تر با مخاطب در ارتباط باشید، نرخ افزایش بازدید بیشتری خواهید گرفت.

مثال: همین حالا کلیک کنید!

ایجاد حس فوریت و محدودیت

یکی از محبوب ترین تکنیک های بازاریابی و فروش ایجاد حس فوریت و محدودیت در مشتری است! اگر می خواهید نرخ کلیک بالایی را تجربه کنید حتما از این تکنیک استفاده کنید.

از کلماتی که نشان دهنده محدودیت زمانی هستند بیشتر استفاده کنیید.

مثال: تعداد محدود ثبت نام

استفاده از فعل های قوی

استفاده از افعال قوی و دستوری مانند ” همین حالا کلیک کنید ” ، ” سفارشت رو همین حالا ثبت کن ” یا… می تواند تاثیر زیادی روی CTA یا نرخ کلیک شما داشته باشد. سعی کنید از جملات دستوری بیشتر استفاده کنید.

مثال: ثبت نام کنید و شروع به یادگیری کنید.

تناسب لحن با برند

تناسب و لحن متن کال تو اکشن باید با شخصیت برند شما همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر یک برند رسمی دارید حتما از دکمه هایی با متن های رسمی استفاده کنید.

مثال:

  • رسمی: «همین حالا درخواست دهید»
  • دوستانه: «بزن بریم!»

موقعیت CTA در بنر

موقعیت و جایگاه کال تو اکشن یکی از مهم ترین گزینه هایی است که باید به آن دقت کنید. برای کال تو اکشن مخصوصا در بنرهای گیف تبلیغاتی یک جایگاه مشخص داشته باشید و سعی کنید حرکت نکند و در همه اسلاید ها ثابت بماند.

جایگاه صحیح: معمولا پایین سمت راست، بهترین موقعیت CTA می باشد.

استفاده از رنگبندی متمایز

رنگ دکمه کال تو اکشن باید با رنگ اصلی بدنه بنر تبلیغاتی متضاد باشد! سعی کنید از رنگ های برجسته استفاده کنید تا به چشم مخاطب بیشتر بخورد. در عین حال باید توجه کنید که رنگ CTA با رنگ کلی بنر باید همخوانی داشته باشد..

 

یک CTA مؤثر، نیاز به دقت و دانش دارد. تکنیک‌هایی مانند شفافیت در پیام، ایجاد حس فوریت، پیشنهادهای جذاب و تست‌های مداوم می‌توانند کمک کنند تا کاربران به CTA شما واکنش نشان دهند. در نهایت، هر بنر و CTA نیاز به بهبود و تغییر دارد، پس همیشه عملکرد خود را پایش کنید و به دنبال بهترین نتایج باشید.

یک CTA قوی، ساده و هدفمند است و کاربران را به انجام اقدام موردنظر ترغیب می‌کند. با رعایت این تکنیک‌ها می‌توانید CTAهای جذاب‌تری بسازید و از پتانسیل بنرهای خود به طور کامل بهره ببرید.

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *