بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس

بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس

مشاهده نمونه کار بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس، جدیدترین نمونه بنر گیف طراحی شده توسط بنرساز

امروز در این بخش قصد داریم تا جدیدترین نمونه‌کار طراحی بنر گیف تیم طراحی بنرساز که مربوط به بنر متحرک گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس ( Botrex ) می‌باشد را مشاهده و بررسی کنیم. این پک بنری در 6 سایز ویژه تبلیغات بنری کلیکی یکتانت و در ابعاد استاندارد طراحی شده است.

بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس6

بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس4

بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس

بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس3

بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس

بنر گیف صرافی ارز دیجیتال باترکس5

سفارش طراحی بنر گیف ارز دیجیتال

برای ثبت سفارش طراحی بنر گیف متحرک ارز دیجیتال و صرافی آنلاین، می‌توانید با مشاهده نمونه‌کارهای مرتبط در این مقاله یا مشاهده نمونه بنر گیف ارز دیجیتال سایت کیف پول من که یکی دیگر از طراحی های پک بنر گیف بنرساز می‌باشد، و بررسی تعرفه‌های طراحی ما در بخش تعرفه ها، برای ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق بخش مرتبط اقدام کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 09398899595 تماس حاصل فرمائید.

سبک طراحی بنر گیف باترکس

در طراحی این پکیج، از سبک طراحی مینیمال استفاده شده و در رنگبندی نیز از رنگبندی سازمانی لوگو باتکرس الهام گرفته شده است. کئد رنگی سرمه ای اسفاده شده در بکگراند این طرح: #091d2b و رنگ سبز: #00d596 می‌باشد.

کال تو اکشن بنر باترکس

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، از کال تو اکشن پر طرفدار ” کلیک کنید ” به صورت ثابت در همه بنرهای استفاده شده است. درج کال تو اکشن ثابت در بنرهای تبلیغاتی، نرخ کلیک CTR را به شدت بالا می‌برد.

شعار بنر گیف باترکس

از شعار زیبای ” پرداخت بدون مرز ” در طراحی بنرهای باترکس استفاده شده است که یک جمله تاثیر گذار برای کسانی که در حوزه ارز دیجیتال و صرافی های آنلاین هستند می‌باشد. استفاده از شعارهای تبلیغاتی جذاب می‌تواند بازدهی بنر گیف شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

حجم بنرهای گیف

حجم هر 6 سایز بنر گیف از سایز کوچک 300px – 100px گرفته تا سایز بزرگ 970px – 250px همگی کمتر از 150kb می‌باشند. سیاست ما در بنرساز در بخش حجم بنرهای تبلیغاتی این است که تا حد امکان حجم بنرها را پایین در نظر بگیریم تا اولین محتوایی باشد که در سایت هدف بارگزاری می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: