طراحی بنر گیف به صورت حرفه ای در همه سایزهای مختلف توسط تیم طراحی بنرساز. پس از مشاهده نمونه کارها برای مشاوره با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس حاصل فرمائید.

هزینه طراحی بنر گیف در ۷ سایز ( یکتانت ) ۸۰۰ هزار تومان می باشد.

نمونه بنر متحرک گیف سایز ۹۰*۷۲۸

  • مخصوص تبلیغات گوگل، یکتانت و صباویژن
  • جذب بیشتر به دلیل بزرگتر بودن مطالب
  • در محدودیت حجمی کمتر از ۱۰۰kb
طراحی بنر گیف مستر بلیط

نمونه بنر متحرک گیف سایز ۶۰*۴۶۸

  • مناسب برای تبلیغات اینترنتی
  • محدودیت حجمی ۱۰۰ کیلوبایتی
  • گرافیک بالا و کال تو اکشن قوی
طراحی بنر گیف آژانس هواپیمایی

طراحی بنر گیف آژانس هواپیمایی

طراحی پک بنرهای تبلیغاتی گیف، ویژه ” آژانس هواپیمایی MrBilit “ یکی از آخرین نمونه کارهای ما می باشد.

این پک به صورت حرفه ای و در ۱۵ سایز اصلی طراحی شده است که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنیم. تبلیغات بنری با طراحی بنر متحرک برای آژانس های هواپیمایی و فروش بلیط یکی از اصلی ترین و پر بازده ترین روش های تبلیغاتی می باشد.

برای سفارش طراحی بنر، می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت، واتساپ ( مشاوره رایگان ) و صفحه سفارش آنلاین اقدام کنید.

بنرهای تبلیغاتی ویژخ آژانس های هواپیمایی و مسافرتی می بایست به صورت فلت و هیجانی و در عین حال کم حجم طراحی شوند زیرا مخاطب هدف این نوع بنرها، افراد جوانی هستند که قصد مسافرت و خرید بلیط هواپیما دارند.

در طراحی این نوع پروژه ها می بایست سلیقه مخاطب هدف به صورت مستقیم در نظر گرفته شود.

طراحی بنر گیف شرکت طراحی سایت

طراحی بنر گیف شرکت طراحی سایت، باید به گونه ای باشد تا نظر مخاطب هدف را جلب کند. شرکت های طراحی سایت یا شرکت هایی که خدمات آموزش طراحی سایت دارند می دانند که بهترین نوع تبلیغ برای آن ها، تبلیغات بنری در وب سایت ها می باشد.

برای طراحی این نوع بنرها باید دقت فوق العاده ای در انتخاب رنگبندی، فونت ها و محتوای بنر داشته باشیم. زیرا این بنر، معرفی کننده یک شرکت طراحی می باشد.

اگر شما هم صاحب یک وب سایت طراحی سایت می باشید به راحتی می توانید با سفارش طراحی بنر Gif و انتشار آن در سایت های تبلیغ دهنده به صورت کلیکی جذب مشتری داشته باشید.

بسیاری از افراد روزانه در وب سایت های مختلف وقت خود را سپری می کنند، و بسیاری از کسب و کارها نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارند که متاسفانه نمی دانند این کار را به چه شرکتی و چه نحوی بسپارند.

طبیعتا اگر روزانه ۱ مشتری هم بتوانید از این روش جذب کنید، درآمد فوق العاده بالایی را رقم خواهید زد. همانطور که اکثر شرکت های طراحی سایت بزرگ انجام می دهند.

در این بخش نمونه کار طراحی شده بنر متحرک برای شرکت طراحی سایت و آموزش طراحی سایت ” یادگیری “ را مشاهده می کنید.

طراحی بنر گیف شرکت طراحی سایت
بنر گیف طراحی سایت
بنر گیف آموزش طراحی سایت

بنر گیف برای تبلیغات بنری گوگل

تبلیغات گوگل یکی از جدیدترین و بهترین راه ها برای بازدهی سریع در تبلیغات می باشد. همانطور که می دانید تبلیغات در گوگل روش های مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها تبلیغات بنری می باشد. در این تبلیغات شما با توجه به قوانین گوگل یک پک ۱۱ عددی بنر گیف متحرک در پنل کاربری تبلیغات گوگل خود آپلود می کنید و گوگل به صورت اتوماتیک بنر شما را در سایت های مختلف نمایش می دهد و با توجه به تعداد کلیک روی بنر شما، هزینه ای را از پنل کاربری شما کم می کند.

۷ نکته کلیدی و مهم که باید در بنرهای تبلیغات گوگل رعایت شوند:

  1. استفاده از تصاویر و وکتورهای با کیفیت
  2. استفاده از دکمه کال تو اکشن
  3. ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه
  4. استفاده ثابت از لوگو برای برندسازی
  5. عدم استفاده از متن های کلیشه ای
  6. واضح بودن با کنتراست بالای دکمه ” کلیک کنید “
  7. استفاده از فرمت و سایزبندی های دقیق

سایزهای استاندارد بنرهای گیف گوگل

تبلیغات به صورت بنر گیف در شرکت گوگل شامل پلن های مختلف و سایز های متفاوتی می باشد که ما در ادامه به همه سایزهای مورد نیاز اشاره خواهیم کرد.

  • ۱۲۰px – 600px
  • ۱۶۰px – 600px
  • ۲۰۰px – 200px
  • ۲۵۰px – 250px
  • ۳۰۰px – 250px
  • ۳۰۰px – 600px
  • ۳۲۰px – 50px
  • ۳۳۶px – 280px
  • ۴۶۸px – 60px
  • ۷۲۸px – 90px
  • ۹۷۰px – 90px

شما صاحبین کسب و کار ها به راحتی می توانید خدمات طراحی بنر متحرک تبلیغات بنری گوگل را به تیم طراحی بنرساز بسپارید.

طراحی بنر Gif

بنرهای گیف متحرک یکی از پرطرفدارترین و بهترین نوع بنر برای تبلیغات وب مستران می باشد. بنر گیف مخفف کلمه انگلیسی Graphics Interchange Format می باشد.

همانطور که می دانید هزینه طراحی ویدئو تبلیغاتی بسیار زیاد است و از طرفی تبلیغات با یک بنر ثابت هم بازدهی زیادی ندارد. پس در نتیجه استفاده از بنر های تبلیغاتی متحرک گیف در تبلیغات اینترنتی می تواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد.

این نوع بنرها به دلیل قالب های اختصاصی و تحرک صفحات، باعث افزایش نرخ تعامل و در نتیجه افزایش فروش می شود.

تیم طراحی بنرساز با بیش از ۱۰ سال سابقه طراحی بنر های تبلیغاتی متحرک ( Gif ) آماده ارائه خدمات به وب مستران عزیز می باشد.

طراحی بنر گیف، باید به صورت اصولی و متناسب با تکنیک های تبلیغاتی انجام شود.

طراحی بنر گیف تبلیغاتی

تبلیغات بنری به صورت کلیکی با استفاده از بنرهای متحرک گیف، یکی از هوشمندانه ترین روش های تبلیغات می باشد. برای ثبت این نوع کمپین تبلیغاتی در سایت هایی مانند یکتانت و صباویژن، شما نیازمند طراحی بنر گیف تبلیغاتی در ۸ سایز می باشید. این نوع تبلیغات به صورتی است که شما این بنرها را در پنل کاربری خود آپلود می کنید و در سایت های هدف نمایش داده می شود.

با هر بار کلیک روی بنر شما، مبلغی ما بین ۳۰۰ تومان الی ۲ هزار تومان از حساب کاربری شما کسر می شود.

توجه داشته باشید که طراحی بنر گیف متحرک تبلیغاتی شما باید حرفه ای و جذاب باشد تا مخاطب های هدف را به سمت سایت شما هدایت کند.

مهم ترین عامل در جذب کاربر در بنر متحرک، ۵ ثانیه اول می باشد! یعنی بنر تبلیغاتی شما می بایست به قدری جذاب و خیره کننده باشد که در ۵ ثانیه اول مخاطب را جذب کند تا بنر شما را تا انتها تماشا کرده و صفحه را اسکرول نکند.

حتما قبل از رزرو کمپین تبلیغاتی، اقدام به تهیه پک بنر متحرک کنید و در طراحی آن بیشترین وقت و دقت لازم را داشته باشید.

سفارش طراحی بنر گیف

شما برای سفارش طراحی بنر گیف، فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات اولیه سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از صفحه سفارش آنلاین، فرم مربوطه رو پر کنید.

ما در بنرساز، بنرهای متحرک حرفه ای و جذاب با زمان بندی بی نهایت طراحی میکنیم تا خدمات شما بهتر نمایش داده شود.

با مشاهده نمونه کارهای ما در بخش بالای سایت، اعتبار و سطح طراحی ما را بسنجید! تیم طراحی بنرساز، از سال ۱۳۹۰ به صورت تخصصی روی طراحی بنرهای گیف متحرک فعالیت کرده است.

توجه داشته باشید برای تهیه پکیج بنر گیف، باید از یک شرکت تبلیغاتی معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند کمک بگیرید.

نحوه ثبت سفارش در بنرساز

برای ثبت سفارش در سایت بنرساز، شما باید اطلاعات زیر را به طور کامل در اختیار ما بگذارید که به ترتیب عبارت اند از:

  1. فرمت بنر ( Gif , Jpg ,… )
  2. سایز و تعداد
  3. محتوای متنی
  4. لوگو + آدرس سایت
  5. اطلاعات و آدرس صفحات مجازی
  6. رنگ سازمانی
  7. آدرس محل قرار گیری تبلیغ

پس از تکمیل این اطلاعات در برگه سفارش آنلاین، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و طرح اولیه را به تایید شما خواهند رساند. همچنین می توانید برای تسریع در روند ثبت سفارش و طراحی، با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس حاصل فرمائید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

امکان ویرایش بنر طراحی شده

پس از تکمیل سفارش، طرح اولیه به وب مستر عزیز ارسال خواهد شد. در صورت تایید طرح، سایزهای دیگر در صورت وجود طراحی و ارسال خواهد شد.

ولی در صورتی که طرح نیازمند تغییرات باشد، تیم طراحی موظف است تا طرح را به تایید مشتری برساند. تیم طراحی بنرساز تا کنون بیش از ۱۰۰ ها پکیج بنر تبلیغاتی برای شرکت های معتبر طراحی نموده است که بیش از ۹۵% طرح ها نیاز به ویرایش نداشته اند.

یکی از دلایل اصلی این آمار این است که تیم بنرساز، به صورت اختصاصی در زمینه طراحی بنر  Gif فعالیت می کند و از سال ۱۳۹۰ تا کنون فعالیت خود را به صورت اختصاصی به طراحی این نوع بنر ها اختصاص داده است.

همچنین قابلیت تضمین بازگشت وجه در صورت عدم تایید تیز توسط بنرساز ارائه شده است.

مدت زمان تحویل سفارش

شما با ثبت سفارش نهایی در سایت بنرساز، حداکثر پس از ۲۴ ساعت طرح اولیه را دریافت خواهید کرد. پس از آن اگر طرح تایید بود، فایل نهایی و نسخه های دیگر بنر در سایز های مختلف برای شما ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت و نیاز به ویرایش، در همان روز ویرایش های اعلام شده از سمت شما اعمال و طرح دوباره برای شما ارسال خواهد شد.

طراحی بنر گیف نیازمند دانش تبلیغات علاوه بر طراحی می باشد که بنرساز، از سال ۱۳۹۰ تا به امروز، به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند.

توجه داشته باشید که فایل های PSD تحویل مشتری نخواهد شد و فقط فایل های بنر با فرمت .gif ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است این فایل ها همیشه در بایگانی بنرساز محفوظ می باشد و می توانید حتی پس از چندین سال اقدام به ویرایش بنر خود کنید.

هزینه ارسال فایل لایه باز بنرهای گیف ۲ برابر هزینه طراحی می باشد.

نحوه طراحی بنر حرفه ای

اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی ارزشمند ایجاد کنید، ابتدا باید محتوای بنری خود را به صورت حرفه ای آماده کید.

حالا سوال این است که این کار را به چه کسی یا چه شرکتی بسپاریم؟

طراحی بنرهای متحرک گیف، نیازمند تکنیک های خاصی می باشد تا استانداردهای یک بنر تبلیغاتی خوب در آن رعایت شود.

بنر گیف متناسب با پلتفرم های تبلیغاتی؟

برای بازدهی بیشتر تبلیغات می بایست نسبت به تهیه پکیج بنر اقدام کنید. حالا شاید این سوال پیش بیاید که بنر گیف استاندارد با پلتفرم های تبلیغاتی چیست؟

  • سایز بندی دقیق
  • محدودیت حجمی زیر ۹۰ کیلوبایت
  • عدم وجود افکت های چشمک زن
  • استفاده از فونت های جدید با اندازه مناسب
  • رعایت رنگبندی سازمانی
  • افکت های جذاب
  • دکمه های کال تو اکشن

طراحی خلاقانه بنر گیف

حتما باید در طراحی یک بنر متحرک ( Gif )، از یک المان یا یک افکت حرکتی خلاقانه بسیار شیک استفاده شود. چرا؟

چون شما وارد یک صفحه اینترنتی مانند سایت ورزش۳ می شوید. در آن صفحه بیش از ۱۵ بنر تبلیغاتی متحرک در حال نمایش هستند. کدام بنر توجه شما را جذب می کند؟

شما به عنوان یک وب مستر، باید به این نکته توجه کنید که وجه تمایز بنر تبلیغاتی شما با سایز بنرهایی که در همان صفحه است چیست؟

گاهی ممکن است استفاده از یک رنگبندی بی نظیر، استفاده از وکتور و المان های اختصاصی یا یک تکنیک حرکتی بین لایه ها، بنر شما را از سایز بنرها جدا کند.

طبیعتا طراحی خلاقانه بنر گیف، نرخ کلیک روی بنر شما را افزایش خواهد داد.

آموزش طراحی بنر متحرک

نرم افزار مخصوص طراحی بنر گیف تبلیغاتی فتوشاپ ( Photoshop ) می باشد! شاید از شنیدن این حرف تعجب کنید و انتظار داشتید نرم افزارهایی مانند فلش پلیر، افتر افکت یا پریمیر را معرفی کنیم!

ولی نه :)

نرم افزار اختصاصی و مخصوص طراحی بنر گیف متحرک فتوشاپ است. برای ورود به بخش متحرک سازی فتوشاپ گزینه تایم لاین را باید فعال کنیم!

با فعال کردن بخش تایم لاین فتوشاپ، وارد دنیایی دیگر از این نرم افزار خواهید شد.

در این مقاله امروز قصد داریم آموزش طراحی بنر گیف را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم تا پس از پایان این مقاله، بتوانید یک بنر گیف حرفه ای با استانداردهای تبلیغاتی طراحی کنید.

۱٫فعال کردن بخش تایم لاین

ابتدا باید از بخش Window گزینه Timeline را انتخاب می کنیم تا پنجره جدید در پایین فتوشاپ برای ما ایجاد شود. ( مانند تصویر زیر )

در این بخش ۲ گزینه وجود دارد:

Create Frame Animation : مخصوص ساخت بنرهای گیف

Create Video Timeline: مخصوص ساخت تیزر های تبلیغاتی

شما باید گزینه Create Frame Animation را انتخاب کنید.

در این بخش فرم ۱ را مشاهده می کنید که ثانیه آن روی ۰ تنظیم شده است.با کلیک بر روی ثانیه ۰، آن ره به ۰٫۱ ثانیه یا ۲ ثانیه یا هر ثانیه دلخواه تنظیم کنید.

سپس با ایجاد فریم های جدید می توانید المان های خود را جا به جا کنید تا در نهایت با تشکیل ۱۰ فریم برای مثال، یک بنر گیف متحرک داشته باشید.

حالا باید با مشاهده نمونه کارهای طراحی بنر گیف که در بالای همین صفحه موجود است، آن ها را فریم به فریم نگاه کنید و مشاهده کنید که برای طراحی هر بنر گیف، چقدر تکنیک و چقدر فریم به کار رفته است.

آموزش ذخیره بنر گیف در فتوشاپ

برای ذخیره بنر تبلیغاتی گیف باید کلیدهای ترکیبی Ctrl + Alt + Shift + S را بزنید و از فرمت های موجود، Gif را انتخاب کنید و مقصد ذخیره فایل را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای کم کردن حجم بنر طراحی شده یا تنظیم رنگ های خروجی کار، بخش Colors و Dither را باید تنظیم کنید، بالاترین خروجی تعداد رنگ در بنر گیف ۲۵۶ می باشد و بالاترین Dither 100% .

حالا اگر بنر طراحی شده شما حجمی بیشتر از ۱۵۰ کیلوبایت ( حجم استاندارد بنر Gif ) داشته باشد، می بایست با کم کردن تعداد رنگ ها می توانید حجم بنر طراحی شده را کم کنید.

نکته کلیدی: برای اینکه یک بنر حرفه ای، یونیک و کم حجم داشته باشید، حدالمقدور از تصاویر استفاده نکنید و به جای آن از آیکون های Flat استفاده کنید.

هر بنر گیف شامل چند فریم می باشد؟

به طور کلی جواب مشخصی برای این سوال موجود نیست، ولی در کل ۲ نوع بنر داریم، یکی بنر چشمک زن که کلا ۲ فریم بیشتر ندارد و به دلیل اذیت کردن چشم کاربر، اکثر سایت های تبلیغی از پذیرش این نوع بنر اجتناب می کنند.

بنر نوع دوم بنر چند اسلایدی که محبوب ترین نوع بنر متحرک است، می باشد. این نوع بنرها اصولا از ۴ اسلاید تشکیل می شود که اسلاید اول لوگو و اطلاعات تماس، اسلاید دوم و سوم محتوای متنی بنر، و اسلاید آخر ترغیب کاربر برای کلیک روی بنر است.

پس نتیجه میگیریم بنر تبلیغاتی حرفه ای شامل ۴ اسلاید می باشد که هر کدام از این ۴ اسلاید حداقل شامل ۱۰ فریم می باشد.

در کل می توان نتیجه گرفت یک بنر متحرک حرفه ای با حجم مناسب شامل ۴۰ فریم می باشد.

رضایت مشتریان

بدون شک رضایت مشتریان، مهم ترین هدف و چرایی که تیم طراحی بنرساز می باشد. ما از ابتدا تا کنون بر آن بوده ایم تا رضایت شما را همراه با همکاری بلند مدت در کنارمان داشته باش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 4.8]