طراحی لوگوی لوازم خانگی آدا

طراحی لوگوی لوازم خانگی آدا

در این مقاله می‌خوانید:

طراحی لوگوی لوازم خانگی آدا

برای مشاهده نمونه کارهای ” طراحی لوگو ” کلیک کنید!

یا با شماره 09128938665 تماس بگیرید

 

طراحی لوگوی لوازم خانگی

صنف لوازم خانگی نیز مانند همه صنف ها نیازمند یک لوگو حرفه ای برای برند خود می باشد! اگر شما هم صاحب کسب و کار لوازم خانگی هستید، می توانید از خدمات طراحی لوگو ویژه صنف لوازم خانگی بنرساز استفاده کنید!

در طراحی لوگو لوازم خانگی باید به نکته که نام برند کاملا خوانا باشد توجه کنید!

سفارش طراحی لوگو لوازم خانگی

در قسمت بالا، نمونه لوگو طراحی شده برای لوازم خانگی آدا را مشاهده می کنید، این لوگو بصورت لوگو تایپ طراحی شده و از نشانوار در طراحی آن استفاده نشده است! برای سفارش آنلاین طراحی لوگو لوازم خانگی می توانید با مشاوران ما 09128938665 تماس حاصل فرمائید.

 

با گسترش استفاده ار اینترنت چشم‌های بیشتری شما را خواهند دید، از این‌رو طراحی لوگو برای سایت یا شرکت شما اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. آرم و نشانه شما وظیفه معرفی و انتقال سریع پیام به بیننده را برعهده دارد.

اشتباهات رایج طراحی لوگو

در ادامه 3 اشتباه رایج در طراحی لوگو را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- طراحی لوگو توسط یک مبتدی

شما باید در همه جرئیات حرفه‌ای دیده شوید. شرکت یا تجارت‌های نوپا هزینه بالایی را برای خرید تجهیزات و استخدام افراد می‌پردازند ولی معمولا به طراحی لوگو شرکت توجه لازم را نمی‌کنند.

دلایل زیادی وجود دارند که طراحی لوگو بصورت حرفه‌ای انجام نمی‌شود:

  • شرکت‌ها بدنبال طراحی لوگو رایگان بوده و خود این امر مهم را انجام می‌دهند.
  • یکی از آشنایان که آشنایی کم یا متوسطی به طراحی گرافیکی دارد کار طراحی لوگو شرکت را بر عهده می‌گیرد.
  • استفاده از طراحان محلی و دفاتر خدمات کامپیوتری
  • طراحی لوگو به یک شرکت اینترنتی با قیمت پایین سپرده می‌شود.
  • طراحی لوگو رایگان به‌عنوان خدمات جانبی چاپ یا طراحی سایت ارائه می‌شود.
  • تمام موارد بالا به‌طور معمول به یک نشانه یا آرم شما را آماتور جلوه می‌دهد، که عملا چهره نامناسبی از کل مجموعه و تجارت شما به نمایش می‌گذارد.

در مقابل اگر طراحی لوگو سایت یا شرکت خود را به یک طراح حرفه‌ای بسپارید:

  • آرم شما متفاوت شده و براحتی در ذهن مخاطب می‌نشیند
  • دیگر نیازی به طراحی لوگو توسط شخص دیگر و تغییر در تمام تبلیغات و سایت خود نخواهید داشت
  • عمر مفید طرح شما بسیار زیاد بوده و تا چند سال نیاز به تغییر آن نخواهید داشت
  • آرم شما حرفه‌ای و مناسب به نظر می‌رسد.

۲- پیروی از مد روز و طرح‌های رایج

استفاده از سایه، انعکاس و خطوط منحنی مشخص در بازه‌های زمانی خاصی در طراحی لوگو رایج می‌شوند که پس از مدتی تکراری شده و به کلیشه تبدیل می‌گردند. طرح شما باید مستقل از زمان بوده و از تکنیک‌های روز در آن پرهیز کنید. یک طراح حرفه‌ای تصویری کاملا خاص را متناسب با فعالیت شما در طراحی لوگو بکار می‌برد و از متدهای کلیشه‌ای استفاده نخواهد کرد.

طراحی لوگوی لوازم خانگی آدا

۳- استفاده از عکس یا تصاویر بی‌کیفیت

نرم افزارهای طراحی لوگو

برای طراحی لوگو باید از نرم افزارهای گرافیکی وکتور مانند Adobe Illustrator یا Corel Draw استفاده شود. تصاویر وکتور با تغییر سایز کیفیت خود را از دست نمی‌دهند ولی تصاویر طراحی شده با فتوشاپ با تغییر سایز کیفیت خود را از دست خواهند داد.

ممکن شما در آینده طرح خود را در سایزهای بسیار بزرگ برای چاپ برروی بنر یا بیلبورد نیاز داشته باشید و در این زمان تصاویر بر پایه وکتور کیفیت خود را به‌خوبی حفظ خواهند کرد.

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *