محدودیت حجمی بنر گیف

محدودیت حجمی بنر گیف

محدودیت حجمی بنر گیف چقدر است؟ برای تبلیغات در سایت هایی مانند یکتانت حداکثر حجم 150 کیلوبایت از سمت سایت پذیرنده مورد تایید است.
در این مقاله می‌خوانید:

آیا بنر گیف محدودیت حجمی دارد؟ امروز در این مقاله از بخش آموزشی سایت بنرساز، به بحث مربوط به محدودیت حجمی در بنرهای تبلیغاتی متحرک ( Gif ) خواهیم پرداخت.

بنرهای تبلیغاتی گیف، یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین روش های تبلیغات در فضای اینترنت و مخصوصا وب سایت ها می باشد. اما سوالی که اکثر افرادی که به دنبال طراحی بنر گیف هستند این است که آیا بنرهای گیف، شامل محدودیت حجمی هستند؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

حجم استاندارد بنر گیف

همانطور که می دانید بنرهای گیف کاربرد تبلیغاتی در سایت های پربازدید دارند. محدودیت حجمی این بنر ها را سایت های منتشر دهنده تبلیغات مشخص می کنند.

اگر کمپین بنر تبلیغاتی کلیکی خود را در سایت یکتانت اجرا خواهید کرد، حداکثر حجم بنرهای متحرک تبلیغاتی شما باید 150kb باشد.

همچنین برخی سایت های دولتی یا پر بازدید مانند ایسنا، خبر آنلاین و… حداکثر حجم 100kb را برای انتشار بنرهای تبلیغاتی مشخص کرده اند.

در صورتی که نمی دانید چطور حجم بنر گیف خود را کم کنید، حتما مقاله تخصصی ما با عنوان کم کردن حجم بنر گیف ما را نیز مطالعه کنید!

بنرهای گیف سایت ورزش3

چرا حجم بنر گیف مهم است؟

پایین بودن حجم بنر گیف و در عین حال بالا بودن کیفیت و سطح طراحی، هم به نفع آگهی دهنده می باشد و هم به نفع سایت مبدا منتشر کننده تبلیغات. در ادامه هر دو آن ها را با هم بررسی می کنیم.

مزایای حجم پایین بنر گیف برای تبلیغ دهنده

برای مثال فرض کنید بنر تبلیغاتی شما 50 کیلوبایت حجم دارد و بقیه بنرهای تبلیغاتی موجود در همان صفحه که تبلیغ شما هم در آن منتشر شده است 150 کیلوبایت حجم دارند.

در این صورت تبلیغات شما زودتر از بنرهای تبلیغاتی سایر کسب و کارها به مخاطب نمایش داده خواهد شد و در این صورت نرخ کلیک و نرخ بازدید شما بسیار افزایش پیدا می کند.

مزایای حجم پایین بنر گیف برای تبلیغ گیرنده

حتما تا کنون حداقل 1 بار به سایت ورزش 3 سر زده اید. حجم بالای تعداد بنر تبلیغاتی را مشاهده کرده اید درسته؟ حداقل 20 بنر تبلیغاتی در صفحه اصلی این سایت در حال نمایش و بارگزاری است.

حال تصور کنید این بنر ها هیچ محدودیت حجمی نداشته باشند و حجم هر بنر میانگین 1 مگابایت باشد!

چه فاجعه ای رخ می دهد! فقط بنرهای تبلیغاتی موجود در صفحه اصلی 20 مگابایت بوده و سرعت سایت به شکل فوق العاده افتضاح پایین می آید.

نتیجه گیری:

در نتیجه محدودیت حجمی بنر گیف، یکی از نکات کاربردی است که هم طراحان گرافیک، هم صاحبین کسب و کارها باید به آن توجه داشته باشند.

ما در تیم طراحی بنرساز ب صورت تخصصی در زمینه طراحی بنر گیف تبلیغاتی فعالیت می کنیم و با توجه به نکات استاندارد روز، و قوانین سایت انتشار دهنده آگهی، همه بنر ها را با حجم استاندارد طراحی می کنیم.

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *