تغییر فونت استوری اینستاگرام

تغییر فونت استوری اینستاگرام

اگر شما هم علاقه دارید از فونت های متنوع در استوری اینستاگرام استفاده کنید، با ما در این مقاله همراه باشید...

تغییر فونت استوری اینستاگرام یکی از راه هایی است که به کمک آن می توانید استوری های متفاوت و جذابی خلق کرده و از بقیه متمایز شوید. استوری های شما نشان دهنده علایق و شخصیت شماست، پس فونت هایی که استفاده می کنید می توانند در انتقال این حس تاثیر زیادی بگذارند. در کنار آن، برای افزایش تعامل، مخاطب شما باید برای مدتی در استوری شما بماند. اینجاست که جذابیت فونت ها و پس زمینه های استوری های شما اهمیت پیدا می کند.

نرم افزار تغییر فونت استوری اینستاگرام

اگر علاقه مند به تولید محتوای روزمره هستید، یک فونت جذاب می تواند ظاهر محتواهای شما را از این رو به آن رو کند. در ادامه چند نرم افزار اندروید و IOS برای تغییر فونت استوری اینستاگرام را برایتان معرفی خواهیم کرد. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

تغییر فونت استوری اینستاگرام

نرم افزار StoryFont (آندروید و iOS)

یکی از نرم افزارهای بسیار محبوب که بیش از 300 فونت انگلیسی، فارسی و … دارد. با این نرم افزار به راحتی متن خود را نوشته و مستقیما در استوری های خود اضافه کنید. البته StoryFont تنها یک نرم افزار تغییر فونت نیست! به وسیله آن می توانید استیکرهای متنوع و پس زمینه های بسیاری را برای استوری های خود اضافه کنید.

لینک دانلود آندروید از گوگل پلی

لینک دانلود آیفون (iOS) از اپل استور

نرم افزار Fonto (آندروید و iOS)

یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و و در عین حال ساده که به کمک آن می توانید فونت های جذابی را  بدون تنظیمات خاصی به استوری های خود اضافه کنید. این نرم افزار نیز دارای پس زمینه های متنوع است که با سلیقه خود می توانید از آنها استفاده کنید.

لینک دانلود آندروید از گوگل پلی

لینک دانلود آیفون (iOS) از اپل استور

نرم افزار Matnnegar (آندروید)

متن‌نگار تنها یک نرم افزار تغییر فونت برای استوری نیست! با این نرم افزار محبوب همچنین می توانید عکس نوشته های جذابی را خلق کرده و در استوری های خود به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود آندروید از گوگل پلی

در اینجا 3 نرم افزار محبوب برای تغییر فونت استوری اینستاگرام را برای شما معرفی کردیم. اگر این مقاله را دوست داشتید، پیشنهاد می کنیم مقاله «چگونه بنر اینستاگرام بسازیم» را نیز مطالعه کنید. همچنین اگر حجم و کیفیت بنرها یا محتواهایی که اینستاگرام آپلود می‌کنید کم می‌شود، حتما مقاله ” چرا حجم بنرهای اینستاگرام میاد پایین؟ ” را نیز مطالعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: