روش های موثر تبلیغات در تلگرام با بازدهی بالا

روش های موثر تبلیغات در تلگرام چیست؟ تبلیغات در تلگرام چه مزیتی برای کسب و کارها دارد؟ همانطور که می دانید تبلیغات یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در برند سازی یک کسب‌ ‎و کار است. تبلیغات در شبکه های اجتماعی امروزه محبوبیت بالایی پیدا کرده است. استفاده از این پلتفرم برای بازاریابی اینترنتی اهمیت بالایی دارد. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم به توضیح درمورد روش های موثر تبلیغات در تلگرام بپردازیم:

روش های موثر تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در تلگرام یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. البته با مسدود شدن و فیلترینگ این پیام رسان، افراد کمی از آن استفاده کردند. اما بعد از مدتی با استفاده از فیلترشکن و پروکسی توانستند دوباره به فعالیت خود در این برنامه بپردازند. به همین دلیل یکی از مزیت های تلگرام برای تبلیغات، وفاداری مردم نسبت به آن است. با استفاده از این شبکه اجتماعی شما می توانید با استفاده از روش های متداول تبلیغات، به صورت روزانه فروش خود را افزایش داده و کسب و کار خود را رونق دهید.

برای موفقیت و تاثیر بالا در تبلیغات تلگرام، بدون شک نیاز به یک بنر برای جذب ممبر بالا دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد حتما مقاله ” بهترین بنر برای جذب ممبر ” را نیز مطالعه کنید.

در این بخش به روش های موثر تبلیغات در تلگرام خواهیم پرداخت:

۱٫ تبلیغات بر اساس میزان بازدید

یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغات در تلگرام استفاده از روش تبلیغات بر اساس بازدید از پست منتشر شده است. چراکه اساسا تلگرام بر اساس بازدید پیش می‌رود. برای مشاهده میزان بازدید، می توانید به عدد کوچک نوشته شده در زیر پست و کنار علامت چشم توجه کنید. برای این تبلیغ می تواند محتوای متنی، عکس، ویدیو و یا لینک سایت خود را در کانال های پر بازدید قرار داده تا با توجه به زمینه و حوزه فعالیت شما، افراد زیادی به کانالتان اضافه شود. در این روش از پلن های تبلیغاتی با هزینه های مختلف استفاده می شود.

روش های موثر تبلیغات در تلگرام

مزایای تبلیغات بر اساس بازدید پست چیست؟

  • در این روش شما بر اساس تعداد بازدیدی که از تبلیغات انجام گرفته، هزینه می پردازید. در نتیجه می توانید به صورت هدفمند هزینه تبلیغات خود را مدیریت کنید.
  • با هر مقدار سرمایه ای که می خواهید می توانید از این روش تبلیغ استفاده کنید. حتی اگر بودجه شما کم باشد می توانید بر اساس تعداد بازدید هزینه کنید.
  • با استفاده از روش های موثر تبلیغات در تلگرام بر اساس بازدید، می توانید بازدید کننده های ارگانیک دریافت کنید. در این روش از بازدید فیک خبری نیست.

۲٫ تبلیغات بر اساس کلیک کردن

در این روش تبلیغاتی می توانید تبلیغ خود را در کانال های مختلفی که با موضوع فعالیت شما مرتبط هستند، قرار داده و پرداخت هزینه به ازای هر کلیکی است که بر روی تبلیغات شما صورت می گیرد.

۳٫ تبلیغات ساعتی

یکی دیگر از روش های موثر تبلیغات در تلگرام استفاده از تبلیغات ساعتی است. در این روش شما ابتدا با توجه به قوانین و قیمت های کانال موردنظرتان، یکی از طرح های قیمتی را انتخاب کرده و محتوای خود را در ساعت مشخصی در کانال پر بازدید قرار می دهید. شما می‌توانید در این مدت ورودی‌های بسیار خوبی را جذب کنید اما به این نکته توجه کنید که زمان انتشار تبلیغ و درج پست بسیار مهم است و بیشتر کانال‌های معروف در ساعات پر بازدید، هزینه‌ی بیشتری را دریافت می‌کنند.

۴٫ تبلیغات گسترده

در این روش “بنر تلگرام” خود را می توانید در سطح گستره و تعداد زیادی از گروه ها قرار دهید. تعداد بازدید در خواستی شما با مجموع بازدید در کل کانال هال برابر است. تبلیغات گسترده یکی از روش های موثر تبلیغات در تلگرام است. در این روش تبلیغ شما طبق زمان مشخص و یا پلن‌ های ارائه شده توسط مدیر شبکه گسترده، درج می‌شود.

نکات مهم برای تبلیغات تلگرامی

هنگام راه اندازی کانال خود، ابتدا از تبادل اعضا به صورت رایگان استفاده کنید. سپس می توانید به سراغ روش های تبلیغاتی و هزینه بر بروید.

با فروش محصولات خود بخشی از درآمد خود را به تبلیغات خود اختصاص دهید. تبلیغات موثر در تلگرام می تواند نقش زیادی در افزایش اعضای کانال و کسب در آمد بالا داشته باشد.

قبل از اینکه به کانال های حوزه کاری خود تبلیغ بدهید، ابتدا چند کانال را از لحاظ قیمت و بازدهی با هم مقایسه کنید.

  • برای اینکه بتوانید مخاطبان فعال و ارگانیکی داشته باشید، می توانید از کانال های خبری استفاده کنید. این کانال ها با اینکه هزینه زیادی برای تبلیغات از شما دریافت می کنند ولی اعضای آن ها همیشه ثابت است.
  • اگر بنر تبلیغاتی شما مربوط به یک شهر یا شهرستان خاصی باشد باید با توجه به حوزه کاری خود و شهری که هستید، آن را تبلیغ کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: