لوگو پایه و اساس هویت یه برند به حساب میاد و اهمیتش تو تبلیغات برای هیچکس پنهان نیست. این قضیه تو تبلیغات کلیکی و طراحی بنر گیف هم صدق میکنه. تو این مقاله از بنرساز باهم اهمیت وجود لوگو در تمامی اسلایدهای بنر گیف رو بررسی میکنیم.
چرا باید لوگو در تمامی اسلایدهای بنر گیف وجود داشته باشد؟
استفاده از لوگو تو همه اسلایدهای بنر گیف میتونه تاثیر خوبی روی موفقیت کمپین تبلیغات کلیکی داشته باشه، حتی اگه نرخ کلیک (CTR) پایین باشه! اما چطور؟
لوگو به شناخت و دیده شدن یه برند خیلی کمک میکنه. در نتیجه، وقتی از لوگو تو بنرهای گیف مخصوصا تمامی اسلایدها استفاده میکنیم، به دیده شدن برند کمک میکنیم، حتی اگه بنر مورد توجه مخاطب قرار نگیره. در واقع نمایش گیف تو تمامی اسلایدها، باعث میشه لوگو تو ذهن مخاطب ثبت بشه. برای همینم هست که حتی اگه کمپین تبلیغاتی نرخ کلیک پایینی داشته باشه، با این استراتژی میتونه به دیده شدن برند کمک کنه که خودش یه نوع موفقیت حساب میشه.
یکی دیگه از دلایل اهمیت وجود لوگو در تمامی اسلایدهای بنر گیف، ایجاد حس اعتماده! وقتی کاربر لوگوی شما رو تو تبلیغات کلیکی میبینه، حس حرفه ای و معتبر بودن بهش دست میده و در نتیجه تمایل بیشتری به کلیک روی تبلیغ و انجام خرید خواهد داشت.
مشاهده نمونه کار بنر گیف: بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس
البته نباید بازار رقابتی و تمایز از رقبا رو هم فراموش کنیم. استفاده از لوگو در بنرهای گیف (ترجیحا تو تمامی اسلایدها) میتونه تبلیغات شمارو متمایز کنه و باعث جلب توجه کاربران میشه. همین موضوع میتونه نرخ کلیک تبلیغات شما رو افزایش بده.
با اینحال، همیشه شاید نتونیم به استفاده از لوگو تو تمامی اسلایدهای بنر گیف تاکید کنیم. از اونجایی که بنرهای گیف تو سایزهای مختلف طراحی میشن، ممکنه امکان استفاده از لوگو تو برخی از سایزها وجود نداشته باشه. پس تا جایی که امکانش هست، بهتره که تو طراحی بنر گیف به این موضوع توجه بشه.
برای سفارش انواع بنرهای گیف میتونی از طریق شماره 09398899595 با مشاوران ما در ارتباط باشی. همچنین میتونی از بخش سفارش آنلاین فرم سفارش رو تکمیل کنی و همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس میگیرن. تعرفههای طراحی رو هم میتونی از بخش تعرفهها ببینی!