تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی امروزه بسیار رایج شده است، برای آشنایی بیشتر با این ابزار تا انتهای مقاله با ما همراه باشید...

تولید محتوا با هوش مصنوعی، امروزه بسیار رایج شده است و می توان گفت این ابزار های قدرتمند در تمامی عرصه ها بسیار خوب درخشیده اند، در این مقاله بهترین های هوش مصنوعی برای تولید محتوا را به شما معرفی خواهیم کرد حتما تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا

تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی (AI) یک روش نوآورانه است که به کمک الگوریتم‌ها و مدل‌های یادگیری ماشین مختلف، محتوای متنی، تصویری یا صوتی را ایجاد می‌کند. این فرآیند می‌تواند در بسیاری از حوزه‌ها مانند بازاریابی محتوا، خبرنگاری، تولید محتوای دیجیتال، ساخت موسیقی و غیره استفاده شود. شما هر نوع کسب و کاری داشته باشید می توانید با این ابزار های قدرتمند بهترین محتواها را برای خود تولید کنید.

هوش مصنوعی چت جی پی تی (Chat GPT)

مطمئنا اسم این هوش مصنوعی به گوشتان خورده است GPT مخفف “Generative Pre-trained Transformer” می باشد. این ابزار فوق العاده عالی برای تولید محتوا می باشد که کاربر می تواند به راحتی با کیفیت ترین محتوا را تولید کند. شما می توانید هر نوع سوالی که داشتید از او بپرسید و این هوش مصنوعی صرفا برای تولید متن واقعی آموزش دیده است.

برای استفاده از این نوع هوش مصنوعی باید به فیلتر شکن وصل باشید، بعد از وصل کردن فیلتر شکن خود وارد سایت چت جی پی تی شوید، شما تنها به یک ایمیل برای ثبت نام نیاز دارید بعد از ثبت نام می توانید به راحتی از این هوش مصنوعی استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: بهترین سایت های دانلود عکس

هوش مصنوعی جاسپر چت (Jasper Chat)

این هوش مصنوعی به گونه ای طراحی شده است که می توانید سوالات مورد نظر خود را بپرسید این هوش مصنوعی از میان نوشته های مختلف به روز دنیا بهترین پاسخ را به شما خواهد داد. کاربری بسیار راحتی دارد ولی این هوش مصنوعی به مدت ۷ روز رایگان می باشد. بعد از آن می توانید اکانت پریمیوم آن را تهیه کنید. قیمت اکانت آن ۲۹ دلار در ماه می باشد.

در این مقاله ۲ مورد از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوا را معرفی کردیم. اگر شما هم علاقه مند به تولید محتوا هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از این منابع استفاده کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هوش مصنوعی در زمینه طراحی، پیشنهاد میکنیم مقاله ” هوش مصنوعی در طراحی گرافیک چه تاثیری دارد؟ ” را نیز مطالعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: