کاربرد بنر گیف در انواع تبلیغات چیست؟

کاربرد بنر گیف در حوزه تبلیغات کسب و کارها بسیار زیاد است. گیف ها از جمله محبوب ترین طرح های گرافیکی هستند که با استفاده از تعدادی تصاویر و متن، به معرفی کسب و کارهای مختلفی می پردازند. در بنر گیف، عکس ها و متن های مختلف به صورت متحرک و با حالت انیمیشن، نمایش داده می شوند. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم با کاربرد بنر گیف بیشتر آشنا شویم:

کاربرد بنر گیف چیست؟

بنر گیف یکی از ابزار های مهم در حوزه تبلیغات اینترنتی می باشد. این بنر ها هر چقدر که با خلاقیت و کیفیت بالا طراحی شوند، می توانند باعث افزایش بازدید سایت، معرفی برند ها و در نهایت فروش محصولات و خدمات شوند. این روز ها در وب سایت های مختلف و انواع رسانه های اجتماعی؛ از تبلیغات با بنر گیف استفاده کرد. این ابزار برای ایجاد ارتباط و انتقال موثر احساسات، یکی از مهم ترین راه ها برای جذب مخاطب و نمایش تبلیغ شماست.

از کاربرد های بنر گیف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی خدمات و محصولات
  • معرفی برند و کسب و کار
  • امکان تماس با وب سایت
  • اطلاع رسانی
  • انتشار مطالب خاص
  • حوزه تبلیغاتی و برندینگ
  • دعوت به اقدام کار
  • به عنوان تبلیغات کلیکی و افزایش بازدید سایت
  • ایجاد طرح های خلاقانه در فضای وب سایت
  • پویا نمایی و ساخت انیمیشن های کوتاه
  • افزایش تعامل با کاربران به دلیل طرح های جذاب
  • ویدیو مارکتینگ و افزایش فروش

کاربرد بنر گیف

برای افزایش نرخ کلیک CTR بنرهای تبلیغاتی گیف خود، حتما مقاله تخصصی ” افزایش کلیک بنر تبلیغاتی – CTR ” را نیز مطالعه کنید!

مهم ترین ویژگی های بنر گیف

تا این قسمت با کاربرد بنر گیف آشنا شدیم. حال در این بخش با مهم ترین ویژگی های آن آشنا می شویم. بنر های گیف یکی از انواع بنر های تبلیغاتی هستند که با استفاده از المان ها و متن های متحرک سبب جذابیت بالای تبلیغات می شوند. یکی از ویژگی های این بنر ها، بی صدا بودن آن هاست. استفاده از رنگ های مختلف نیز میزان خلاقیت و جذابیت بنر های متحرک را بالا برده و آمار کلیک خوردن و بازدید از کسب و کار را افزایش می دهد. برای سفارش بنر گیف جذاب و موثر بایستی به ویژگی های آن توجه شود. در این قسمت به برخی این موارد، اشاره خواهیم کرد:

  • حجم گیف: این مورد یکی از مهم ترین ویژگی های بنر گیف است. حجم گیف بایستی کم باشد تا بتوان به راحتی آن را بارگزاری کرد.
  • کیفیت گیف: باید به این نکته توجه کرد که با کاهش حجم از میزان کیفیت بنر گیف کاسته نشود. کیفیت بالا باعث جذب بیشتر کاربران به طرح شما می شود.
  • استفاده از سبک های مختلف: در طراحی بنر گیف استفاده از سبک های فلت و متریال می تواند باعث افزایش کلیک بر روی تبلیغات شما و جذب مخاطب شود.
در آخر
برای ثبت سفارش طراحی “بنر گیف” به صورت حرفه ای در سایزهای مختلف توسط تیم طراحی بنرساز پس از مشاهده نمونه کارها با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمایید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: