طراحی لوگو گالری کیف و کفش آنتیک

طراحی لوگو گالری کیف و کفش آنتیک

طراحی لوگو گالری کیف و کفش آنتیک

طراحی حرفه ای لوگوتایپ گالری کیف و کفش آنتیک

Antique logo

برای ” طراحی لوگو ” از بنر ساز کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی لوگو گالری کیف و کفش آنتیک

یک لوگوی ایده آل چیزی فراتر از یک عکس یا نوشته است ، لوگو خوب داستان کسب و کار شما را بیان می کند و انتقال دهنده این است که شما که هستید ؟ و چه کاری انجام می دهید ؟

 

طراحی یک لوگو متناسب و ایده برای کسب و کار شما بسیار مهم و حیاتی است و در این زمان که هر سازمان ، شرکت و …. نیاز ضروری به وب سایت و حضور در شبکه های اجتماعی دارند نیاز به طراحی لوگو بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است .

طراحی لوگو گالری کیف و کفش آنتیک

برای طراحی لوگوی ایده آل مراحل زیر را مرور کنید و متناسب با فعالیت خود طراحی لوگو حرفه ای خود را آغاز کنید .

مراحل طراحی لوگو

۱٫عملکرد لوگوی خود را مشخص کنید :

یک لوگو به وسیله ی رنگ ها ، فونت ها ، اشکال هندسی ، عکس ها و … نمایانگر برند شماست.

مشخص بودن این مسئله که برای چه هدفی نیاز به لوگو دارید می تواند شما را در تصمیم گیری کمک کند.

  • افزایش شناخت : آیا سازمان شما به تازگی شکل گرفته است ؟ و یا با رقیبان زیادی رقابت می کنید ؟
  • .. داشتن یک لوگوی “قدرتمند” به شما کمک می کند تا مشتریانتان برند شما را به آسانی شناسایی کنند.
  • ایجاد ماندگاری : مشتریان با چشمانشان خرید می کنند !
  • توجه داشته باشید که تصاویر بهتر از متن ها ، خدمات و محصولات در ذهن ماندگار می شوند
  • ایجاد اعتماد : بخشی از جذب و افزایش مشتری بستگی به تمایل آنها به اعتماد کردن به شماست ، لوگویی که بتواند صداقت و درستی را به مخاطب منتقل کند کار شما را در جذب مشتری آسان خواهد نمود.
  • افزایش تحسین : اگر در حال حاضر مشتریان به کسب و کار شما دید خوبی دارند باید لوگویی طراحی کنید که نمایانگر سادگی و هوش و ذکاوت است و ار تاثیر گذاری خوبی برخوردار باشد.

طراحی لوگو گالری کیف و کفش آنتیک

۲٫ با در نظر گرفتن بازار هدف خود تصمیم بگیرید.

خیلی مهم است که مشخص کنید چه اشخاصی مشتری شما هستند ؟

(مشتری خود را انتخاب کنید) و لوگو خود را متناسب با آن اشخاص طراحی کنید.

  • به عنوان مثال یک لوگوی مناسب برای گل فروشی می تواند از یک فونت خاص و عجیب استفاده کند و رنگ های روشن برای آن در نظر گرفته شود و کاملا واضح است که این طرح برای یک گاراژ تعمیر و سرویس خودرو اصلا مناسب نیست.
  • یک لوگو متناسب برای شرکت حقوقی باید نمایانگر صداقت و قدرت باشد.

طراحی لوگو گالری کیف و کفش آنتیک

۳٫  آیا نیاز است که لوگو شامل نام شرکت باشد ؟

البته که شما می خواهید نام خود را برای شناسایی کسب و کارتان در ذهن مشتری حک کنید.
اما همیشه بکار بردن نام در طراحی لوگو ایده مناسبی نیست .

  • در صورتی که نام سازمان یا شرکت خیلی طولانی و یا عمومی است یا عموما ترجمه درستی ندارد.
  • بکاربردن نام شرکت در لوگو را فراموش کنید.
  • لوگو شرکت را در تمام اندازه هایی که نیاز است در مکان های مختلف استفاده کنید تصور کنید.
  • در بعضی مواقع نام شرکت در همه جا خوانا نیست.
  • اگر نام سازمان شما نیز در کنار لوگو همیشه خوانا نیست نام آن را بکار نبرید.

۴٫ از رنگ بندی سازمان پیروی کنید

در صورتی که مجموعه شما از رنگ ها در تبلیغات  به درستی استفاده کرده و رنگ بندی خاصی برای خود در ذهن مخاطبین ثبت کرده است بسیار مهم است که آن رنگ ها در لوگو بکار بروند.

  • استفاده مداوم از رنگهای خاص در سازمان حس آشنایی ایجاد می کند.
  • اگر سازمان شما با طیف رنگ های خاص برند سازی شود ، در ذهن مردن یک حس آشنایی ناخود آگاه با آن رنگ ها ایجاد می شود.
  • در صورتی که سازمان شما برای خود رنگ هایی خاصی در نظر نگرفته و یا کسب و کار شما در حال راه اندازی می باشد.
  • پیشنهاد می کنیم مطالعاتی در مورد روانشناسی رنگ ها و کاربرد آنها در طراحی داشته باشید.

۵٫ از لوگوی برند های معروف الهام بگیرید ولی کپی نکنید !

ساختن لوگویی مشابه برند های معروف و مورد علاقه ممکن است وسوسه بر انگیز باشد ؛ اما برای مخاطبین این کار تنبلی ، عدم خلاقیت و بی استعدادی سازمان اطلاق می شود.

  • لوگو های برند های معروف در زمینه کاری خودتان را بررسی کنید ، چه چیزی در آنها برای شما جذاب است ؟ چه نکته ی منفی وجود دارد ؟  البته خیلی درگیر این مسئله نشوید بررسی ۱۰ – ۱۲ لوگو برای اینکه به شما برای خلاقیت در ایجاد لوگو و پروراندن ایده کافی است.
  • یک لوگو ی ایده آل باید ساده ، به یاد ماندنی و متناسب با کسب و کار باشد . با در نظر گرفتن این مورد کار را دنبال کنید.

۶٫ لطفا ساده باشید …

در حالی که ممکن است تلاش کنید با طراحی لوگوی تجاری خود پیام های زیادی را منتقل کنید اما زیاده کاری در این امر موفقیت را به خطر می اندازد.

  • از بکار گیری رنگهای زیاد اجتناب کنید ، از یک فونت استفاده کنید ، یک لوگوی گیج کننده و شلوغ هیچ پیامی را نمی تواند انتقال دهد..
  • اگر از اجزای زیادی در ساخت لوگو استفاده کنید درک آن برای مخاطب سخت می شود و نمی دانند به کجا دقت کنند و چه پیامی در آن نهفته است .

طراحی لوگو گالری کیف و کفش آنتیک توسط سایت بنر ساز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: