نحوه فعال سازی یوتیوب 

نحوه فعال سازی یوتیوب در گوشی

نحوه فعال سازی یوتیوب چگونه است؟ همانطور که می دانید یوتیوب یک پلتفرم شبکه اجتماعی برای تولید محتوای ویدیویی، اشتراک گذاری و تماشای آنهاست. تمامی این خدمات یوتیوب به‌ صورت رایگان در دسترس میلیون‌ها کاربر جهانی قرار می‌گیرد. یوتیوب در ازای این خدمات، تبلیغاتی را به کاربران نمایش می‌دهد که البته برخی افراد می‌توانند با خرید اشتراک، ویدیوهای مورد نظر خود را بدون تبلیغات تماشا کنند. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم به نحوه فعال سازی یوتیوب در پوشی بپردازیم:

نحوه فعال سازی یوتیوب

نحوه فعالسازی یوتیوب در گوشی به دو روش امکان پذیر است. هم از طریق اپلیکشن یوتیوب و هم از طریق مرورگر گوشی می توانید به یوتیوب دسترسی داشته باشید. برای دسترسی از طریق مرورگر ابتدا فیلترشکن را روشن کرده و آدرس یوتیوب را به قسمت سرچ مرورگر وارد کنید. سپس می توانید اکانت خود را از این نظر ساخته و یا وارد حساب کاربری خود شوید. شما می توانید نسخه اپلیکیشن یوتیوب را از طریق برنامه های گوگل پلی، اپ استور و… دانلود کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اجرای برنامه باید فیلترشکن خود را روشن کنید.

بیشتر بدانید: برای طراحی کاور یوتیوب بر روی لینک کلیک کنید.

یوتیوب چیست؟

تا اینجای کار با نحوه فعال سازی یوتیوب آشنا شدیم. همانطور که می دانید یوتیوب یکی از محبوب ترین پلتفرم های مجازی است که به عنوان یک مرجع ویدیویی در سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته و در ازای دیده شدن ویدیوی شما حاضر است هزینه بپردازد. به همین دلیل با گسترش کسب و کارهای آنلاین، افراد زیادی از این طریق درآمد داشته اند. تنوع ویدیوهایی که در یوتیوب آپلود می‌شود بسیار زیاد است و تقریبا هر نوع ویدیویی در یوتیوب وجود دارد.

یوتیوب برای کاربران کودک نیز پلتفرمی اختصاصی دارد که با عنوان YouTube Kids فعالیت می‌کند. در این پلتفرم، ویدیوهایی مناسب کودکان، مثل انیمیشن‌ها و ویدیوهای آموزشی به اشتراک‌ گذاشته می‌شود.

نحوه فعال سازی یوتیوب 

خدمات اصلی یوتیوب چیست؟

یوتیوب در واقع یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اشتراک‌ گذاری ویدیو است. شما می‌توانید علاوه بر تماشای میلیون‌ ها ویدیو، محتوای خود را بسازید و در یوتیوب آپلود کنید تا آن‌ها را با افراد دیگر نیز به اشتراک بگذارید و حتی از این کار کسب درآمد کنید. شما همچنین می توانید از طریق لب تاپ، گوشی هوشمند، تبلت و یا از طریق سایت به ویدیو های مختلف دسترسی پیدا کنید. از خدمات اصلی یوتیوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بارگزاری ویدیو
  • مشاهده و قابلیت به اشتراک گذاری محتوا
  • دسترسی به انواع مختلفی از ویدیو ها و کلیپ های آموزشی
  • پشتیبانی ویدیو های سه بعدی
  • قابل تماشا در پلی استیشن و ایکس باکس

 نحوه عضویت در یوتیوب از طریق سایت

برای عضویت و نحوه فعال سازی یوتیوب از طریق سایت ابتدا فیلتر شکن خود را روشن کرده و مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سایت (YouTube.com) شوید.
  • سپس برای باز کردن حساب گوگل بر روی گذینه SIGN IN کلیک کنید.
  • برای ساخت اکانت گوگل روی Create Account کلیک و سپس اطلاعات خواسته شده مثل ایمیل ، نام و نام خانوادگی و پسورد را وارد کنید. سپس روی گزینه Next کلیک کنید.
  • برای تایید حساب کاربری وارد ایمیل خود شده و کد تایید را در صفحه یوتیوب بنویسید. سپس بر روی Verify کلیک کنید.
  •  بعد از انتخاب تاریخ تولد و جنسیت خود برای فعال سازی یوتیوب روی I Agree کلیک تا به صورت خودکار وارد سایت یوتیوب شوید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: