از بنر گیف چشمک زن استفاده نکنید!

بنر گیف در واقع تصاویر متحرک بی صدا هستند که نه تنها کاربردی تبلیغاتی دارند بلکه برای امور دیگر هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

انواع بنر گیف و بهترین آن برای تبلیغات

گیف ها از جمله محبوب ترین و خلاقانه ترین طرح های گرافیکی است که صاحبان کسب و کار برای معرفی محصولات و خدمات خود از آن ها استفاده می کنند. این بنر ها بهترین راه تبلیغاتی برای کسب کارهایی هستند که تازه شروع به کار کرده باشند. چرا که بنر گیف هزینه بسیار سنگینی ندارد و بهتر از آن بازدهی تبلیغاتی بسیار بیشتری نسبته به بنر های ثابت دارد . در بنر گیف دیگر تصویر واحد را به صورت یک‌جا نمی‌بینید و مثل فیلم کوتاه و انیمیشن متحرک بوده و زمان استاندارد آن‌ها حداکثر ۱۵ ثانیه می‌باشد.

 

 استفاده از بنر گیف چشمک زن ممنوع !!!

این بنر ایراداتی دارند که باعث می شود آن بازدهی موثری که می خواهید از بنر های گیف برای تبلیغات کسب و کار خود داشته باشید را دریافت نکنید .علت آن چیست در ادامه باهم آن را بررسی می کنیم :

  • سریع بودن زمان حرکت آن
  • تنوع نداشتن در متن و طراحی
  • تکراری بودن و محدود بودن حرکات بنر فقط در ۲ در حالت 
  • خسته کننده بودن بنر گیف
  • کمتر توجه کردن مخاطب به بنر 
  • بازدهی کمتر 

 

با ایراداتی که در بالا در مورد بنر گیف چشمک زن اشاره کردیم متوجه شدیم که بنر گیف چشمک گزینه مناسبی برای انتخاب و تبلیغات بنری نمی باشد . بهتر است در بنر های گیف از تصاویر متفاوتی استفاده  شود .علاوه بر تصاویر , متن ها نیزدر کنار تصاویر قرار بگیرند .متن ها با فونت‌های مختلفی در طراحی بنر ها جای داشته باشند . در این صورت جذابیت ان برای مخاطب بیشتر خواهد بود و بازدهی بالایی در تبلیغات خود دریافت خواهید کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: