سفارش بنر تبلیغاتی کلیکی صباویژن

طراحی بنر صباویژن

طراحی بنر صباویژن یکی از خدمات اصلی بنرساز می‌باشد. اگر شما هم قصد ایجاد کمپین تبلیغاتی در صباویژن را دارید؟ حتما با ما همراه باشید!

کمپین‌های تبلیغات کلیکی صباویژن یکی از بهینه ترین و محبوب‌ترین نوع تبلیغات برای وب سایت ها می‌باشد. اگر شما هم قصد ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی در صباویژن را دارید، تیم طراحی بنرساز در طراحی و تولید محتوای بنری آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

کمپین‌های تبلیغاتی صباویژن

صباویژن بزرگترین آژانس تبلیغاتی آنلاین کشور، به عنوان مالک پر مخاطب ترین رسانه ها و پلتفرم های کشور مانند آپارات، فیلیمو و… با انواع کمپین های متفاوت، یکی از بهینه ترین و بهترین روش های تبلیغات را برای وب مستران فراهم کرده است. انواع روش های کمپین تبلیغاتی در صباویژن به ترتیب عبارت‌اند از:

  • تبلیغات ویدئویی
  • تبلیغات بنر کلیکی
  • تبلیغات همسان

تبلیغات ویدئویی صباویژن

جهت اکران تبلیغات ویدئویی آپارات(پری رول آپارات) باید کارت ویدئویی را انتخاب کنید. تبلیغات ویدئویی شما در ابتدای ویدئوهای موجود در آپارات نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تبلیغات ویدئویی را متناسب با مخاطب هدف خود هدفمندسازی کنید.

تبلیغات بنر کلیکی

تبلیغ بنری در برترین جایگاه‌ها به صورت هدفمند، گسترده، پرمخاطب انجام می‌شود. در این روش از تبلیغات شما بنرهای تبلیغاتی خود را در پنل بارگزاری می‌کنید و صباویژن نسبت به بودجه روزانه شما، آن ها را در سایت های پر بازدید به نمایش میگذارد و شما فقط هزینه کلیک هایی که روی بنر گیف شما شود را پرداخت می‌کنید.

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان (Native) چیست؟ به دلیل ساختار یکپارچه‌ای که این نوع از تبلیغات با محتوای سایت تبلیغ‌کننده دارد، احتمال نادیده‌گرفته‌شدنشان از طرف مخاطب و در مقایسه با تبلیغات بنری، بسیار پایین است. در تبلیغات همسان قرار است تا مخاطب به شکل غیرمستقیمی با محصول یا خدمت یک برند مواجه شود، اما این موضوع به شکلی اتفاق می‌افتد که کاربر با احساس فریب‌خوردگی (و سوءاستفاده) روبه‌رو نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: آیا بنر گیف در اینستاگرام و تلگرام قابل استفاده است؟

کمپین‌های تبلیغاتی صباویژن

سفارش طراحی بنر صباویژن

اگر شما هم قصد ایچاد کمپین تبلیغاتی بنری در سایت صباویژن را دارید، ما می‌توانیم با خدمات حرفه‌ای و تخصصی طراحی بنر همسان و بنرهای گیف ( ۱۴ سایز مورد نیاز صباویژن ) در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم. همانطور که می‌دانید محتوای خلاقانه، ساده و حرفه‌ای می‌تواند نرخ کلیک و بازدهی تبلیغات شما را بالا ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما با شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ در ارتباط باشید.

طراحی بنر گیف صباویژن

ما در بنرساز به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنر گیف صباویژن ویژه تبلیغات کلیکی فعالیت می‌کنیم. با داشتن یک پگ گیف حرفه ای و راه‌اندازی آن در کمپین های کلیکی صباویژن می‌توانید یکی از بهترین تجربه های تبلیغات اینترنتی را تجربه کنید. اگر شما هم قصد آموزش طراحی بنر گیف را دارید، به راحتی می‌توانید از مقاله ” آموزش ساخت بنر گیف با فتوشاپ ” ما از این آموزش اختصاصی بهره‌مند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: