دکمه CTA یا کال تو اکشن یکی از مهم ترین اجزا تو طراحی بنر گیف به حساب میاد! اما چرا؟ تو این مقاله از بنرساز اهمیت دکمه کال تو اکشن در بنر گیف رو باهم بررسی میکنیم.
دکمه CTA در بنر گیف چیست؟
دکمه CTA که مخفف عبارت Call to Action هستش و تو فارسی بیشتر با عنوان دکمه فراخوان یا دعوت به اقدام میشناسیمش یه عنصر طراحیه و هدف استفاده ازش ترغیب و جلب توجه کاربرا برای انجام یه عملیه! این دکمه ها رو ممکنه با عباراتی مثل «خرید کنید»، «ثبت نام کنید»، «کلیک کنید»، “مشاهده بیشتر” و … دیده باشی.
دکمه CTA تو جاهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیره که یکی از مهم ترین کاربردشون تو تبلیغات کلیکی و بنرهای گیف هستش. به نوعی میشه گفت دکمه کال تو اکشن یه عنصر حیاتی تو طراحی بنرهای گیف محسوب میشه که در ادامه دلیل اهمیتش رو باهم بررسی میکنیم.
اگه دوست داری بیشتر در مورد دکمه کال تو اکشن و اصول طراحیش بدونی، پیشنهاد میکنم مقاله « دکمه فراخوان یا کال تو اکشن (CTA) چیست؟ » رو بخونی که مفصل در مورد CTAها صحبت کردم.
چرا در بنر گیف به CTA نیاز داریم؟
در تبلیغات کلیکی، دکمه کال تو اکشن با یه هدف اصلی مورد استفاده قرار میگیره: افزایش نرخ کلیک! اگه بخوام خیلی ساده و مختصر بگم، نرخ کلیک یا CTR نشون دهنده درصد کاربرایی هستش که روی بنر کلیک میکنن. نداشتن دکمه کال تو اکشن یا استفاده از دکمه ای که غیراصولی طراحی شده، این شانس رو به وجود میاره که مخاطب روی بنر کلیک نخواهد کرد. در نتیجه نرخ کلیک کاهش پیدا میکنه. همچنین، داشتن یه دکمه CTA جذاب و مؤثر میتونه تجربه کاربری رو هم بهبود ببخشه و کاربر ترغیب به اقدام ترغیب کنه!
برای مشاهده نمونه کار بنر گیف، میتونی از مقاله « بنر گیف همستر کامبت کیف پول من » دیدن کنی!
برای سفارش انواع بنرهای گیف میتونی از طریق شماره 09398899595 با مشاوران ما در ارتباط باشی. همچنین میتونی از بخش سفارش آنلاین فرم سفارش رو تکمیل کنی و همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس میگیرن. تعرفههای طراحی رو هم میتونی از بخش تعرفهها ببینی!