بنر گیف شاتل موبایل سیم کارت رند، یکی از نمونه کارهای تیم طراحی بنرساز می باشد که در این مقاله آن هارا به طور کامل بررسی میکنیم.
بنر گیف شاتل موبایل
این پک که برای سیم کارتهای شاتل طراحی شده است در 7 سایز مختلف به صورت زیر طراحی شده است:
نکات مهم در طراحی بنر گیف که باید رعایت شود
رنگ سازمانی
شاید خیلی از برند ها به رنگ سازمانی خود آنچنان که باید اهمیت نمی دهند.اما این مورد بسیار حائز اهمیت است رنگ سازمانی شاتل موبایل آبی می باشد . رنگ ها انواع احساسات را در مخاطب ایجاد می کند.
با استفاده از رنگهای یکسان در تمام سرمایهگذاریهای تجاری خود، ارتباط برند خود را با آن رنگها تقویت میکنید و در نتیجه آگاهی از برند را به طور کلی تقویت میکنید.
چیزی که همه اینها حداقل برای برندسازی خلاصه می شود این است که باید رنگ های برند خود را با دقت انتخاب کنید چون تاثیر مستقیم بر روی برند شما دارد و به هیچ وجه از روی علاقه رنگ سازمانی خود انتخاب نکنید چون ممکن است این رنگ بدترین رنگ برای برند شما باشد.
تکنیک call to action
در طراحی بنرهای گیف شاتل از تکنیک call to action استفاده شده است.این تکنیک دعوت به اقدام یا درخواست بازخورد نیز شناخته میشود، درخواستی است که شما از مخاطب خود دارید تا او را به انجام کاری خاص تشویق کنید. این تکنیک بسیار برای انواع بنر های تبلیغاتی موثر است و نتایج بسیار خوبی درجذب مخاطب های مختلف خواهد داشت.
استفاده از لوگو برند
هویت هر برندی لوگوی ان می باشد. که در طراحی بنر گیف شاتل موبایل سیم کارت رند از لوگو شاتل استفاده کرده ایم. برند سازی و استفاده از لوگو به برند شما اعتبار بیشتری می بخشد.لوگو به شما کمک می کند تا مشتریان و مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. با داشتن یک لوگوی خوب می توانید مشتریان بیشتری داشته باشید و از این طریق وفاداری آن ها را افزایش دهید.پس در طراحی بنر گیف لوگو فراموش نشود.
اگر میخواهید در سایت های معتبر برند خود را از طریق بنر گیف تبلیغ کنید سریعا با تیم طراحی بنر ساز ارتباط خود را برقرار کنید.تا شما را راهنمایی کنیم و در سریع ترین تایم ممکن تبلغیغات خود را شروع کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.