طراحی لوگو صنایع چوبی آی وود

طراحی لوگو صنایع چوبی آی وود

طراحی لوگو صنایع چوبی آی وود

برای مشاهده نمونه کارهای ” طراحی لوگو ” کلیک کنید

طراحی شده توسط:فرزام قلیزادگان

طراحی لوگو صنایع چوبی آی وود

طراحی لوگو به عنوان یکی از اجزای مهم بصری در طراحی برند می بایست بر مبنای اصول مشخصی صورت گیرد که در اینجا به برخی از این نکات اشاره میکنیم :

 

– قابلیت تشخیص در کوتاه ترین زمان پس از مشاهده تصویر

 

– قابلیت ارائه لوگو در حالت های مختلف حتی با ترکیب رنگ های سیاه و سفید

– هماهنگی ابعاد و اجزاء لوگو بنا به نیازهای بازار هدف و . . .

– اجزاء و فونت به کار رفته در لوگو باید از دو قطعه از نظر ساختاری تشکیل شده باشد

– لوگو در نهایت باید زیبا و متقاعد کننده باشد

– نباید بیننده و مخاطب خود را گمراه نماید

– باید به نحوی طراحی شود که با تغییر ابعاد آن باز هم درست به نظر برسد و تعادل خود را حفظ کند

– عامل زمان نباید به لوگو آسیب وارد کند زیرا لوگوی یک شرکت قابلیت تغییرات زیادی را در آینده نخواهد داشت

– هر چه ساده تر طراحی شود، قابل اطمینان و جذاب تر می باشد

– باید منسجم و از چارچوب برخوردار باشد

– رنگ بندی لوگو باید متناسب را کسب و کار باشد و حس آن کسب و کار را به مخاطب منتقل نماید

– لوگو وظایفی بر دوش دارد. پس علاوه بر هنرمندانه بودن، باید خردمندانه نیز باشد

– برای مخاطبان بازار هدف مقبول و قابل درک باشد

– بهتر است که فرهنگ برخی کشورهای بازار هدف بالقوه در طراحی و رنگ بندی لوگو لحاظ شود

– در طراحی لوگو نباید ترکیبی از لوگو شرکت های دیگر استفاده شود

– قابلیت ثبت در داخل و خارج از کشور را داشته باشد

– در صورت هر گونه حرکت در جهات مختلف بایستی لوگو قابلیت تشخیص برای مخاطب خود را حفظ نماید

– باید عاری از احزاء اضافی باشد

– نقش خطوط باید در طراحی لوگو مورد توجه قرار گیرد

– پشت یا زمینه لوگو بسیار مهم و حیاتی است و توجه به آن الزامیست

– بهترین لوگو ها دارای یک یا دورنگ هستند و باید توجه کرد که رنگ لوگو از چهار رنگ بیشتر نباشد

– تمایز عنصر اصلی در طراحی لوگو و توجه به آن الزامیست

– مفهوم لوگو به برندسازی کمک به سزایی می کند و توجه به آن در ساخت یا طراحی لوگو ضروریست

حال به نظر شما آیا لوگو مدیریت فردا دارای این الزامات می باشد؟

 

طراحی لوگو صنایع چوبی آی وود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: