بنر گیف شاتل موبایل سیم کارت رند، یکی از نمونه کارهای تیم طراحی بنرساز می باشد که در این مقاله آن هارا به طور کامل بررسی میکنیم.
شاتل موبایل
جذابیت بنر های متحرک و خلاقیت بی نظیر یکی از دلایل انتخاب کسب و کار های مختلف می باشد . ما برای طراحی بنر های شاتل موبایل در 7 سایز مختلف از رنگ های محدود استفاده کردیم و از رنگ سازمانی این مجموعه کمک گرفتیم . رنگ آبی به عنوان یک رنگ آرامش بخش شناخته شده و اغلب به عنوان نماد اعتماد، وفاداری و… می باشد. و همین مورد به صورت ناخودآگاه در ذهن بیننده حس اعتماد را ایجاد می کند و سعی کردیم در کوتاه ترین جملات مفهموم را برسانیم.
بنر تبلیغاتی شاتل موبایل
تبلیغات در اینترنت یکی از مؤثرترین روشها برای معرفی تمام مشاغل، یافتن مشتریان جدید و متنوعسازی جریان درآمد آنها است. به عبارت دیگر تبلیغات الکترونیکی یا همان تبلیغات در اینترنت هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت و در بستر وب نمایان میشود. تبلیغاتی که میتواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانههای اجتماعی، دستگاههای تلفن همراه و حتی در ایمیل دیده شود، با تبلیغات در گوگل شانس دیده شدن برند شما افزایش پیدا می کند .
بنر گیف شاتل موبایل
این پک که برای سیم کارتهای شاتل طراحی شده است در 7 سایز مختلف به صورت زیر طراحی شده است:
نمونه کار بیشتر: برای مشاهده پک نمونه کارهای بیشتر، میتوانید وارد صفحه ” بنر گیف نرم افزار حسابداری ” شوید.
نکات مهم در طراحی بنر گیف که باید رعایت شود
اگر به دنبال بیشترین بازدهی از بنر گیف خود می باشید باید آن را به یک طراح حرفه ای بسپارید. تا محتوای شما را به بهترین حالت ممکن در بنر گیف قرار دهد و در کمترین زمان پیام اصلی را به مخاطب برساند . ما در طراحی این پک به چندین نکته توجه اساسی کردیم این نکته ها را باید در طراحی هر بنر گیف رعایت کنید تا باعث برند سازی کسب و کار شما و جذب مخاطب بیشتر شود.
رنگ سازمانی
شاید خیلی از برند ها به رنگ سازمانی خود آنچنان که باید اهمیت نمی دهند.اما این مورد بسیار حائز اهمیت است رنگ سازمانی شاتل موبایل آبی می باشد . رنگ ها انواع احساسات را در مخاطب ایجاد می کند.
با استفاده از رنگهای یکسان در تمام سرمایهگذاریهای تجاری خود، ارتباط برند خود را با آن رنگها تقویت میکنید و در نتیجه آگاهی از برند را به طور کلی تقویت میکنید.
چیزی که همه اینها حداقل برای برندسازی خلاصه می شود این است که باید رنگ های برند خود را با دقت انتخاب کنید چون تاثیر مستقیم بر روی برند شما دارد و به هیچ وجه از روی علاقه رنگ سازمانی خود انتخاب نکنید چون ممکن است این رنگ بدترین رنگ برای برند شما باشد.
تکنیک call to action
در طراحی بنرهای گیف شاتل از تکنیک call to action استفاده شده است.این تکنیک دعوت به اقدام یا درخواست بازخورد نیز شناخته میشود، درخواستی است که شما از مخاطب خود دارید تا او را به انجام کاری خاص تشویق کنید. این تکنیک بسیار برای انواع بنر های تبلیغاتی موثر است و نتایج بسیار خوبی درجذب مخاطب های مختلف خواهد داشت.
استفاده از لوگو برند
هویت هر برندی لوگوی ان می باشد. که در طراحی بنر گیف شاتل موبایل سیم کارت رند از لوگو شاتل استفاده کرده ایم. برند سازی و استفاده از لوگو به برند شما اعتبار بیشتری می بخشد.لوگو به شما کمک می کند تا مشتریان و مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. با داشتن یک لوگوی خوب می توانید مشتریان بیشتری داشته باشید و از این طریق وفاداری آن ها را افزایش دهید.پس در طراحی بنر گیف لوگو فراموش نشود.
سیم کارت شاتل موبایل
شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت یکی از راه های تبلیغاتی موثر را با همکاری تیم ما انجام داد و سایز های گیف را در 7 سایز مختلف طراحی شد. باید این نکته را بدانید گیف این ابزاری بسیار قدرتمند برای هدایت ترافیک به وبسایت شما می باشد.
اگر میخواهید در سایت های معتبر برند خود را از طریق بنر گیف تبلیغ کنید سریعا با تیم طراحی بنر ساز ارتباط خود را برقرار کنید.تا شما را راهنمایی کنیم و در سریع ترین تایم ممکن تبلغیغات خود را شروع کنید.