طراحی بنر گیف به صورت حرفه ای در همه سایزهای مختلف توسط تیم طراحی بنرساز. پس از مشاهده نمونه کارها برای مشاوره با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس حاصل فرمائید.

طراحی بنر گیف به صورت حرفه ای در همه سایزهای مختلف توسط تیم طراحی بنرساز. پس از مشاهده نمونه کارها برای مشاوره با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس حاصل فرمائید.
آنلاین سفارش بده!
نمونه بنر گیف ۹۰*۷۲۸
مخصوص تبلیغات گوگل، یکتانت و… همراه با جذب بیشتر به دلیل سایز بزرگ
آنلاین سفارش بده!
نمونه بنر گیف ۱۶۰*۳۰۰
سایز کوچک مخصوص سایت هایی مانند ورزش سه و…
طراحی بنر گیف حرفه ای
اگر قصد ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی در گوگل، یکتانت و… دارید، طراحی بنرهای جذاب گرافیکی خود را به ما بسپارید. تیم طراحی بنرساز به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۰ در زمینه طراحی بنر های تبلیغاتی کلیکی ( Gif ) فعالیت داشته است.
اگر شما هم در شرکت خود مشکل استخدام طراح دارید، یا طراح شما تخصص لازم برای طراحی بنر های متحرک را ندارد ما می توانیم به شما کمک کنیم.
طراحی بنر گیف حرفه ای یکی از خدمات اصلی سایت بنرساز می باشد تا یکی از چالش های تبلیغات، یعنی بازدهی را برطرف کنیم.
طراحی پک بنرهای تبلیغاتی گیف، ویژه ” آژانس هواپیمایی MrBilit “ یکی از آخرین نمونه کارهای ما می باشد.
این پک به صورت حرفه ای و در ۱۵ سایز اصلی طراحی شده است که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنیم. تبلیغات بنری با طراحی بنر متحرک برای آژانس های هواپیمایی و فروش بلیط یکی از اصلی ترین و پر بازده ترین روش های تبلیغاتی می باشد.
برای سفارش طراحی بنر، می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت، واتساپ ( مشاوره رایگان ) و صفحه سفارش آنلاین اقدام کنید.
بنرهای تبلیغاتی ویژه آژانس های هواپیمایی و مسافرتی می بایست به صورت فلت و هیجانی و در عین حال کم حجم طراحی شوند زیرا مخاطب هدف این نوع بنرها، افراد جوانی هستند که قصد مسافرت و خرید بلیط هواپیما دارند.
در طراحی این نوع پروژه ها می بایست سلیقه مخاطب هدف به صورت مستقیم در نظر گرفته شود.
طراحی تخصصی بنر گیف
ما در بنرساز، از سال ۱۳۹۰ تا کنون به صورت تخصصی روی طراحی انواع بنرهای گیف فعالیت داشته ایم!
تحویل ۲۴ ساعته سفارشات
کلیه سفارشات طراحی در سایت ما، در کمتر از ۲۴ پس از ثبت سفارش طراحی و تحویل داده می شود.
ویرایش رایگان نامحدود
شما مشتریان عزیز تا زمانی که بنر طراحی شده مورد تایید واقع نشده، می توانید تغییرات خود را اعلام کنید.
سوالات پر تکرار مشتریان
مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟
همه سفارشات سایت بنرساز کمتر از ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش توسط مشتری طراحی می شوند.
بنر طراحی شده قابلیت چند بار ویرایش را دارد؟
شما مشتریان عزیز می توانید تا زمانی که بنر طراحی شده مورد تایید شما واقع نشده است، تغییرات خود را اعلام کنید تا طراحان آن را اعمال کنند.
هزینه طراحی بنر Gif چقدر می باشد؟
شما می توانید با مراجعه به صفحه ” تعرفه ها “، هزینه انواع خدمات طراحی ما را مشاهده کنید.
طراحی این نوع بنر ها با چه نرم افزاری انجام می شود؟
طراحی بنرهای متحرک با نرم افزار فتوشاپ و ایلوستریتور انجام می شود. ( نرم افزار افترافکت نیز در برخی پروژه ها استفاده شده است. )
می توانید در متن بنر ما را کمک کنید؟
بله، تیم مشاوره تبلیغاتی بنرساز، در هنگام ثبت سفارش متن بنر شما را مورد بررسی قرار داده و متن پیشنهادی نیز برای شما ارسال می شود.
طراحی بنر گیف شرکت طراحی سایت، باید به گونه ای باشد تا نظر مخاطب هدف را جلب کند. شرکت های طراحی سایت یا شرکت هایی که خدمات آموزش طراحی سایت دارند می دانند که بهترین نوع تبلیغ برای آن ها، تبلیغات بنری در وب سایت ها می باشد.
برای طراحی این نوع بنرها باید دقت فوق العاده ای در انتخاب رنگبندی، فونت ها و محتوای بنر داشته باشیم. زیرا این بنر، معرفی کننده یک شرکت طراحی می باشد.
اگر شما هم صاحب یک وب سایت طراحی سایت می باشید به راحتی می توانید با سفارش طراحی بنر Gif و انتشار آن در سایت های تبلیغ دهنده به صورت کلیکی جذب مشتری داشته باشید.
بسیاری از افراد روزانه در وب سایت های مختلف وقت خود را سپری می کنند، و بسیاری از کسب و کارها نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارند که متاسفانه نمی دانند این کار را به چه شرکتی و چه نحوی بسپارند.
طبیعتا اگر روزانه ۱ مشتری هم بتوانید از این روش جذب کنید، درآمد فوق العاده بالایی را رقم خواهید زد. همانطور که اکثر شرکت های طراحی سایت بزرگ انجام می دهند.
بنر گیف Gif Banner یکی از قدیمی ترین و پر بازده ترین روش های تبلیغات در محیط وب می باشد. در سایت های خبری، ورزشی و… می بینید که در بخش های از قبل تعریف شده، بنرهای تبلیغاتی به صورت متحرک در حال نمایش می باشد.
به این نوع بنرها که به صورت چند اسلایدی بوده و محصول یا سایتی را معرفی می کنند بنر گیف تبلیغاتی می گویند.
حجم بنر گیف نباید بیشتر از ۱۵۰kb باشد، زیرا هر چقدر حجم بنر شما بیشتر باشد دیرتر لود می شود و ممکن است کاربر از صفحه خارج شود و بنر شما را مشاهده نکند.
این نوع تبلیغات بسیار هوشمند می باشد. و شما می توانید تبلیغات خود را در سایت هایی نمایش دهید که مخاطب هدف شما از آن سایت ها بازدید می کنند. همچنین هزینه ای که برای این نوع تبلیغات پرداخت می کنید با توجه به تعداد کلیک کاربران و ورود به صفحه لندینگ سایت شما می باشد.
برای مثال اگر شما در زمینه زیبایی بانوان فعالیت می کنید، می توانید سایت هایی را برای نمایش بنر خود انتخاب کنید که مخاطب هدف اصلی آن ها بانوان باشند. مانند سایت های آشپزی و…
تبلیغات بنر گیف به این ۲ دلیل بسیار هوشمند می باشد و شما می توانید بالاترین بازدهی را از این تبلیغات داشته باشید.
صفحه لندینگ یا همان صفحه فرود کاربر در سایت شما بسیار مهم و کلیدی است. وقتی کاربر روی بنر شما کلیک کرد، باید وارد صفحه ای از سایت شما شود که دقیقا مطالبی که در بنر گیف اشاره کرده بودید در آن صفحه باشد.
کال تو اکشن تماس با ما باید در صفحه لندینگ رعایت شود و کاربر به راحتی به تواند با شما تماس بگیرد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید کاربر را سردرگم کنید.
نکته کلیدی: اگر در صفحه لندینگ خود یک فرم تماس داشته باشید تا اطلاعات کاربر را بگیرید، می توانید بعدا با آن ها به صورت تلفنی تماس بگیرید و آن ها را تبدیل به مشتری کنید!
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید طراحی بنر گیف، یا سایر بنرهای تبلیغاتی خود را به طراح مختصص آن بسپاریم؟ همه ما به صورت مداوم برای کسب و کار خود تبلیغات انجام می دهیم و این تبلیغات شامل هزینه ای برای ما می باشد.
ما باید این تبلیغات را طوری مدیریت کنیم که با کمترین هزینه، بالاترین بازدهی را داشته باشیم. اولین اصل در بحث بازدهی تبلیغات محتوا می باشد. شما برای یک کمپین تبلیغاتی که حداقل چند میلیون هزینه آن کرده اید، باید یک محتوای جذاب و کاربر پسند داشته باشید.
تبلیغات به صورت بنر گیف نیز یکی از نوین ترین و بهترین روش های تبلیغاتی می باشد ولی طراحی بنر متحرک گیف یک امر تخصصی می باشد و شما نمی توانید از هر طراح گرافیکی انتظار طراحی بنر حرفه ای Gif داشته باشید.
ما در بنرساز به شما کمک می کنیم تا با یک محتوای عالی، تبلیغات پر بازده خود را شروع کنید.
تبلیغات گوگل یکی از جدیدترین و بهترین راه ها برای بازدهی سریع در تبلیغات می باشد. همانطور که می دانید تبلیغات در گوگل روش های مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها تبلیغات بنری می باشد. در این تبلیغات شما با توجه به قوانین گوگل یک پک ۱۱ عددی بنر گیف متحرک در پنل کاربری تبلیغات گوگل خود آپلود می کنید و گوگل به صورت اتوماتیک بنر شما را در سایت های مختلف نمایش می دهد و با توجه به تعداد کلیک روی بنر شما، هزینه ای را از پنل کاربری شما کم می کند.
تبلیغات به صورت بنر گیف در شرکت گوگل شامل پلن های مختلف و سایز های متفاوتی می باشد که ما در ادامه به همه سایزهای مورد نیاز اشاره خواهیم کرد.
برای طراحی بنر گیف شما می توانید از هر دو نرم افزار ادوبی فتوشاپ و افتر افکت استفاده کنید، ولی هر کدام از آن ها مزیت ها و ایرادهایی هم دارند که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.
طراحی بنر گیف در افترافکت بسیار راحت تر از فتوشاپ می باشد و افکت ها و موشن های بسیار خارق العاده ای می شود روی بنر اجرا کرد ولی حجم بنر طراحی شده به کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت نمی رسد.
در فتوشاپ ما دسترسی راحت تری به حجم بنر طراحی شده داریم ولی خب طبیعتا نرم بودن و موشن گرافیک های افترافکت را نخواهیم داشت.
پس در نتیجه اگر محدودیت حجمی نداریم، بهتر است که بنرهای گیف تبلیغاتی خود را در نرم افزار افتر افکت طراحی کنیم، ولی اگر برای کمپین های بنر کلیکی نیازمند بنر تبلیغاتی متحرک با محدودیت حجمی پایین ۱۵۰ کیلوبایت هستیم، می بایست از نرم افزار فتوشاپ کمک بگیریم.
برخی از مشتریان این سوال را می پرسند که آیا بهتر نیست که برای هر سایز از پک بنر تبلیغاتی یک طرح متفاوت طراحی کنیم؟ پاسخ به این سوال ” خیر ” است!
شما در یک کپمین تبلیغاتی برای مثال نیاز به ۸ سایز بنر دارید، اگر بخواهید هر ۸ سایز را ۸ طرح متفاوت طراحی کنید یکپارچگی کمپین شما از دست خواهد رفت.
کاربر شما وقتی یکی از بنرهای شما را در یک سایت مشاهده کرد، رنگبندی و برند شما در ذهن آن می ماند. حال اگر در یک وب سایت دیگر، همان بنر در سایز متفاوت را مشاهده کند، دون شک تاثیر گذاری چند برابری خواهد داشت.
سایزهای بنر گیف تبلیغاتی متفاوت می باشد و نسبت به ابعاد بنر، ممکن است جابجایی المان ها و برخی افکت های شما در ریسایز تغییر کنند که این امر بسیار طبیعی است.
یک بنر متحرک گیف حرفه ای، حتما باید یک دکمه کال تو اکشن Call to action ثابت داشته باشد. دکمه های کال تو اکشن همان دکمه هایی هستند که در یک گوشه بنر به صورت ثابت با یک موشن بسیار کوچک قرار دارند تا کاربر را به عمل خاصی ترغیب کنند.
متن دکمه های کال تو اکشن در بنرهای تبلیغاتی عموما به شرح زیر می باشد:
یک بنر تبلیغاتی حرفه ای Gif حتما باید دارای دکمه کال تو اکشن با رنگ متضاد بنر برای جلب توجه مخاطب باشد.
بنرهای گیف متحرک یکی از پرطرفدارترین و بهترین نوع بنر برای تبلیغات وب مستران می باشد که مخفف کلمه انگلیسی Graphics Interchange Format می باشد.
همانطور که می دانید هزینه طراحی ویدئو تبلیغاتی بسیار زیاد است و از طرفی تبلیغات با یک بنر ثابت هم بازدهی زیادی ندارد. پس در نتیجه استفاده از بنر های تبلیغاتی متحرک گیف در تبلیغات اینترنتی می تواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد.
این نوع بنرها به دلیل قالب های اختصاصی و تحرک صفحات، باعث افزایش نرخ تعامل و در نتیجه افزایش فروش می شود.
تیم طراحی بنرساز با بیش از ۱۰ سال سابقه طراحی بنر های تبلیغاتی متحرک ( Gif ) آماده ارائه خدمات به وب مستران عزیز می باشد.
طراحی بنر گیف، باید به صورت اصولی و متناسب با تکنیک های تبلیغاتی انجام شود.
تبلیغات بنری به صورت کلیکی با استفاده از بنرهای متحرک گیف، یکی از هوشمندانه ترین روش های تبلیغات می باشد. برای ثبت این نوع کمپین تبلیغاتی در سایت هایی مانند یکتانت و صباویژن، شما نیازمند طراحی بنر گیف تبلیغاتی در ۸ سایز می باشید. این نوع تبلیغات به صورتی است که شما این بنرها را در پنل کاربری خود آپلود می کنید و در سایت های هدف نمایش داده می شود.
با هر بار کلیک روی بنر شما، مبلغی ما بین ۳۰۰ تومان الی ۲ هزار تومان از حساب کاربری شما کسر می شود.
توجه داشته باشید که طراحی بنر گیف متحرک تبلیغاتی شما باید حرفه ای و جذاب باشد تا مخاطب های هدف را به سمت سایت شما هدایت کند.
مهم ترین عامل در جذب کاربر در بنر متحرک، ۵ ثانیه اول می باشد! یعنی بنر تبلیغاتی شما می بایست به قدری جذاب و خیره کننده باشد که در ۵ ثانیه اول مخاطب را جذب کند تا بنر شما را تا انتها تماشا کرده و صفحه را اسکرول نکند.
حتما قبل از رزرو کمپین تبلیغاتی، اقدام به تهیه پک بنر متحرک کنید و در طراحی آن بیشترین وقت و دقت لازم را داشته باشید.
شما برای سفارش طراحی بنر گیف، فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات اولیه سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از صفحه سفارش آنلاین، فرم مربوطه رو پر کنید.
ما در بنرساز، بنرهای متحرک حرفه ای و جذاب با زمان بندی بی نهایت طراحی میکنیم تا خدمات شما بهتر نمایش داده شود.
با مشاهده نمونه کارهای ما در بخش بالای سایت، اعتبار و سطح طراحی ما را بسنجید! تیم طراحی بنرساز، از سال ۱۳۹۰ به صورت تخصصی روی طراحی بنرهای گیف متحرک فعالیت کرده است.
توجه داشته باشید برای تهیه پکیج بنر گیف، باید از یک شرکت تبلیغاتی معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند کمک بگیرید.
برای ثبت سفارش در سایت بنرساز، شما باید اطلاعات زیر را به طور کامل در اختیار ما بگذارید که به ترتیب عبارت اند از:
پس از تکمیل این اطلاعات در برگه سفارش آنلاین، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و طرح اولیه را به تایید شما خواهند رساند. همچنین می توانید برای تسریع در روند ثبت سفارش و طراحی، با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس حاصل فرمائید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.
پس از تکمیل سفارش، طرح اولیه به وب مستر عزیز ارسال خواهد شد. در صورت تایید طرح، سایزهای دیگر در صورت وجود طراحی و ارسال خواهد شد.
ولی در صورتی که طرح نیازمند تغییرات باشد، تیم طراحی موظف است تا طرح را به تایید مشتری برساند. تیم طراحی بنرساز تا کنون بیش از ۱۰۰ ها پکیج بنر تبلیغاتی برای شرکت های معتبر طراحی نموده است که بیش از ۹۵% طرح ها نیاز به ویرایش نداشته اند.
یکی از دلایل اصلی این آمار این است که تیم بنرساز، به صورت اختصاصی در زمینه طراحی بنر Gif فعالیت می کند و از سال ۱۳۹۰ تا کنون فعالیت خود را به صورت اختصاصی به طراحی این نوع بنر ها اختصاص داده است.
همچنین قابلیت تضمین بازگشت وجه در صورت عدم تایید تیز توسط بنرساز ارائه شده است.
شما با ثبت سفارش نهایی در سایت بنرساز، حداکثر پس از ۲۴ ساعت طرح اولیه را دریافت خواهید کرد. پس از آن اگر طرح تایید بود، فایل نهایی و نسخه های دیگر بنر در سایز های مختلف برای شما ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت و نیاز به ویرایش، در همان روز ویرایش های اعلام شده از سمت شما اعمال و طرح دوباره برای شما ارسال خواهد شد.
طراحی بنر گیف نیازمند دانش تبلیغات علاوه بر طراحی می باشد که بنرساز، از سال ۱۳۹۰ تا به امروز، به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند.
توجه داشته باشید که فایل های PSD تحویل مشتری نخواهد شد و فقط فایل های بنر با فرمت .gif ارسال خواهد شد.
لازم به ذکر است این فایل ها همیشه در بایگانی بنرساز محفوظ می باشد و می توانید حتی پس از چندین سال اقدام به ویرایش بنر خود کنید.
هزینه ارسال فایل لایه باز بنرهای گیف ۲ برابر هزینه طراحی می باشد.
اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی ارزشمند ایجاد کنید، ابتدا باید محتوای بنری خود را به صورت حرفه ای آماده کید.
حالا سوال این است که این کار را به چه کسی یا چه شرکتی بسپاریم؟
طراحی بنرهای متحرک گیف، نیازمند تکنیک های خاصی می باشد تا استانداردهای یک بنر تبلیغاتی خوب در آن رعایت شود.
برای بازدهی بیشتر تبلیغات می بایست نسبت به تهیه پکیج بنر اقدام کنید. حالا شاید این سوال پیش بیاید که بنر گیف استاندارد با پلتفرم های تبلیغاتی چیست؟
حتما باید در طراحی یک بنر متحرک ( Gif )، از یک المان یا یک افکت حرکتی خلاقانه بسیار شیک استفاده شود. چرا؟
چون شما وارد یک صفحه اینترنتی مانند سایت ورزش۳ می شوید. در آن صفحه بیش از ۱۵ بنر تبلیغاتی متحرک در حال نمایش هستند. کدام بنر توجه شما را جذب می کند؟
شما به عنوان یک وب مستر، باید به این نکته توجه کنید که وجه تمایز بنر تبلیغاتی شما با سایز بنرهایی که در همان صفحه است چیست؟
گاهی ممکن است استفاده از یک رنگبندی بی نظیر، استفاده از وکتور و المان های اختصاصی یا یک تکنیک حرکتی بین لایه ها، بنر شما را از سایز بنرها جدا کند.
طبیعتا طراحی خلاقانه بنر گیف، نرخ کلیک روی بنر شما را افزایش خواهد داد.
نرم افزار مخصوص طراحی بنر گیف تبلیغاتی فتوشاپ ( Photoshop ) می باشد! شاید از شنیدن این حرف تعجب کنید و انتظار داشتید نرم افزارهایی مانند فلش پلیر، افتر افکت یا پریمیر را معرفی کنیم!
ولی نه :)
نرم افزار اختصاصی و مخصوص طراحی بنر گیف متحرک فتوشاپ است. برای ورود به بخش متحرک سازی فتوشاپ گزینه تایم لاین را باید فعال کنیم!
با فعال کردن بخش تایم لاین فتوشاپ، وارد دنیایی دیگر از این نرم افزار خواهید شد.
در این مقاله امروز قصد داریم آموزش طراحی بنر گیف را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم تا پس از پایان این مقاله، بتوانید یک بنر گیف حرفه ای با استانداردهای تبلیغاتی طراحی کنید.
ابتدا باید از بخش Window گزینه Timeline را انتخاب می کنیم تا پنجره جدید در پایین فتوشاپ برای ما ایجاد شود. ( مانند تصویر زیر )
در این بخش ۲ گزینه وجود دارد:
Create Frame Animation : مخصوص ساخت بنرهای گیف
Create Video Timeline: مخصوص ساخت تیزر های تبلیغاتی
شما باید گزینه Create Frame Animation را انتخاب کنید.
در این بخش فرم ۱ را مشاهده می کنید که ثانیه آن روی ۰ تنظیم شده است.با کلیک بر روی ثانیه ۰، آن ره به ۰٫۱ ثانیه یا ۲ ثانیه یا هر ثانیه دلخواه تنظیم کنید.
سپس با ایجاد فریم های جدید می توانید المان های خود را جا به جا کنید تا در نهایت با تشکیل ۱۰ فریم برای مثال، یک بنر گیف متحرک داشته باشید.
حالا باید با مشاهده نمونه کارهای طراحی بنر گیف که در بالای همین صفحه موجود است، آن ها را فریم به فریم نگاه کنید و مشاهده کنید که برای طراحی هر بنر گیف، چقدر تکنیک و چقدر فریم به کار رفته است.
برای ذخیره بنر تبلیغاتی گیف باید کلیدهای ترکیبی Ctrl + Alt + Shift + S را بزنید و از فرمت های موجود، Gif را انتخاب کنید و مقصد ذخیره فایل را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای کم کردن حجم بنر طراحی شده یا تنظیم رنگ های خروجی کار، بخش Colors و Dither را باید تنظیم کنید، بالاترین خروجی تعداد رنگ در بنر گیف ۲۵۶ می باشد و بالاترین Dither 100% .
حالا اگر بنر طراحی شده شما حجمی بیشتر از ۱۵۰ کیلوبایت ( حجم استاندارد بنر Gif ) داشته باشد، می بایست با کم کردن تعداد رنگ ها می توانید حجم بنر طراحی شده را کم کنید.
نکته کلیدی: برای اینکه یک بنر حرفه ای، یونیک و کم حجم داشته باشید، حدالمقدور از تصاویر استفاده نکنید و به جای آن از آیکون های Flat استفاده کنید.
به طور کلی جواب مشخصی برای این سوال موجود نیست، ولی در کل ۲ نوع بنر داریم، یکی بنر چشمک زن که کلا ۲ فریم بیشتر ندارد و به دلیل اذیت کردن چشم کاربر، اکثر سایت های تبلیغی از پذیرش این نوع بنر اجتناب می کنند.
بنر نوع دوم بنر چند اسلایدی که محبوب ترین نوع بنر متحرک است، می باشد. این نوع بنرها اصولا از ۴ اسلاید تشکیل می شود که اسلاید اول لوگو و اطلاعات تماس، اسلاید دوم و سوم محتوای متنی بنر، و اسلاید آخر ترغیب کاربر برای کلیک روی بنر است.
پس نتیجه میگیریم بنر تبلیغاتی حرفه ای شامل ۴ اسلاید می باشد که هر کدام از این ۴ اسلاید حداقل شامل ۱۰ فریم می باشد.
در کل می توان نتیجه گرفت یک بنر متحرک حرفه ای با حجم مناسب شامل ۴۰ فریم می باشد.
بله، شما مشتریان عزیز علاوه بر ثبت سفارش بنر متحرک تبلیغاتی در سایزهای مختلف می توانید سفارش خود را در یک سایز نیز ثبت کنید، به این صورت که برای کسب اعتماد بیشتر قبل از پرداخت کل هزینه طراحی پک، مبلغ طراحی تک بنر را پرداخت کنید و سفارش شما به صورت تک سایز طراحی و به تایید شما برسد.
پس از تایید تک بنر، حالا می توانید با هزینه به صرفه تر اقدام به تهیه پک تبلیغاتی در سایزهای مختلف داشته باشید.
رسالت یک بنر گیف به متحرک بودن آن است. همه ما بنرهای گیف را بنر هایی میدانیم که به صورت متحرک متن های تبلیغاتی را در خود نشان می دهند.
این نوع تبلیغات سابقه بسیار زیادی در اینترنت دارد و همه برندهای معتبر از این نوع تبلیغات استفاده می کنند.
بنر گیف متحرک باید در سطح حرفه ای طراحی شود تا بازدهی مناسب از همه جوانب را به همراه داشته باشد.
بدون شک رضایت مشتریان، مهم ترین هدف و چرایی که تیم طراحی بنرساز می باشد. ما از ابتدا تا کنون بر آن بوده ایم تا رضایت شما را همراه با همکاری بلند مدت در کنارمان داشته باشید.
آیا کمپین های تبلیغاتی کلیکی بنر گیف، می تواند برای ما فروش داشته باشد؟
کمپین های تبلیغاتی کلیکی به صورت بنر گیف ( متحرک ) یکی از قدیمی ترین و بهترین روش های تبلیغات دیجیتال مارکتینگ می باشد. همه شرکت های بزرگ ایران به صورت همیشگی بودجه ماهانه ای را برای تبلیغات در فضای مجازی به صورت بنر تبلیغات متحرک Gif دارند.
این نوع تبلیغات دو هدف اصلی دارد:
آگاهی از برند یکی از اهداف این نوع تبلیغات می باشد. به صورتی که لوگو و نام کسب و کار شما به صورت ثابت در همه بنرها به صورت پویا و زنده در افکت های مختلف به صورت دائمی به کاربران نمایش داده می شود.
حتما توجه داشته باشید در ۹۰% اسلاید های بنر گیف شما، باید لوگو وجود داشته باشد!
فروش، یکی دیگر از اهداف این نوع کمپین های تبلیغاتی می باشد. برای اینکه فروش را به صورت مستقیم از همان روز اول شروع کمپین تجربه کنید، می بایست محتوای تبلیغاتی و صفحه لندینگ ( صفحه ای که کاربر با کلیک روی بنر شما وارد آن صفحه می شود ) شما به صورتی طراحی شده باشد که کاربر را به مشتری مستقیم تبدیل کند!
هر کسب و کار حرفه ای باید تبلیغات اینترنتی را در بین برنامه تبلیغات ماهانه خود داشته باشد. بهترین و هوشمندانه ترین روش تبلیغات اینترنتی ایجاد صفحه لندینگ مناسب در وب سایت و هدایت مخاطب هدف به آن صفحه است.
شما می توانید با کمپین تبلیغاتی بنر گیف، مخاطب هدف خود را به لندینگ طراحی شده هدایت کنید! برای این کار شما نیاز به پک حرفه ای بنر گیف دارید تا در پنل کاربری خود بارگزاری کنید.
شما می توانید با ثبت نام در سایت یکتانت ، تبلیغات موفق در دنیای دیجیتال را تجربه کنید. پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود، می بایست محتوای تبلیغاتی خود را آپلود کنید.
حتما توجه داشته باشید، بنرهایی که تیم طراحی بنرساز به شما تحویل می دهد در فایل زیپ است و می بایست این بنر های متحرک را به صورت جدا در سایزهای خود در پنل کاربری یکتانت آپلود کنید.
حجم همه بنرهای طراحی شده باید زیر ۱۵۰ کیلوبایت باشد و در مرحله بعد شما میزان بودجه روزانه را مشخص می کنید.
برای کسب اطلاعات دقیق از تعرفه های طراحی سایت، می توانید وارد صفحه ” تعرفه طراحی ” شوید. هزینه های طراحی بنر متحرک Gif به این صورت حساب می شود که شما هزینه طراحی بک بنر را پرداخت می کنید و ریسایز های بعد، دقیقا نصف هزینه طراحی محاسبه می شود.
این برخی ویژگی های منحصر به فرد می باشد که ما را از بقیه متمایز کرده است:
دکمه کال تو اکشن یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به صورت هوشمندانه در طراحی بنرهای تبلیغاتی متحرک از آن استفاده شود. دکمه های CTA دکمه های ثابتی هستند که در گوشه ای از بنر قرار می گیرد و از کاربر می خواهد روی بنر کلیک کند!
متن دکمه های کال تو اکشن باید متناسب با نوع تبلیغات و کسب و کار شما متفاوت باشد، برخی از رایج ترین متن دکمه های CAll To Action به شرح زیر می باشد:
در استفاده از دکمه های کال تو اکشن باید خلاقیت داشته باشید تا بتوانید کاربر مورد هدف خود را جذب کنید تا روی بنر شما کلیک کند.
برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. همکاران ما شما را در زمینه چگونگی کار، فواید کار و قیمت ها بطور کامل راهنمایی میکنند.
۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ – ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵
آخرین مقالات در مورد ” بنر گیف “