چرا حجم بنرهای اینستاگرام میاد پایین؟

چرا حجم بنرهای اینستاگرام میاد پایین؟ این سوالیه که خیلی از شما ها تو دایرکت یا تو کامنت ها می پرسین و خیلی از افراد رو دیدم که خیلی درگیر این موضوع هستن!

امروز میخاییم این مشکل رو به طور کامل برطرف کنیم. شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که یک بنر حرفه ای با بهترین کیفیت طراحی کرده اید ولی هنگام بارگزاری در استوری یا پست، اینستاگرام به صورت اتوماتیک کیفیت اون رو پایین آورده.

این مشکل فقط ۲ دلیل داره که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت…

غیر فعال بودن High Quality Uploads در تنظیمات اینستاگرام

اینستاگرام این قابلیت رو داره که برای کمتر مصرف شدن اینترنت شما این گزینه رو برای شما فراهم کنه که وقتی فایل با حجم بالا آپلود می کنید، اونو کم حجم یا فشرده سازی کنه! ولی پیج های کاری و بیزینسی علاقه ای به کم حجم و کم کیفیت شدن محتواهاشون ندارن!

برای حل این مشکل به راحتی می تونیم وارد تنظیمات پیج اینستاگرام بشیم و از قسمت Setting وارد قسمت Acount  سپس وارد بخش Data Usage و گزینه High Quality Uploads رو فعال کنیم!

از این پس هر محتوایی که بارگزاری کنید با بالاترین کیفیت منتشر خواهد شد!

چرا کیفیت عکس ها در اینستاگرام میاد پایین

 

عدم رعایت استاندارد سایز و رزولیشن در طراحی

چرا حجم بنرهای اینستاگرام میاد پایین؟ این سوال را دوباره از خودمان می پرسیم زمانی که از روش اول که در بالا توضیح داده شد به پاسخ سوال خود نرسیده باشیم و کلافه شیم!

دلیل دوم کاهش کیفیت محتوای بارگزاری شده در اینستاگرام عدم رعایت استانداردهای سایز و رزولیشن در طراحی می باشد.

حتما توجه داشته باشید رزولیشن استاندارد برای طراحی انواع بنر برای محیط وب ( وب سایت، اینستاگرام، تلگرام و واتساپ )، ۷۲ dpi می باشد.

همچنین حتما باید سایز طول و عرض را به پیکسل و به صورت دقیق وارد کنید تا اینستاگرام به صورت خودکار اقدام به بزرگنمایی یا کوچک کردن محتوای شما نکند!

سایز دقیق بنر استوری اینستاگرام به صورت ۱۰۸۰px -1920px 72 dpi می باشد. برای طراحی می توانید طبق تصویر زیر اعداد را وارد کنید:

سایز استاندارد بنر استوری اینستاگرام

چرا حجم بنرهای استوری اینستاگرام میاد پایین؟

اگر این مقاله را به صورت کامل مطالعه کرده باشید، بدون شک مشکل پایین آمدن کیفیت محتوا به صورت کامل حل خواهد شد!

اگر شما هم جزو صاحبین کسب و کار هستید و می خواهید یک پیج بیزینسی خوب داشته باشید تا به صورت روزانه پست و استوری های با کیفیت طراحی و بارگزاری بشه، می تونید از خدمات ” طراحی بنر اینستاگرام ” سایت بنرساز استفاده کنید.

محتواسازی پیج اینستاگرام یکی از ۳ خدمات اصلی سایت بنرساز می باشد. برای مشاوره رایگان از طریق واتساپ می توانید از قسمت پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: