طراحی لوگوی گالری رنگ

طراحی لوگوی گالری رنگ تاش

طراحی لوگوی گالری رنگ تاش

برای مشاهده نمونه کارهای “طراحی لوگو ” کلیک کنید!

یا با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس بگیرید

لوگو

 

طراحی لوگوی گالری رنگ تاش

یک طراحی لوگو قوی و حرفه ای باید بتواند به خوبی و بدون تغییر ماهیت و هدف خود در سراسر رسانه های مختلف جای بگیرد. به عنوان مثال قرار گیری آرم یک کمپانی در وب سایت رسمی آن شرکت ، باید توسط مشتریان، فوق العاده به نظر برسد.

همچنین این نشان باید مشتریان بالقوه ای که کارت تجاری شما را دریافت می کنند و یا آرم شما را بر روی یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ می بینند، تحت تاثیر قرار دهد. این به این معنی است که نشان شما باید طوری طراحی شود که در هر کانال تبلیغاتی به خوبی جای بگیرد و مشکلاتی از قبیل ترکیب بندی ضعیف، کیفیت نامناسب و یا دیگر مشکلات مقیاسی را نداشته باشد.

اگر آرم شما قابلیت انتقال بی وقفه از یک رسانه به رسانه ی دیگری را نداشته باشد، مشروعیت شرکت شما را می تواند  تحت تاثیر قرار دهد.

گویا بودن نشان

اگرچه طراحی لوگو شما شاید به طور مستقیم  نشان دهنده ی محصولات و یا خدمات شما نباشد، اما به طور یقین باید هدفی در مورد ارزش ها و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند. در حالت ایده آل فرهنگ شرکت شما ، افکار و عقاید مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

درک و شناخت مخاطبان، شما را قادر می سازد تا به سادگی یک آرم تاثیر گذار و مناسب برای نام تجاری خود طراحی کنید، به طوری که این طرح مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار داده و بر مشروعیت کسب و کار شما بیافزاید. بخشی از ایجاد یک طرح فریبنده، انتخاب یک رنگ مناسب (یا همان رنگ سازمانی)است که کمک می کند تا شمااحساسات بیننده ی خود را جادو کنید.

 

طراحی لوگوی گالری رنگ تاش

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: