سفارش بنر تبلیغاتی ایتا

سفارش آنلاین بنر تبلیغاتی ایتا

سفارش بنر تبلیغاتی ایتا یکی از جدیدترین خدمات گروه طراحی “بنرساز” می باشد. برای تبلیغات در کانال های پیام رسان ایتا، نیاز به بنرهای تبلیغاتی حرفه ای برای جذب مخاطب بیشتر دارید.

برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمایید.

طراحی بنر ایتا

تیم طراحی بنرساز از سال ۱۳۹۲ در زمینه طراحی بنر های تبلیغاتی فعالیت می کند. برای سفارش بنر تبلیغاتی ایتا می توانید با استفاده از صفحه ” سفارش آنلاین “، سفارش طراحی خود را به آسانی ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

برای جذب مخاطب و بازدهی بالا ویژه تبلیغات ایتا، حتما توجه داشته باشید که باید محتوای جذاب و بنر تبلیغاتی متناسب با مخاطب هدف خود داشته باشید.

در ادامه برخی نمونه کارهای طراحی شده برای کانال ایتا را مشاهده می کنیم:

نمونه بنر تبلیغاتی ایتا

با توجه به فیلترینگ برنامه های پر مخاطب که بسیاری از کسب و کار ها برای تبلیغات استفاده می کردند. الان جایگزین بهتری برای تبلیغات داریم به نام برنامه ی ایتا. این برنامه امکانات خیلی بیشتر نسبت به دیگر برنامه ها دارد پس طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بستری مناسب برای تبلیغات می باشد . در ادامه نمونه ای از بنرهای تبیلغاتی را در ایتا برای شما قرار داده ایم . کاملا متناسب با کسب و کار و برند شما و برای جذب مخاطب بیشتر بنر هایی طراحی می کنیم که بازخورد بسیاری را دریافت کنید و برند خود را به جامعه ی هدف خود معرفی کنید.

بنر تبلیغاتی ایتا

 

بنر تبلیغاتی ایتا برای پوشاک

نکات مهم در طراحی بنر ایتا

در طراحی بنر تبلیغاتی ویژه پیام رسان ایتا، نکاتی را باید رعایت کنید تا بیشترین بازدهی را از کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید، این نکات به ترتیب اولویت عبارت اند از:

  • استفاده از فونت های خوانا
  • استفاده از لوگو برای برندینگ
  • درج آدرس کانال ایتا در بنر
  • رعایت رنگ بندی سازمانی در بنر
  • استفاده از تصاویر و المان های جذاب برای مخاطب هدف

ساخت بنر برای کانال ایتا

ایتا یک رسانه ی بسیار قدرتمند می باشد که می تواند نیاز های شرکت و سازمان کوچک و بزرگ را در زمینه تبلیغات و انتشار اطلاعات برآورده سازد . هزینه های تبلیغات نیز برای شما کاهش پیدا می کند . برای ساخت بنر برای کانال های تبلیغاتی ایتا می توانید از تیم ما راهنمایی بخواهید و یک طرح بسیار با کیفیت و قدرتمند برای تبلیغات خود داشته باشید.

بنر پر جذب برای کانال ایتا

کانال های ایتا یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتری می باشند، از این رو باید بتوانیم بنر های تبلیغاتی را در ایتا طراحی کنیم تا بازدید کنندگان را مجاب کند، که بروی لینک کانال ما کلیک کنند و وارد کانال ما شوند. بنر تبلیغاتی پر جذب، تاثیر بسزایی بر روی نرخ تبدیل بازدیدکننده به ممبر (عضو)، خواهد داشت.

برای تبلیغات پر جذب در پیام رسان ایتا، نیاز به یک بنر حرفه ای و پر جذب دارید بیشترین بازدهی ممکن را از تبلیغات خود داشته باشید. حتما توجه داشته باشید که بنر ایتا طراحی شده حتما باید با سلیقه مخاطب هدف شما طراحی شده باشد و به صورت کاملا خوانا و واضح در مورد کانال شما توضیح داده باشد.

برای مثال اگر در زمینه پوشاک کودک فعالیت می کنید، حتما بهتر است در بنر تبلیغاتی ایتا، چند مورد از نمونه کارهای خود را هم به نمایش بگذارید.

همچنین رعایت رنگ بندی سازمانی یکی از مهمترین نکات در طراحی بنر تبلیغاتی ایتا می باشد که باید به صورت ویژه ای به این موضوع توجه کنید.

به جای قرار دادن تمرکز تبلیغ روی جزئیات خاص محصول یا کسب و کار خود، به راحتی می‌توانید فوایدی را که کاربر با کلیک روی بنر شما تجربه خواهد کرد را، برجسته کنید تا بیشتر جذب بنر شما شوند.

 

متن برای بنر کانال ایتا

حتما به خاطر داشته باشید که برای ساخت بنر مهم ترین موضوع متن بنر شما است. متن بنر باید تا حد امکان کوتاه باشد تا مخاطب در سریع ترین زمان ممکن بتواند آن را بخواند.

شما می توانید از واژه های جذاب برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده کنید. چرا که با این واژه ها، کاربران می توانند به طور دقیق و با اعتماد بیشتری بنر شما را دنبال کنند.

یکی از مهم ترین واژگانی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، کلمه “رایگان” است. این کلمه می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته باشد.

از نکات دیگری که در نوشتن متن برای بنر تبلیغاتی باید در نظر گرفت، استفاده از کال تو اکشن و دعوت از کاربران برای انجام کاری مشخص است. به عنوان مثال عباراتی مانند همین حالا استخدام شوید-شرکت در مسابقه-همین حالا شروع کنید-همین حالا دانلود کنید.

اگر به طور کلی بخواهیم  در مورد متن یک نکته کلی و مفید بگوییم بهتر است ترتیب را رعایت کنید :

  • لوگو کسب و کار
  • پیام شما یا ارزش پیشنهادی
  • دکمه کال و تو اکشن فراموش نشود!

چند ثانیه فرصت دارید مخاطب را جذب بنر و محتواهای دیگر بنر کنید پس تیتر را بسیار جذاب انتخاب کنید، در انتخاب فونت متن نیز بسیار دقت کنید. ریز نوشتن یا خوانا نبودن فونت نه تنها توجه مخاطب را جذب نکند بلکه باعث بنر شما خسته کننده خواهد بود.

سفارش آنلاین بنر ایتا

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، برای ثبت سفارش از دو روش آنلاین و تلفنی می توانید استفاده کنید. حتما توجه داشته باشید قبل از رزرو جایگاه تبلیغاتی، بنر خود را سفارش دهید تا مدت زمان کافی برای تولید محتوای جذاب را داشته باشید.

اطلاعات مورد نیاز برای سفارش بنر تبلیغاتی ایتا

برای سفارش بنر ایتا در سایت بنرساز، باید اطلاعات زیر را در اختیار طراح مورد نظر قرار دهید:

  • لوگو
  • آدرس کانال
  • رنگ بندی سازمانی
  • شعار تبلیغاتی
  • متن بنر
  • تصاویر و المان های اختصاصی ( در صورت وجود )
  • راه های ارتباطی

در نهایت می توانید با دریافت یک بنر حرفه ای، یکی از بهترین تجربیات خود در زمینه تبلیغات را به دست آوردید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.8]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: