عوامل موثر در افزایش حجم بنر گیف

حجم بنر گیف نباید بیش از ۱۰۰ کیلو بایت باشد اما گاهی اوقات می بینیم این حجم افزایش یافته است علت آن چیست ؟ در ادامه باهم این موارد را بررسی می کنیم.

 

عوامل مهم تاثیر گذار در حجم گیف

فایل های گیف محبوبیت بالایی دارند و در بسیاری از بخش‌های دنیای اینترنت آن‌ها را می‌بینیم. هنگام ساخت و طراحی بنر گیف ، باید چند عامل را در مورد حجم و اندازه نهایی فایل خود در نظر بگیرید.

  •  فریم
  •  پالت رنگ
  •  ابعاد
  •  بهینه سازی
  • استفاده از متن ها زیاد
  •  ایجاد بنر گیفی که حجم کمتری دارد اما از کیفیت خوبی برخوردار است.

حجم استاندارد بنر گیف

خلاقیت را در خود تقویت کنید و از تصاویر خنده‌دار استفاده کنید یا فقط در بنر گیف خود متن جذاب قرار دهید. مطمئناً به دلیل محدودیت در استفاده از رنگ، در طراحی کمی دست بسته خواهید بود. هر بار که وسوسه شدید تا در بنر خود از تصویری سنگین استفاده کنید، کمی بیشتر فکر کنید – ممکن است با این کار کیفیت فایل خود را به خطر بیندازید. خب خیلی ها میخواهند بدانند که حجم بنر استانداردچقدر هست ؟جواب ما اینه که معمولا یک بنر باید کمتر از ۱۰۰KB (بنری با حجم کمتر از ۵۰KB مناسبترین حجم را دارد)حجم داشته باشد که استاندارد و محدویت خیلی از سایت های میزبان و شبکه های تبلیغاتی بنری هست.

حجم زیاد بنر یک امتیاز منفی برای شما !!!

باید دقت کنید اگر حجم بنر گیف شما از حد معینی بیشتر باشد یک امتیاز منفی برای گیف می باشد . سایت میزبان نمیخواهد با قرار دادن بنر شما با حجم بالا سئو سایت خود را در خطر بندازه
چون تصاویر و فایل های با حجم بالا باعث بالا رفتن زمان لود صفحه میشود و این یک امتیاز منفی برای سایت میزبان بنر تبلیغاتی شماست.

سریع ترین بازدهی تبلیغاتی را با بنر گیف تجربه کنید.

برای طراحی بنر گیف حرفه ای کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: