ریسایز بنر گیف

آیا می توان بنرگیف را تغییر سایز داد؟

تغییر سایز بنر گیف ممکن است ؟ سوالی که برای اکثر کاربران پیش می آید این است که آیا تغییر سایز بنرهای گیف ممکن است ؟ در این مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم.

 

آیا ریسایز در بنرهای تبلیغاتی گیف ممکن هست؟

بنرهای گیف دارای انواع سایز های مختلف می باشد. این بنر تبلیغاتی، سریع ترین روش انتقال پیام می باشد و گیف‌ها به عنوان رسانه‌هایی کم‌هزینه و جذاب توانسته‌اند مخاطبان زیادی را جذب کنند.

بنر های گیف را بعد از طراحی می توانید در صبا ویژن و گوگل استفاده کنید تا برند شما  تبلیغ شود.

اصولا هنگام طراحی بنر گیف ابتدا یک سایز طراحی می شود و پس از تایید نهایی توسط مشتری ، پکیج کامل انواع سایز ها طراحی می شود.

اما تغییر سایز بنر گیف به همه ی سایزها بدون طراحی دوباره امکان پذیر نمی باشد. چون بنر گیف یک بنر ثابت نمی باشد.

بهتر است طراحی همه ی گیف ها در یک نوع باشند و انواع طرح ها با انواع رنگ، برای یک پیام طراحی نشود، تا مخاطب اگر به سایت های مختلف مراجعه کرد یک بنر گیف را با یک طراحی مشترک در چند سایت مختلف ببیند . در این صورت پیام شما بهتر در ذهن مخاطب ثبت خواهد شد.

 

سایز های پر طرفدار بنر گیف

سایز ۲۵۰ * ۹۷۰
سایز ۹۰ * ۹۷۰
سایز ۶۰۰ * ۳۰۰
سایز ۳۰۰ * ۶۰۰
سایز ۲۵۰ * ۲۵۰
سایز ۶۰۰ * ۱۲۰
سایز ۶۰۰ * ۱۶۰
سایز ۹۰ * ۷۲۸
سایز ۱۲۵ * ۱۲۵
سایز ۲۴۰ * ۱۲۰
سایز ۶۰ * ۴۶۸
سایز ۲۵۰ * ۳۰۰

تغییر سایز بنر گیف

سایز استاندارد بنرهای تبلیغاتی در اپلیکیشن های موبایل؟

  • سایز ۵۰ * ۳۲۰
  • سایز ۱۰۰ * ۳۲۰

پس بهتر است شما بنر خود را متناسب با نوع کاربری آن در سایت یا مکانی که قرار است استفاده شود سایز خود را انتخاب کنید. تغییر سایز بنر گیف یکی دیگر از خدمات سایت بنرساز می باشد.

تغییر سایز بنر در فتوشاپ

تغییر سایز بنر در فتوشاپ و یا تغییر سایز عکس بسیار اهمیت دارد که باید نکاتی را در مورد آن رعایت کنید. اگر عکس شما با رزولوشن کمتر از ۱۸۰dpi داشت ، در چنین عکس هایی، به علت پائین بودن تعداد پیکسل ها در واحد سطح و همچنین کیفیت نه چندان مناسب آنها، برای حفظ بهتر جزئیات عکس پس از بزرگ یا کوچک کردن آن ها گزینه Resample Image را غیر فعال کرد.

مراحل کار 

۱- عکس را در فتوشاپ باز می کنیم.

۲- برای تغییر سایز آن از مسیر image→image size این پنجره را باز می کنیم.

۳- در قسمت پائین این پنجره، گزینه Resample Image را غیر فعال کرده تا برای بزرگ یا کوچک تر کردن عکس ، از همان پیکسل های موجود استفاده شود.

۴- برای بزرگ یا کوچک کردن عکس، اعداد مورد نظر را در مقابل گزینه های Height و width وارد کرده و بدون تغییر دادن عدد مقابل عبارت Resolution با انتخاب گزینه OK از پنجره Image Size خارج می شویم.

بزرگ کردن عکس ها تا سه برابر اندازه اصلی، در نرم افزار فتوشاپ به خوبی انجام می شود، اما برای بزرگ کردن بیش از این مقدار ، توصیه می شود از پلاگین هاییبمانند Genuine  Fractals از کمپانOn One  استفاده شود.

 

بهترین رزولوشن برای انواع بنر گیف

انتخاب کردن رزولوشن برای بنر در فوتوشاپ اولین قدمی است که هنگام طراحی کردن یک بنر باید بردارید.در طراحی بنر گیف باید در مقدار رزولوشن بنر بسیار دقت کنید تا سایز بنر شما را بیش تر از ۱۵۰ کیلو بایت نشود. برای همین کار بهتر است رزولوشن بنر خود را روی ۷۲ dpi بگذارید. البته نکات دیگری نیز در افزایش حجم بنر شما موثر است. اگر می خواهید بدانید چه عواملی روی حجم بنر گیف موثر است پیشنهاد میکنم مقاله زیر را مطالعه کنید.

 مطالعه بیشتر : عوامل موثر در افزایش حجم بنر گیف

 

بهترین مکان ها برای استفاده از بنر گیف برای بازار یابی

بنر های گیف بهترین ابزار های تبلیغ می باشند که در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه می توانید برند خود را به افراد بسیار زیادی معرفی کنید. اما خب مهم است که بنر گیف خود را در کجاها استفاده می کنید تا بازدهی بیشتری بگیرید.در ادامه چند گزینه از بهترین مکان های برای بارگذاری گیف شما را معرفی خواهم کرد.

  • پینترست اولین جایی بود که از بنر گیف رو نمایی کرد بعد از ان تویتر از آن استفاده کرد.
  • بعد ها اینستاگرام برای جبران این قضیه و استفاده از بنر گیف بوم رنگ را به اپلیکشن خود اضافه کرد تا کاربران در این برنامه نیز بتوانند از گیف استفاده کنند.
  • ایمیل ها بهترین مکان برای استفاده از گیف می باشند. از گیف‌ها برای نمایش محصولات، اطلاعیه رویدادها یا اغوای مخاطبان استفاده کنید.
  • سایت های پر بازدید ، که کلیک خور بسیار زیادی دارند بهترین انتخاب برای گیف می باشد.

درواقع تقریبا همه شرکت‌ها از تبلیغات بنر بزرگ یا کوچک استفاده می‌کنند تا به صورت آنلاین دیده شوند و مخاطبان را به سمت وب‌سایت و صفحات فرود خود جذب کنند. پس شما نیز برایبرند خود حتما از پک های بنر گیف استفاده کنید.با استفاده از بنر شما می توانید به دو هدف مهم در ارتباط با مشتری برسید، که یکی ایجاد تصویری از بنر در ذهن مردم یا همان برند سازی می باشد و دیگری افزایش کلیک و بازدید از سایت تان می باشد، که برای بالا بردن رتبه (امتیاز) جستجو گوگل بسیار موثر است.

بنر های گیف یکی از بهترین روش های تبلیغاتی می باشد که کسب و کار خود را می توانید تبلیغ کنید. برای سفارش انواع پکیج ” بنر گیف “می توانید به سایت بنر سایز مراجعه کنید. برای مشاهده انواع نمونه کارهای بنر گیف می توانید به سایت بنر ساز مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: