طراحی بنر Gif
بنرهای گیف متحرک یکی از پرطرفدارترین و بهترین نوع بنر برای تبلیغات وب مستران می باشد.
این نوع بنرها به دلیل قالب های اختصاصی و تحرک صفحات، باعث افزایش نرخ تعامل و در نتیجه افزایش فروش می شود.
تیم طراحی بنرساز با بیش از ۱۰ سال سابقه طراحی بنر های تبلیغاتی متحرک ( Gif ) آماده ارائه خدمات به وب مستران عزیز می باشد.
طراحی بنر گیف، باید به صورت اصولی و متناسب با تکنیک های تبلیغاتی انجام شود.
سفارش طراحی بنر گیف
شما برای سفارش طراحی بنر گیف، فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات اولیه سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از صفحه سفارش آنلاین، فرم مربوطه رو پر کنید.
ما در بنرساز، بنرهای متحرک حرفه ای و جذاب با زمان بندی بی نهایت طراحی میکنیم تا خدمات شما بهتر نمایش داده شود.
با مشاهده نمونه کارهای ما در بخش بالای سایت، اعتبار و سطح طراحی ما را بسنجید! تیم طراحی بنرساز، از سال ۱۳۹۰ به صورت تخصصی روی طراحی بنرهای گیف متحرک فعالیت کرده است.
آموزش طراحی بنر متحرک
نرم افزار مخصوص طراحی بنر گیف تبلیغاتی فتوشاپ ( Photoshop ) می باشد! شاید از شنیدن این حرف تعجب کنید و انتظار داشتید نرم افزارهایی مانند فلش پلیر، افتر افکت یا پریمیر را معرفی کنیم!
ولی نه :)
نرم افزار اختصاصی و مخصوص طراحی بنر گیف متحرک فتوشاپ است. برای ورود به بخش متحرک سازی فتوشاپ گزینه تایم لاین را باید فعال کنیم!
با فعال کردن بخش تایم لاین فتوشاپ، وارد دنیایی دیگر از این نرم افزار خواهید شد.
در این مقاله امروز قصد داریم آموزش طراحی بنر گیف را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم تا پس از پایان این مقاله، بتوانید یک بنر گیف حرفه ای با استانداردهای تبلیغاتی طراحی کنید.
۱٫فعال کردن بخش تایم لاین
ابتدا باید از بخش Window گزینه Timeline را انتخاب می کنیم تا پنجره جدید در پایین فتوشاپ برای ما ایجاد شود. ( مانند تصویر زیر )

در این بخش ۲ گزینه وجود دارد:
Create Frame Animation : مخصوص ساخت بنرهای گیف
Create Video Timeline: مخصوص ساخت تیزر های تبلیغاتی
شما باید گزینه Create Frame Animation را انتخاب کنید.

در این بخش فرم ۱ را مشاهده می کنید که ثانیه آن روی ۰ تنظیم شده است.با کلیک بر روی ثانیه ۰، آن ره به ۰٫۱ ثانیه یا ۲ ثانیه یا هر ثانیه دلخواه تنظیم کنید.
سپس با ایجاد فریم های جدید می توانید المان های خود را جا به جا کنید تا در نهایت با تشکیل ۱۰ فریم برای مثال، یک بنر گیف متحرک داشته باشید.

حالا باید با مشاهده نمونه کارهای طراحی بنر گیف که در بالای همین صفحه موجود است، آن ها را فریم به فریم نگاه کنید و مشاهده کنید که برای طراحی هر بنر گیف، چقدر تکنیک و چقدر فریم به کار رفته است.
همچنین برای ذخیره بنر نیز کلیدهای ترکیبی Ctrl + Alt + Shift + S را بزنید و از فرمت های موجود، Gif را انتخاب کنید و مقصد ذخیره فایل را انتخاب کنید.
هر بنر گیف شامل چند فریم می باشد؟
به طور کلی جواب مشخصی برای این سوال موجود نیست، ولی در کل ۲ نوع بنر داریم، یکی بنر چشمک زن که کلا ۲ فریم بیشتر ندارد و به دلیل اذیت کردن چشم کاربر، اکثر سایت های تبلیغی از پذیرش این نوع بنر اجتناب می کنند.
بنر نوع دوم بنر چند اسلایدی که محبوب ترین نوع بنر متحرک است، می باشد. این نوع بنرها اصولا از ۴ اسلاید تشکیل می شود که اسلاید اول لوگو و اطلاعات تماس، اسلاید دوم و سوم محتوای متنی بنر، و اسلاید آخر ترغیب کاربر برای کلیک روی بنر است.
پس نتیجه میگیریم بنر تبلیغاتی حرفه ای شامل ۴ اسلاید می باشد که هر کدام از این ۴ اسلاید حداقل شامل ۱۰ فریم می باشد.
در کل می توان نتیجه گرفت یک بنر متحرک حرفه ای با حجم مناسب شامل ۴۰ فریم می باشد.
طراحی بنر حرفه ای
اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی ارزشمند ایجاد کنید، ابتدا باید محتوای بنری خود را به صورت حرفه ای آماده کید.
حالا سوال این است که این کار را به چه کسی یا چه شرکتی بسپاریم؟
طراحی بنرهای متحرک گیف، نیازمند تکنیک های خاصی می باشد تا استانداردهای یک بنر تبلیغاتی خوب در آن رعایت شود.
بنر گیف متناسب با پلتفرم های تبلیغاتی؟
برای بازدهی بیشتر تبلیغات می بایست نسبت به تهیه پکیج بنر اقدام کنید. حالا شاید این سوال پیش بیاید که بنر گیف استاندارد با پلتفرم های تبلیغاتی چیست؟
- سایز بندی دقیق
- محدودیت حجمی زیر ۹۰ کیلوبایت
- عدم وجود افکت های چشمک زن
- استفاده از فونت های جدید با اندازه مناسب
- رعایت رنگبندی سازمانی
- افکت های جذاب
- دکمه های کال تو اکشن
نحوه ثبت سفارش در بنرساز
برای ثبت سفارش در سایت بنرساز، شما باید اطلاعات زیر را به طور کامل در اختیار ما بگذارید که به ترتیب عبارت اند از:
- فرمت بنر ( Gif , Jpg ,… )
- سایز و تعداد
- محتوای متنی
- لوگو + آدرس سایت
- اطلاعات و آدرس صفحات مجازی
- رنگ سازمانی
- آدرس محل قرار گیری تبلیغ
پس از تکمیل این اطلاعات در برگه سفارش آنلاین، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و طرح اولیه را به تایید شما خواهند رساند.
امکان ویرایش بنر طراحی شده
پس از تکمیل سفارش، طرح اولیه به وب مستر عزیز ارسال خواهد شد. در صورت تایید طرح، سایزهای دیگر در صورت وجود طراحی و ارسال خواهد شد.
ولی در صورتی که طرح نیازمند تغییرات باشد، تیم طراحی موظف است تا طرح را به تایید مشتری برساند.
همچنین قابلیت تضمین بازگشت وجه در صورت عدم تایید تیز توسط بنرساز ارائه شده است.
طراحی خلاقانه بنر گیف
حتما باید در طراحی یک بنر متحرک ( Gif )، از یک المان یا یک افکت حرکتی خلاقانه بسیار شیک استفاده شود. چرا؟
چون شما وارد یک صفحه اینترنتی مانند سایت ورزش۳ می شوید. در آن صفحه بیش از ۱۵ بنر تبلیغاتی متحرک در حال نمایش هستند. کدام بنر توجه شما را جذب می کند؟
شما به عنوان یک وب مستر، باید به این نکته توجه کنید که وجه تمایز بنر تبلیغاتی شما با سایز بنرهایی که در همان صفحه است چیست؟
گاهی ممکن است استفاده از یک رنگبندی بی نظیر، استفاده از وکتور و المان های اختصاصی یا یک تکنیک حرکتی بین لایه ها، بنر شما را از سایز بنرها جدا کند.
طبیعتا طراحی خلاقانه بنر گیف، نرخ کلیک روی بنر شما را افزایش خواهد داد.
مدت زمان تحویل سفارش
شما با ثبت سفارش نهایی در سایت بنرساز، حداکثر پس از ۲۴ ساعت طرح اولیه را دریافت خواهید کرد. پس از آن اگر طرح تایید بود، فایل نهایی و نسخه های دیگر بنر در سایز های مختلف برای شما ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت و نیاز به ویرایش، در همان روز ویرایش های اعلام شده از سمت شما اعمال و طرح دوباره برای شما ارسال خواهد شد.
طراحی بنر گیف نیازمند دانش تبلیغات علاوه بر طراحی می باشد که بنرساز، از سال ۱۳۹۰ تا به امروز، به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند.
گیف تبلیغاتی
برای سفارش بنر گیف تبلیغاتی یا طراحی آن، حتما باید بدانید که این نوع بنر در چه نرم افزار هایی طراحی می شود.
در این بخش قصد داریم به صورت کامل آموزش طراحی بنر گیف را آموزش دهیم.
رضایت مشتریان
بدون شک رضایت مشتریان، مهم ترین هدف و چرایی که تیم طراحی بنرساز می باشد. ما از ابتدا تا کنون بر آن بوده ایم تا رضایت شما را همراه با همکاری بلند مدت در کنارمان داشته باش
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!