طراحی لوگو رنگ و ابزار پناهی

طراحی لوگو رنگ و ابزار پناهی

طراحی لوگو رنگ و ابزار پناهی

طراحی حرفه ای لوگو تایپ رنگ و ابزار پناهی – Panahi

برای ” طراحی لوگو ” از بنر ساز کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی لوگو رنگ و ابزار پناهی

در طراحی لوگوی مناسب بهتر است دیدگاه مشتریان را در نظر گرفته و طرح خود را لز دید مشتریان مورد نظر سنجی قرار دهید اما نباید در طراحی لوگو این اجازه را به مشتری داد که دیکته کند و هر آنچه که مشتری می گوید را حائز اهمیت قرار ندهید و در واقع در طراحی لوگو باید انتظارات مشتری خود را مدیریت کنید و با توجه به دو طرف به طراحی لوگو ی مناسب برند خاص خود بپردازید و سپس به طراحی اولیه لوگو می پردازیم.

در قسمت اولیه  طراحی لوگو کلیات آن را طراحی می کنیم. طرح اولیه در طراحی لوگو اغلب اوقات با استفاده از مداد و کاغذ می باشد  پس از طراحی لوگو روی کاغذ طرح مورد نظر رادر کامپیوتر ایجاد می کنیم  باید این نکته را یاد آور شد که در طراحی لوگو در سیستم باید فونت مورد نظر خود را با دقت زیادی انتخاب نمایید  و برای طراحی لوگو و برای انتخاب فونت آن دو راه وجود دارد یا اینکه فرد فونت سفارشی ای برای خود ایجاد میکند و یا یکی از موارد موجود را با کار خود تطبیق می دهد.

طراحی لوگو رنگ و ابزار پناهی

برای طراحی لوگو در قسمت تطبیق فونت های موجود می توان گفت هیچ قانونی به شما اجباری نمی کند که مجبور باشید سبک حروف طراحی لوگو ی خود را به وجود بیاورید  و  شما می توانید برای طراحی لوگوی مربوط به خود یک سبک حروف موجود را انتخاب کرده و مورد تطبیق برای طراحی لوگو خود قرار دهید. اما توصیه می شود برای طراحی لوگو از فونت های ساده تر استفاده نمایید  و از رنگ و لعاب دادن بیش از حد به طرح خود بپرهیزید و طراحی لوگو خود را بسیار ساده و کلاسیک انجام دهید تا کیفیت کارتان به درجه بالاتری برسد. و طرح تایپی در طراحی لوگو را تا حد ممکن با عنوان تجاری برند شرکت و یا کمپانی تطبیق دهید در طراحی لوگو باید فاصله ها را در نظر بگیرید  و به فاصله های اطراف طرح لوگو توجه کنید که باعث یکپارچگی لوگو می باشد. ودر طراحی لوگو باید به این نکته توجه کنید که لوگوی طراحی شده در چه جایگاه و شرایطی استفاده میشود و طراحی لوگو مطابق شرایط استفاده انجام گیرد.

طراحی لوگو رنگ و ابزار پناهی در سایت بنر ساز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: