طراحی بنر گیف نرم افزار حسابداری چرتکه

بنر گیف نرم افزار حسابداری چرتکه

بنر گیف نرم افزار حسابداری چرتکه یکی از جدید ترین و آخرین نمونه کارهای تیم طراحی بنر ساز می باشد که در سایز استاندارد یکتانت طراحی شده و برای تبلیغات کلیکی سایت مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم به نحوه طراحی و سایزهای موجود در طراحی بنر گیف بپردازیم:

بنر گیف نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری آنلاین چرتکه، برای افرادی که برای کسب و کار خود به دنبال، آنلاین سازی امور مالی و حسابداری، هستند، مناسب بوده و شما می توانید در هر زمان و مکانی که هستید، کارهای خود را سریع و بدون دردسر انجام دهید. این طراحی با توجه به آخرین روش ها و متد های به روز و با سبک مدرن انجام گرفته است.

بنر گیف نرم افزار حسابداری

 

بنر گیف نرم افزار حسابداری
سایز ۱۰۰- ۳۰۰
بنر گیف نرم افزار حسابداری
سایز ۲۵۰-۹۷۰
بنر گیف نرم افزار حسابداری
سایز۱۶۰-۳۰۰

بنر گیف نرم افزار حسابداری

بنر گیف نرم افزار حسابداری
سایز ۴۰۰-۱۶۰

بنر تبلیغاتی چرتکه

راه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که می توانید هم از بنرهای ثابت ساتفاده کنید هم بنر های متحرک، اما تجربه نشان داده است استفاده از بنر های متحرک تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب می گذارد و یک سناریو در ذهن مخاطب ایجاد می کند در نتیجه میزان ماندگاری کسب و کار و برند شما در دهن مخاطب در بنر موشن بیشتر از بنر ثابت می باشد، که ما با توجه به همین نکته بنرهای گیف تبلیغاتی چرتکه را در یک پک کامل یکتانت طراحی کردیم.

نرم افزار چرتکه حسابداری

بنر گیف یکی از کاربردی ترین روش ها در کال تو اکشن است و کاربر را وادار می کند که واکنش نشان دهد . ما در طراحی بنر گیف نرم افزار چرتکه به یکسری نکات توجه کردیم تا در جذب مخاطب بیشتر، تاثیر گذار باشد. یکی از این موارد استفاده از رنگ سازمانی این کسب و کار بود که خوشبختانه رنگ این برند بسیار جذاب بود و رنگ آبی جزو رنگ هایی می باشد که در مخاطب حس اطمینان و اعتماد را ایجاد می کند، دومین مورد استفاده از المان هایی که کاملا به حسابداری ابری چرتکه مربوط می باشد. نتیجه این کار بسیار با کیفیت شد.

ویژگی های بنر گیف نرم افزار حسابداری

در بنر گیف نرم افزار حسابداری چرتکه، به دلیل استفاده از دکمه کال تو اکشن (CTA) باعنوان (کلیک کنید)، مخاطب هدف شما برای ورود به سایت، ترغیب خواهد شد. این بنر های تبلیغاتی را می توان به صورت متحرک و در ابعاد مختلف بر روی صفحات وب بارگزاری کرد. از ویژگی های بنر گیف نرم افزار چرتکه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایز بنر: ۹۷۰px – ۶۰px ( با قابلیت ریسایز در همه سایزهای استاندارد )
  • محدودیت حجمی: زیر ۱۵۰ کیلوبایت
  • نوع تبلیغ: معرفی نرم افزار حسابداری
  • تعداد سایز: پک بنر ۸ تایی
  • فونت: یکان بخ
  • رنگ: آبی با کد رنگی ۱۰۶۲d0#

سفارش بنر گیف نرم افزار حسابداری

طراحی بنر گیف متحرک به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین و تبلیغاتی شناخته می‌شود. در این روش تمامی خدمات و اطلاعات یک کسب و کار خاص در قالب المان های متحرک در معرض نمایش گذاشته می‌شوند. تعرفه بنر گیف بر اساس تعداد اسلایدها تعیین می‌شود. اگر شما نیز قصد دارید تا کسب و کار خود را به صورت هوشمند در معرض دید کاربران اینترنتی قرار داده و لوگوی خود را به افراد بیشتری نشان دهید، می توانید با تیم طراحی بنر ساز در ارتباط باشد.

ساخت بنر گیف نرم افزار حسابداری

قبل از ثبت سفارش خود برای طراحی بنر گیف متحرک ویژه تبلیغات کلیکی سایت، بهتر است به رنگ سازمانی و لوگوی خود دقت کنید. چرا که در این صورت کاربران با ورود به صفحه سایت شما، همان فضای طراحی شده را در وسعت بزرگتر مشاهده خواهند کرد. پس حتما در کمپین های تبلیغاتی بنر گیف خود سعی کنید تا طراحی و سبک بنر خود را نزدیک به وب سایت یا حداقل اسلایدر وب سایت خود کنید.

پس از مشاهده نمونه کارهای ما می توانید از صفحه سفارش آنلاین درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

نکات مهم هنگام سفارش بنر گیف

هنگام سفارش بنر گیف gif حتما به نمونه کارها توجه کنید. همچنین از صحت آنها نیز مطمئن شوید.
در صورت عدم دانش فنی کافی است از افراد متخصص کمک بگیرید. هنگام سفارش بنر تبلیغاتی نیز با طراحان رودربایستی نداشته باشید!
از رنگ‌های شاد استفاده کنید. رنگ‌های شاد تاثیر زیادی روی مخاطبان می‌گذارند.
به قیمت ها توجه کنید.
ظرف ۳ ثانیه مقصود خود را به مخاطب برسانید. بنر گیف های طولانی حوصله کاربر را سر می‌برد.در ثانیه اول نیاز مخاطب را بیان کنید. در ثانیه دوم نیاز او را برطرف کنید. در ثانیه آخر نیز خود را معرفی کنید. تمام!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: