text-for-eitaa-channel

متن برای کانال ایتا

تو این مقاله از بنرساز برات چند نمونه متن برای کانال ایتا رو آماده کردم که میتونی برای پروفایل و تبلیغات ازشون استفاده کنی

تبلیغات تو کانال های ایتا یکی از بهترین و البته کم هزینه ترین روش های تبلیغات به حساب میان. تو این مقاله از بنرساز چند متن برای کانال ایتا رو فراهم کردم که میتونن به جذب کانالت کمک کنن. پس با من همراه باش.

متن کانال ایتا

طراحی بنر ایتا هم مثل طراحی بنر تلگرام نیاز به رعایت اصول خاصیه که بتونه بازدهی و جذب بالایی داشته باشه. یکی از این موارد که اهمیتش به وضوح دیده میشه، متن استفاده شده برای تبلیغات و پروفایله. در ادامه چند نمونه از متون جذاب و خلاقانه برای کانل ایتا رو برات معرفی میکنم.

متن پروفایل ایتا

با ورود مخاطب به کانال ایتا، از اولین چیزهایی که ممکنه باعث جذب بشه، محتوای پروفایله. در انتخاب متن پروفایل، بهتره به چندتا نکته دقت کنی. متن انتخابی بهتره کوتاه و قابل فهم باشه. همچنین بهتره ویژگی های مهم خدماتی رو که ارائه میدی رو برجسته کنی. احساسات مخاطب رو هدف بگیر. اغراق هم نکن و صادق باش.

چند متن شعاری جذاب و کوتاه که میتونی در کنار متن های دیگه ازشون استفاده کنی:

  • شما ارزش آن را دارید!
  • به ما اعتماد کنید!
  • ما یک خانواده هستیم!
  • ما برای شما اینجا هستیم!
  • لبخند بزن و عضو کانالم شو!
  • تو برای من مهمی!
  • همراه با مشاوره رایگان
  • خوش اومدی به دنیایی از … (جمله ای مرتبط با حیطه کاری)
  • گارانتی
  • اول امتحان کن بعد پرداخت کن!
  • امکان لغو اشتراک در هر زمان
  • اگه توام دنبال … هستی، این کانال برا توئه!

اگه دنبال بنر پر جذب ایتا هستی، پیشنهاد میکنم مقاله بنر پر جذب برای کانال ایتا رو از دست ندی!

text-for-eitaa-channel

متن برای تبلیغات ایتا

تبلیغات تو ایتا به دیده شدنت کمک زیادی میکنه. اما این تبلیغات باید هدفمند و هوشمندانه باشه تا بتونه تاثیر حداکثری داشته باشه. طراحی بنر جذاب به همراه یه متن تاثیرگذار دو تا از عوامل مهمی هستن که میتونن این نتیجه رو بهت برسونن. اگه تصمیم داری تو ایتا تبلیغات کنی، این اصول رو حتما رعایت کن:

از کلمات کلیدی مشتری پسند استفاده کن

کلمه هایی مثل رایگان، آسان، لغات انحصاری (مثل فقط برای 10 نفر اول)، “ترین” ها، ضمانت و … از جمله کلمه هایی هستن که مخاطبین تو تبلیغات دوست دارن ببینین.

برای نوع خدماتی که میخوای تبلیغ کنی، محدودیت تعیین کن

جملاتی مثل «50 درصد تخفیف به مدت 5 روز» باعث میشه مخاطبین نخوان این تخفیف رو از دست بدن! این تکنیک رو میتونی روی تمامی حوزه ها و خدماتی که میخوای ازائه بدی استفاده کنی.

روی فوریت تاکید کن

از کلماتی مثل «از دست نده!» «آخرین شانس» «همین الان فرصت داری خرید کنی» استفاده کن. این جملات از لحاظ روانشناسی روی مخاطب تاثیر میزارن و حس اضطرار ایجاد میکنن.

با کاهش ریسک خیال مشتری رو راحت کن

وقتی از گارانتی، امکان لغو اشتراک، امکان بازگشت بی‌قید و شرط کالا و جملات مشابه استفاده میکنی، باعث میشه مشتری از خریدش نترسه و تاثیر زیادی به جذبش داره.

ایجاد اعتماد کن

خیلی از مشتری ها در نگاه اول، به تبلیغات اعتماد نمیکنن. پس باید دلیلی بیاری که این اعتماد ایجاد بشه. جملاتی مثل  «ماه اول رایگان» «تضمین بازگشت پول» «خودتان دلیلش را ببینید» میتونه تو این زمینه بهت کمک کنه!

از جملاتی که به هزینه اشاره میکنه استفاده کن

مثل «ارزش پولتان را افزایش دهید» «مقرون به صرفه» «پولتان را ذخیره کنید»

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: