پیج باز بهتر است یا بسته؟

پیج باز بهتر است یا بسته؟ سوالی که برای اکثر برند ها و کسب و کار ها پیش می آید . در این مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم.

آیا با خصوصی کردن اکانت اینستاگرام فالور های بیشتری کسب می کنیم؟

برای کسانی که پیج کاری دارند باید به این نکته اشاره کرد که پرایوت یا همان بسته بودن پیج شما می تواند راه خوبی برای امنیت و یا حتی افزایش فالوور باشد اما شما باید بدانید که چه موقع این کار را بکنید که بیشترین نتیجه را بگیرید.دلیل اصلی که افراد اکانت خود را خصوصی یا پرایویت می کنند این است فالوورهای بیشتری کسب کنند. وقتی یکی از فالوورهای آنها پستی را با دوست خود به اشتراک می گذارد او مجبور می شود که پیج یا صفحه مورد نظر را دنبال کند تا بتواند پست را ببیند ولی اگر اکانت عمومی باشد او بدون دنبال کردن پست را مشاهده می کند.

مزایای پیج کاری خصوصی

  • خصوصی کردن اینستاگرام باعث حفظ فالوور های فعلی می شود
  • باعث محافظت از مطالب می شود
  • Private کردن اینستاگرام مانع گزارش شدن می شود
  • کنترل بیشتری به شما می دهد.
  • ایجاد احساس با ارزش بودن به فالوور ها
  • ممکن است به شما کمک کند فالوورهای بیشتری داشته باشید.
  • حس انحصار را ایجاد می کند.

 

معایب خصوصی بودن پیج کاری

کاهش مخاطب و در مواقعی کاهش فالوور میتواند در بعضی از موارد به علت پرایوت بودن پیج اتفاق بی افتد . یکی دیگر از معایب پرایوت بودن پیج  عدم دسترسی به قابلیت Insights می باشد. برای این که شما بتوانید از قابلیت اینسایت و تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید حتما لازم هست که صفحه شما در حالت عمومی یا همان public باشد. با گفتن معایب و مزایای پرایوت بودن  ایسنتاگرام حال تصمیم با شماست که کدام برای شما پیج باز بهتر است یا بسته؟ چون این موضوع کاملا به شرایط پیج کاری شما بستگی دارد.

اگر بنر ها و عکس هایی که در پیج خود به کار می برید جذاب و زیبا باشد میتواند تاثیر به سزایی در جذب مخاطب و فالور داشته باشد. برای طراحی بنر اینستاگرام با محتوایی حرفه ای کلیک کنید.

محتوای حرفه ای برای پیج برابر است با افزایش فالور بیشتر .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: