طراحی کاتالوگ فروشگاه تقی زاده

طراحی کاتالوگ فروشگاه تقی زاده

طراحی کاتالوگ فروشگاه تقی زاده

طراحی اختصاصی کاتالوگ فروشگاه تقی زاده

برای سفارش ” طراحی کاتالوگ ” کلیک کنید!

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کاتالوگ حرفه ای فروشگاه تقی زاده

برای طراحی و چاپ کاتالوگ خوب یک کاتالوگ همیشه باید در همان ابتدای کار قبل از شروع به هر کاری یک سند مناسب و درست تهیه کنیم.

منظور از سند چیست ؟ سند همان فرم بندی کار چاپی است که در ابتدا و از همان آغاز اگر درست تهیه شود تا انتهای فرآیند طراحی دچار مشکل باز طراحی کاتالوگ نمی شویم.

نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ ، برای شروع ابتدا قطع کار را مشخص می کنیم که در چه سایز و اندازه ای کار ما چاپ خواهد شد ، چند صفحه است و چه صحافی خواهد داشت .

طراحی کاتالوگ فروشگاه تقی زاده

بعد از نتیجه گیری شروع به طراحی کاتالوگ می کنیم

نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ

نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ چنانچه دقیق و درست انجام پذیرد احتمال خطا بسیار پایین می آید .

حال موقع آماده سازی سند چاپی است ابتدا باید چپ چین یا راست چین بودن کار را مشخص کنیم برای مثال کار ما راست چین طراحی می شود بنابراین لب برش ما سمت چپ است و عطف کاتالوگ سمت راست از سمت چپ سند ۱٫۵ سانتیمتر و از عطف ۱ سانتیمتر خلاصی در نظر می گیریم جهت برش و صحافی و کارمان را بین این خطوط طراحی میکنیم که اگر فونت ، آرم ، لوگو و هر موردی که می خواهیم در انتهای چاپ کاتالوگ داشته از بین نرود می شود این اندازه ها را کمتر هم گرفت اما ریسک چاپ بیشتر می شود .

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ رعایت کردن هدر و فوتر در طراحی کاتالوگ است که بهتر است آنرا هم از بالا و پایین سند چاپی ۱ سانتیمتر در نظر بگیریم .

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ فونت کار چاپی است اگر چنانچه از فونت ریز استفاده می شود و رنگ هم مشکی است بهتر است جهت روی هم خوری چاپ تک رنگ مشکی K100 استفاده شود این امر برای کیفیت بالای چاپ بسیار ضروریست و برای رنگهای توسی حتما از ترام استفاده شود K70 و K65 رنگ توسی بهتری را ارائه می دهد از رنگهای ۴ رنگ برای چاپ رنگ توسی به شدت پرهیز شود.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ در هنگامی که فرآیند طراحی تمام شد معولا طراحان گرافیک صفحه سمت چپ و سمت راست را در یک سند طراحی می کنند که در انتهای مرحله طراحی باید بصورت تک صفحه در آید و خروجی گرفته شود.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ :مجددا فونت است که باید از حالت فونت خارج شود مگر اینکه فایل بصورت TIFF لایه بسته باشد ( همه تمام فونتهای موجود در دنیا را ندارند )

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی و چاپ کاتالوگ فرم جلد کاتالوگ است که اگر صحافی از نوع چسب گرم بود باید بدانید عطف داخل کاتالوگ در حدود ۰٫۵ سانتیمتر سفید خواهد بود این نکته بسیار نکته کلیدی است برای کسانی که کار چاپ انجام می دهند ( چسب صحافی بهتر به جلد بچسبد ) این مطلب را هم همیشه در ذهن خود داشته باشید.

طراحی کاتالوگ فروشگاه تقی زاده
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: