بهترین بنر برای جذب ممبر

بهترین بنر برای جذب ممبر

بهترین بنر برای جذب ممبر در کانال تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که می دانید تبلیغات بنری یکی از پر کاربرد ترین ابزار تبلیغات، برای بازاریابی و افزایش آگاهی از برند و محصولات شماست. انتشار بنر تبلیغاتی در تلگرام می تواند باعث افزایش تعامل و جذب مشتریان شود. به همین دلیل رعایت اصول مهم جهت ساخت این بنر می تواند برای جذب ممبر موثر باشد. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم با با این اصول بیشتر آشنا شویم:

بنر برای جذب ممبر در تلگرام

اپلیکیشن تلگرام یکی از پرطرفدارترین ابزارهای ارتباطات اجتماعی است، به‌طوری‌که با وجود فیلترینگ دائمی که چندی است روی آن اعمال شده، هنوز هم مخاطبین ویژه و وفادار خودش را دارد. البته امروزه افراد زیادی از برنامه های دیگری مانند روبیکا و … استفاده می کنند. برای تبلیغات در کانال تلگرام، استفاده از بنرهای تبلیغاتی می تواند به عنوان یکی از موثر ترین روش ها برای جذب ممبر باشد. بنر ها با ایجاد ارتباط قوی بین ادمین و بازدید کنندگان، خدمات و محصولات برند شما را معرفی کرده و به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین، روش های تبلیغات در تلگرام است.

بیشتر بخوانید: بنر پر جذب برای کانال روبیکا

اپلیکیشن تلگرام چه قابلیت هایی دارد؟

تبلیغات در تلگرام مزایای زیر را به همراه دارد:

  • قابلیت نصب هم‌زمان در چند دستگاه مختلف و بهره گیری از آن.
  • عدم ایجاد محدودیت تولید محتوا در این برنامه
  • ارسال هم‌زمان پیام‌ها در گروه‌ها و کانال‌های مختلف
  • برخورداری از فضای امنیتی مناسب و پشتیبانی از  قابلیت رمزگذاری
  • و …

بهترین بنر برای جذب ممبر

ویژگی‌های تبلیغات بنری تلگرام

پیش از هر چیزی باید بدانید هدف شما از طراحی بنر، جذب بهتر ممبر و کاربران است؛ بنابراین طراحی آن باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب با یک‌بار دیدن آن ناخودآگاه کنجکاو شده و جذب آن شود. بهترین بنر برای جذب ممبر باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • به نحوه چیدمان بنر ها و نوع طراحی آن دقت کنید.
  • رعایت سایزبندی در بنرهای افقی و عمودی نکته مهم دیگری است که در بهترین بنر برای جذب ممبر تلگرام باید بدان توجه کافی داشته باشید.
  • استفاده از رنگ‌های جذاب، عبارات مناسب، نگارش صحیح، استفاده از جلوه‌های بصری متناسب با هدف کسب‌وکار و … از جمله سایر نکاتی هستند که در زمینه طراحی بهترین بنر برای جذب ممبر تلگرام نقش پررنگی را ایفا می‌کنند.
  • یکی دیگر از نکات مهمی که به هنگام ساخت بنر تبلیغاتی برای تلگرام باید به آن توجه کنید، فرمت مناسب فایل است. اکثر فرمت‌ های فایل مورد تایید تلگرام JPG، GIF و PNG هستند.
  • شما باید تصویر یا عکس مرتبطی را انتخاب کنید که دقیقا پیام شما را تقویت یا مستقیما به محصول شما مرتبط باشد. البته همیشه لازم نیست که از عکس یا تصویر در تبلیغات تلگرامی خود استفاده کنید. تبلیغات متنی با تایپوگرافی زیبا در زمینه متضاد با رنگ متن نیز می‌تواند به همان اندازه موثر باشد.

در آخر

شما می توانید برای طراحی بنر تلگرام خود با تیم طراحی بنر ساز در ارتباط باشید:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: