طراحی کاتالوگ کاشی تبریز

طراحی کاتالوگ کاشی تبریز

طراحی کاتالوگ کاشی تبریز

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

طراحی کاتالوگ کاشی تبریز

آنچه در طراحی کاتالوگ و بروشور اهمیت دارد، زیاد بودن عکس ورنگ و کم بودن نوشته هاست. اساسا از یک کاتالوگ و بروشور انتظار نمیرود که نوشته های طولانی و متن های زیاد داشته باشد. اگر شما توانستید در طراحی کاتالوگ و بروشور خود، ظرف کمتر از ۱۰ ثانیه نظر بیننده به کاتالوگ یا بروشور طراحی شده اتان را جلب کنید و باعث گردید او بیشتر از مقدار زمان روی طراحی شما مکث کند، یعنی در کارتان موفق بوده اید.

راز این کار هم استفاده از عکس های بسیار و متن های کم است. سعی کنید رنگ ولعاب کارتان زیاد باشد. راز موفقیت یک طراحی گرافیکی در همین است. رنگ ها گویا ترین و پر معنی ترین عناصر هر طرح هستند. ممکن است چاپ طرح های رنگی گران باشد اما بکار بردن رنگ در طراحی بروشور ارزش این هزینه را دارد. با استفاده از رنگ بندی متنوع و جذاب خود را به گونه ای برجسته تر و چشم گیر تر در بروشور معرفی می کنید.

طراحی کاتالوگ کاشی تبریز

حتما لوگوی شرکتی که برای او بروشور یا کاتالوگ را طراحی میکنید در بیشتر صفحات آن یا حداقل در صفحه اول در بهترین جای صفحه که معمولا بالا سمت چپ است، قرار دهید.

عکس ها و متنهای مورد نیاز شرکت را گرفته و اگر شرکت دارای رنگ سازمانی خاصی است واصرار بر استفاده آن در کاتالوگ یا بروشور خود دارند، این کار را انجام دهید. معمولا رنگ و لوگوی سازمان از هویت های تجاری یک موسسه یا سازمان میباشد.

کاتالوگ ها و بروشورها در انواع لت دار، یا منگنه ای تهیه میشوند. در بیشتر موارد بروشورها لت دار هستند و تعدا لت های آنها هم به دلخواه میباشد. کمتر اتفاق میافتد بروشور یا کاتالوگ در نوع سیمی آن تهیه شود . علت آن هم اینست که هزینه تولید آن بسیار بالا میرود. اما اگر کار تاپ و منحصر به فردی خواستید انجام دهید، سیمی کردن طرح شما ، میتواند به وجه کارشما بیافزاید.

Catalogها غالبا به دو صورت معرفی می شوند:

۱-یا وسیله ای برای معرفی یک محصول از چندین محصول تولید شده می باشند. (تک محصولی)
۲-یا وظیفه معرفی چندین محصول جدید با عملکردهای مختلف را بر عهده دارد. (چند محصولی)
آنچه باید در یک Catalog خوب منظور شود:
۱- خلاصه ای از معرفی نام و عملکرد کارخانه تولیدی و شناساندن فعالیت ها در شروع مباحث کاتالوگ.
۲- معرفی امتیازات و رتبه های تولید (استاندارد – ایزوهای موجود) و…
۳- معرفی هر چه بیشتر در خصوص جدیدترین و بهترین ساخته ها و خدمات.
۴- دادن اطلاعات و راهنمایی صحیح به پیام گیرها به جهت مشخصات فنی – خدمات ارایه شده – قابلیت های خاص و وجه تمایز آن نسبت به تولیدات متشابه، چه در تولیدات گذشته کارخانه و یا آنچه در بازار فعلی موجود می با شد.
۵- وجود تصاویر و متون نوشتاری در کاتالوگ میزان تصمیم گیری و انتخاب صحیح را برای مخاطب سهل و آسان می کند و اوست که با دیدن و خواندن موارد فوق به زمان انتخاب و تصمیم خود سرعت می بخشد.
۶- کاتالوگ دید مقایسه ای به وجود می آورد. بدین صورت که پیام گیر و یا مخاطبین از بین چند محصول معرفی شده به جهت مدل – کیفیت – کاربری – استحکام و از همه مهم تر هزینه برنامه ریزی شده جهت خرید و غیره، بتواند یکی را که با شرایط او سازگار است انتخاب و خریداری کند.

طراحی کاتالوگ کاشی تبریز

۷- با درج آدرس، تلفن و آدرس اینترنتی، بتوان شناخت بیشتر را برای مخاطب فراهم کند.

از ویژگی های کاتالوگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- قابل حمل بودن و مطالعه آن در زمان فراغت.
۲- خلاصه گویی و پرهیز از هر نوع افراط در توضیح بیشتر موارد درج شده در.کاتالوگ
۳- ارتباط برقرار کردن بدون واسطه یا پیام گیر.
۴- ترکیب تصویر با متن در جهت شناخت بیشتر مخاطب.
۵- به جهت فرصت منا سب برای مطالعه داشتن، انتخاب دقیق و سنجیده را برای مخاطب مهیا می کند.
۶- کاتالوگ ها به جهت انتقال اطلاعات و موارد ذکر شده در بالا نسبت به پوستر و Tract فراتر و سنجیده تر عمل می کند.

 

طراحی کاتالوگ کاشی تبریز

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *